Part 16

2K 84 8
                                    

''Blue!!!'' Čula sam poznati glas na koji sam se stresla, a ostali studenti su zašutjeli. ''Tata?'' Tiho sam promrmljala sebi u bradu. ''Svi na predavanje!'' Viknuo je rukom pokazivajuči prema vratima. Još jednom me ljuto pogledao, a onda izašao van. Stisnula sam onaj papir u ruci i pogledala oko sebe gdje nije bilo nikoga. Brzim koracima izašla sam na hodnik i krenula do svog ormarića. Ponegdje je bila neka skupina studenata koji su nešto šaputali ili se smijali. Stala sam pred svoj ormarić i prije nego što sam uspjela otvoriti ga, osjetila sam nečiju snažnu ruku na svome ramemu kako me okreče prema sebi. ''Kako si mogla?'' Slušam Harryav glas dok ne znam što reći. Po prvi put zatečena sam njegovim pitanjem. U njegovim očima mogla sam vidjeti ljutnju koja me spriječavala da bilo što progovorim. Nekoliko puta sam trepnula očima provjeravajuči haluciniram li ali - ne. Ovo je stvarnost. ''H...'' Prije nego što sam išta uspjela reći, prekinuo me. ''Ja zbilja ne razumijem kako sam se mogao zaljubiti u tebe...'' Rekao je. Progutala sam slinu i raširila oči dok su u meni odzvanjale njegove radnje tri riječi 'Zaljubiti u tebe'. Harry je zaljubljen u mene? Bio? Ha? ''Blue, Harry, ravnatelj vas očekuje u uredu.'' Mariein glas 'probudio' me iz razmišljanja. Podigla sam glavu, no nje više nije bilo. Još jednom sam pogledala u Harrya, a onda otišla do tatinog ureda. Već sam mogla pretpostaviti da ću ga vidjeti ljutog kako sjedi u stolici i govori mi zašto sam takva. Nekoliko puta sam pokucala na vrata pa ušla. Kao što sam i mislila, tata me onako dočekao. Bez ijedne riječi sjela sam na kožnu stolicu nasuprot tate kao i Harry. ''Dobro, Blue, zašto to radiš?'' Pitao je tata na što sam ja uzdahnula i rukom prošla kroz kosu. ''Što misliš, kako se on osjeća?'' Ponovno je pitao. No, ja nisam htjela odgovoriti. Ovaj put znala sam da to nisam smjela napraviti. Zavladala je tišina dok tata ponovno nije progovorio. ''Blue, ispričaj se Harryu.'' Rekao je. Otvorila sam usta da se ispričam, no Harryev glas me prekinuo. ''Nije potrebno, ne želim razgovarati s njom.'' Rekao je i ustao sa stolice te napustio ured mene ostavljajuči zaprepaštenu. Bravo Blue. ''To ti je bilo u cilju?'' Pitao je tata popravljajuči naočale. Odmahnula sam glavom. ''Žao mi je, dali je to dovoljno? Kvragu, svatko barem jednom pogriješi!'' Viknula sam i prije nego što je išta uspio reći, izašla iz ureda i zalupila vratima. Hodnikom sam krenula do izlaza sa fakulteta. Još uvijek su mi u glavi bile one tri riječi i nikako ih nisam mogla izbaciti iz glave. Da se on nije pojavio na fakultetu sve bi bilo... Drugačije? Pogledom sam prešla preko cijelog dvorišta i zastala na svojem društvu koje je sjedilo za jednim stolom. Približila sam im se i sjela na stolicu. ''Hej.'' Tiho sam rekla te ih sve pogledala. ''Gdje je Marie?'' Pitala sam gledajuči u praznu stolicu na kojoj je obično ona sjedila. ''Ona? Huh, mislim da se ljuti na tebe.'' Rekla je Vanessa ispijajuči svoju kavu. ''Ljuti se na mene? Zašto?'' Pitala sam. ''Osramotila si njenu ljubav.'' Rekao je Louis i zajedno sa Niallom se nasmijao. ''Zar joj je toliko stalo na njega? Ljuti se na...'' Nisam stigla dovršiti kada me Vanessa prekinula. ''Hej, pa i ti si bila zaljubljena, proči će ju.'' Rekla je i odmahnula rukom na što sam ja podigla obrvu i zbunjeno ju pogledala. ''Uuu redu.'' Rekla sam. Skrenula sam pogled i vidjela Marie kako dolazi prema nama. ''Princeza se odljutila?'' Pitala sam Vanessu koja je uzdahnula i zakolutala očima. ''Bok.'' Rekla je. Sjela je na stolicu i stavila knjigu na stol. ''Gdje si ti bila?'' Pitao ju je Niall. Hm, skoro sam zaboravila da je on zaljubljen u nju. ''Tražila sam Harrya.'' Odgovorila je. Zbunjeno sam ju pogledala i nakratko se nasmijala. ''I, pronašla si ga?'' Pitala sam. Nakratko me pogledala a onda pogled usmjerila na ostale. ''Ne. Nisam.'' Odgovorila je i uzdahnula. ''Blue, zašto si pročitala ono?'' Pitala me smireno. 

Hoće li me danas svi ovo ispitivati, ili?

''Marie, neda mi se o tome, ok?'' Pitala sam. Zbilja sam bila umorna takvih pitanja. ''Dobro.'' Rekla je.

~***~

''Gospođice Blue, vaš otac i majka vas očekuju u uredu.'' Rekla je Julia dok je stajala pored vratiju moje sobe. Isključila sam pjesmu 'California king bed' i skinula slušalice. ''Ponovi.'' Rekla sam joj te ju pogledala. ''Vaš otac i majka vas očekuju u uredu.'' Ponovila je. Klimnula sam glavom i odložila tablet sa slušalicama na krevet. Progurala sam se pored Julie i stepenicama sišla na donji kat. Skrenula sam u hodnik i krenula do ureda. Ponovno su mi za oko zapele one grozne slike. Oh, zbilja moram reći da ih maknu. Pokucala sam na vrata i ušla unutra. Tata je sjedio na svojoj stolici, a mama nasuprot njega i razgovarali su. ''Sjedni, Blue.'' Rekla je mama rukom pokazivajuči na stolicu. Sjela sam i klimnula glavom u znak da mogu početi. ''Tvoje ponašanje, Blue... To je više neprihvatljivo.'' Objašnjavala je mama mahajuči rukama po zraku. ''U redu?'' Pitala sam i podigla jednu obrvu. ''Blue, moraš se popraviti. Ne znam kako, ali moraš.'' Rekla je mama i nakratko pogledala tatu koji je klimnuo glavom, pa mene. ''O čemu ti?'' Pitala sam. Oduvijek sam se ponašala ovako i ne razumijem zašto im je to sada zasmetalo. ''Mislili smo da možda odeš k psihologu...?'' Rekla je mama na što sam se ja počela smijati. ''Samo mi još reci da si me već naručila.'' Rekla sam sarkastično na što je zavladala kratka tišina. ''Pa, jesam.'' Rekla je. Raširila sam oči u čudu ne vjerujuči njenim riječima. ''Što je tebi?'' Pitala sam. Pogledala sam prvo u nju, pa u tatu koji je na sve ovo gledao ležerno. ''Barem će ti malo pomoći, znaš.'' Rekla je i lagano se nasmijala. 

Ovo je ludo.

Oni su ludi.

Moj život je lud.

''Sutra kada dođeš s fakulteta, ideš samnom ondje. Termin ti je u 14h.''  Nadodala je. Ustala sam sa stolice i bez ijedne riječi izašla van. Zalupila sam vratima tako da je zasigurno i naša susjeda, inače starica, čula. Projurila sam hodnikom i stepenicama otišla do svoje sobe gdje je Julia brisala pod. ''Van!'' Viknula sam pokazivajuči rukom prema vratima. Klimnula je glavom i izašla iz sobe. Rukom sam prošla kroz kosu i okrenula se oko sebe smišljajuči što da napravim. 

~Sljedeči dan~

Zjevnula sam i nekoliko puta trepnula očima da ne zaspim dok sam sjedila sa svojim društvom za jednim od stolova. ''Netko nije spavao sinoć?'' Pitao je Louis i nasmijao se. ''Pun mjesec...'' Rekla sam i odmahnula rukom. Nije mi bilo do nekog razgovora. Samo sam htjela svoju sobu i svoj krevet. ''Oh, Blue, zar ti je to toliko smetalo?'' Pitala je Vanessa ozbiljno i zakolutala očima. Zaboravila je da sam ja poseban slučaj. ''U redu, idem na predavanje.'' Rekla sam ustajuči sa stolice. Uzela sam torbicu i mahnula im, a zatim otišla prema ulazu na fakultet. Stepenicama sam se popela do gore i hodnikom otišla do svog ormarića. Otvorila sam ga i uzela prvu knjigu odozgora - to mi je bila navika. 'Matematika' Pročitala sam na koricama knjige i automatski zakolutala očima. Zatvorila sam ormarić i otišla u učionicu koja je bila preko puta hodnika. Lagano sam primila kvaku i otvorila vrata. Pogledom sam prešla preko svih studenata kojih i nije bilo previše, a onda primjetila profesoricu Green kako upisuje nešto na svoje papire. Odšetala sam do zadnje klupe i bacila torbicu na stol. Sjela sam na stolicu i uzela mobitel iz đepa. Iz dosade, listala sam po aplikacijama i naišla na 'Wattpad'. Prisjetila sam se da sam odavno napravila račun, ali nisam išla ondje. Kliknula sam na tu ikonu i sačekala nekoliko trenutaka dok mi se učita.

Username: BlueBlueB

Password: ••••••

''Curell, došli ste na moje predavanje slušati, ili?'' Čula sam stariji glas profesorice. Podigla sam glavu i nasmijala se. ''Odmoriti se.'' Rekla sam. Profesorica je uzdahnula i sjela na svoju stolicu prelistavajuči neke svoje papire, ponovno. ''Od sada, kada kasniš na moje predavanje, ili izvališ neku glupost, zapisat ću te i osobno ću reći ravnatelju Curellu da se pozabavi sa tobom.'' Rekla je. Klimnula sam glavom i vratila pogled na svoj mobitel. ''A, sada van.'' Nadodala je. Zakolutala sam očima i ustala sa stolice. Uzela sam torbicu i laganim hodom otišla do vratiju. ''Vidimo se profesorice Green.'' Rekla sam te izašla iz učionice. Oko mene bio je samo prazan hodnik na kojemu nije bilo nikoga. Začudila sam se što nisam danas uopče vidjela ono kovrčavo stvorenje. Gdje je uopče Harry?

A/N

Nastavak gotov. Ovoga puta niste dugo čekali;3

Btw. Follow -> @BlueBlueB

( http://www.wattpad.com/user/BlueBlueB )

Blue » h.s.Where stories live. Discover now