Part 9

2.3K 85 5
                                    

''Tata, kako je slatki...'' Rekla sam gledajuči sliku jorkirškog terijera. Tata se nasmijao i ekran ponovno okrenuo prema sebi. ''Julia!'' Viknuo je. Podigla sam jednu obrvu i zbunjeno ga pogledala. Čula sam otvaranje vratiju. Okrenula sam se i vidjela spremačicu kako drži psa sa slike. Ustala sam sa stolice i primila u ruke. ''Blue, pas je velika odgovornost i kup...'' Prekinula sam ga. Jutro je i uopče mi se nije dalo slušati njegovo filozofiranje. ''Brinuti ću se o psu.'' Rekla sam i zakolutala očima. Sumnjivo me pogledao i nesigurno klimnuo glavom. ''Ali ako ne...'' Ponovno sam ga prekinula. On očito nije shvatio da ću se brinuti o psu. ''Tata.'' Upozorila sam ga. Ponovno je klimnuo glavom i pogledao u računalo. ''Vidimo se na fakultetu.'' Promrmljao je tiho da sam ga jedva čula. Izašla sam iz ureda i hodnikom, sa psom, krenula prema svojoj sobi. Rukom sam prošla kroz njegovu dlaku i primjetila rozu ogrlicu. Nasmijala sam se i zagrizla usnu razmišljajuči o imenu za nju. ''Zvat ćeš se Nala.'' Rekla sam. 

~***~

''Mike!'' Pozvala sam ga. Dečko smeđe kose se okrenuo prema meni i zagrizao usnu čekajuči što ću mu reči. ''Ovo je pozivnica za bal pod maskama.'' Rekla sam pružajuči mu pozivnicu. Klimnuo je glavom. ''U redu.'' Rekao je. Okrenula sam se od njega i uzela zadnju pozivnicu na kojoj je pisalo 'Harry Styles'. Uzdahnula sam i okrenula se oko sebe nebi li negdje vidjela kovrčavo stvorenje. I, da. Stajao je naslonjen na svoj ormarić i nešto radio po mobitelu. Prišla sam mu. ''Ovo je pozivnica za bal pod maskama.'' Rekla sam. Nasmijao se i uzeo mi pozivnicu iz ruke. ''Sve ti piše na njoj.'' Nadodala sam. Nije mi se više ništa dalo objašnjavati. Bila sam umorna i gotovo sam izgubila glas zbog stalnog ponavljanja rečenica. Bila mi je hitno potrebna šalica dobre kave. ''Ahm...'' Rekao je gledajuči pozivnicu. Okrenula sam se i krenula prema dvorištu ne čekajuči hoće li me nešto pitati, ili reči... Sjetila sam se da trebam pitati Marie detalje o onom njihovom 'spoju'. Ipak, ako me Harry nešto pita, moram znati što je točno napisao. Zar ne? Sjela sam za stolicu i naslonila se na njezin naslon. ''Gotova si?'' Pitao me Louis pružajuči mi čašu kave iz automata. Klimnula sam glavom. ''Napokon.'' Rekla sam i zakolutala očima. Pogledala sam Marie koja je nešto radila na mobitelu. ''I, Marie, što ti je Harry napisao?'' Pitala sam. Nasmijala se i zagrizla usnu gledajuči u sve nas. Ispila sam gutljaj vruče kave i ubrzo ga pljunula natrag. ''Fuj Louis, ovo je vruče.'' Rekla sam rukom prelazeči preko usana. Nasmijali su se. ''Eh, nisi trebala odmah piti.'' Rekao je Louis i slegnuo ramenima. Ljuto sam ga pogledala, a onda se sjetila Marie. ''I, što ti je napisao?'' Ponovno sam pitala. Nasmijala se i obrazi su joj se zacrvenjeli. ''O čemu vi pričate...?'' Pitala je Vanessa. Pogledala sam Marie koja još nije započela sa svojom pričom. ''Pa, samo me pozvao van.'' Rekla je i pogledala u pod. Zakolutala sam očima. ''Kako god.'' Rekla sam. Rukama sam popipala čašu provjeravajuči da li je kava još vruča. ''A, kada idete?'' Pitala sam. ''Sutra, u Starbucksu, u 20h.'' Rekla je. Zadovoljno sam klimnula glavom jer sam saznala neke detalje. Uzela sam torbicu i ustala sa stolice. ''Idem.'' Rekla sam. Još malo pa je trebalo zvoniti tako da sam htjela stiči na barem jedno predavanje danas tako da mogu kući. Tata bi se inače ljutipo da ne odem na barem jedno predavanje. Grr. ''A, kava?'' Pitao je Louis. Odmahnula sam rukom i slegnula ramenima. ''Ne pije mi se više.'' Rekla sam. Okrenula sam se i krenula prema ulazu u fakultet. Na hodnicima nije bilo pretjerano puno studenata. Neki su već otišli na svoja predavanja. Otvorila sam ormarić i uzela prvu knjigu odozgora. Matematika. Puhnula sam i oblizala svoje suhe usne. Otišla sam do učionice iz matematike. Naglo sam otvorila vrata i upala unutra. Profesorice još nije bilo. Otišla sam do zadnje klupe i sjela na stolicu. Bilo mi je poprilično dosadno, a klupa ispred mene je bila odlična podloga za crtanje. Uzela sam penkalu iz torbice i taman da krenem nešto šarati, sa moje lijeve strane čula sam nepodnjšljive zvukove zaštopanog nosa. Okrenula sam se i vidjela Leu kako čita neku knjigu. ''Jesi li ti ikada čula za pojam maramica?'' Pitala sam. Zbunjeno me pogledala i podigla jednu obrvu. Definitivno niti ona nije planirala da ću pričati sa njom. Ali, eto. ''Molim?'' Pitala je. Namjestila je svoje velike naočale i bolje me pogledala. Fuj. ''Maramica.'' Rekla sam malo glasnije. Okrenula se prema stolu i pogledala u pod. Puhnula sam. Pogledom sam prešla preko cijele učionice i pogled mi je zapeo na kovrčavom dečku. Harry je sjedio u prvoj klupi i nešto pisao. Da nije možda on pisac onih 'čudnih' pisama? Ustala sam sa stolice i uzela torbicu. Trebala sam izači van. Podhitno. Taman da izađem, na vratima sam se sudarila sa profesoricom. ''Curell, kuda si krenula?'' Pitala me svojim kreštavim glasom. Zakolutala sam očima. ''Moram ići, zlo mi je.'' Lagala sam. Pokušala sam se progurati pored nje, no nije mi dala. ''Neka netko ode sa tobom van. Za svaki slučaj.'' Rekla je. Nasmijala se i skrenula pogled sa mene. ''Tko će ići sa njom?'' Pitala je. Nakratko sam zažmirila i zažalila na svojoj laži. Kvragu, Blue. ''Ja ću!'' Čula sam poznati glas. Brzo sam se okrenula i vidjela Harrya kako drži ruku u zraku. O, ne. ''Ma, dajte.'' Rekla sam. Progurala sams e pored profesorice i izašla van iz učionice. ''Curell, dobiti ćeš neopravdani!'' Viknula je zamnom. Dignula sam ruku i mahnula joj. Mogla sam zamišljati njenu ljutu facu koja me gleda. Ali, nisam se okretala. Samo sam nastavila do tatinog ureda. nekoliko puta sam pokucala na njegova vrata i ušla unutra. ''Bok, tata.'' Rekla sam. Puhnuo je i naslonio se na svoju stolicu. ''Blue, zar opet?'' Pitao me. Podigla sam jednu obrvu i zbunjeno ga pogledala. ''O čemu ti pričaš?'' Pitala sam. Bilo mi je jasno oko čega upravo razgovaramo, no ponekad sam se voljela ovako praviti i živcirati ljude. ''Vidim da nećeš poslušati što god da ti kažem, zar ne?'' Pitao je. Slegnula sam ramenima i potvrdno klimnula glavom. Valjda? ''Danas ćeš razgovarati sa mamom.'' Rekao je. Vratio je pogled na računalo i počeo tipkati po tipkovnici. ''Tata...'' Rekla sam očajno. Nisam voljela sa mamom pričati o sebi ili mojem ponašanju. Jednostavno, grozno. Pogledao me i ležerno se nasmijao. Znao je da to ne volim. ''Nego što?'' Pitao me. Uzdahnula sam i naslonila se na stolicu. ''Ne znam?'' Pitala sam. Zakolutao je očima i ponovno pogledao u računalo ovaj put radeči poteze sa mišom. ''Nego, tata...'' Započela sam. Klimnuo je glavom u znak da počnem. ''Ono kada su se Styles i Smith potukli...'' Nadodala sam. Skinuo je naočale i pogledao me. ''A, što tebe sada to zanima?'' Pitao me. Progutala sam slinu i lažno se nasmijala. Pa, znatiželjna sam, logično. ''Samo pitam.'' Rekla sam i slegnula ramenima. ''Dobro, pitaj što te zanima.'' Rekao je i uzdahnuo. Nasmijala sam se. ''Zašto su se potukli, mislim, da li si ih pitao poslije?'' Pitala sam. Moja znatiželja svakom mojom riječi se povečavala. Čekala sam da moj tata počne odgovarati na moja pitanja. ''Smith je nešto Harryu spominjao roditelje.'' Rekao je. Klimnula sam glavom i zagrizla usnu. ''Samo to?'' Pitala sam. Znala sam da neću dobiti odgovor, no svejedno sam pitala. Šutio je. Puhnula sam i ustala sa stolice. ''Vidimo se doma.'' Rekla sam. Primila sam kvaku i taman da izađem, tatin glas me zaustavio. ''Kuda ideš?'' Pitao me. ''Idem doma. Imam nekog posla.'' Odgovorila sam. Sumnjivo me pogledao i ponovno se vratio svome poslu.

~***~

''Once upon atime a few mistakes ago, I was in your sights you got me alone...'' Dohvatila sam mobitel sa kreveta i iznenadila se kada sam na zaslonu pročitala 'Liam'. ''Ljubavi...'' Javila sam se. Zagrizla sam usnu i naslonila se na zid. ''Ei, gdje si?'' Pitao me. ''Doma.'' Odgovorila sam. Uzela sam Nalu u ruke i stavila ju na krevet pored sebe. ''Dolazim za 10ak minuta.'' Rekao je. Ispravila sam se u sjedeči položaj i nasmijala se. ''Vratio si se?'' Pitala sam i okrenula sam se oko sebe nebi li vidjela gdje je ono čupavo stvorenje. ''Da, moram ti nešto važno reči.'' Rekao je i nakratko se zakašljao. Zabrinula sam se. Oblizala sam svoje suhe usne i rukom prošla kroz kosu. ''A, što to?'' Pitala sam. Zagrizla sam usnu i čekala njegov odgovor. ''Reći ću ti sve kada dođem.'' Rekao je. Odmaknula sam mobitel sa uha i stisnula crvenu tipku. Uzdahnula sam i bacila se na krevet. Pobogu, o čemu on priča. Netko je pokucao na vrata i ja sam se trgnula. ''Gospođice Blue?'' Rekla je spremačica. Zakolutala sam očima i uzdahnula. ''Što hoćeš?'' Pitala sam ju. Stavila sam jednu ruku ispod glave i gledala ju. ''Morala bih pospremiti vašu sobu.'' Rekla je. Taman da nešto kažem čula sam zvono na vratima. Brzo sam ustala sa kreveta i stepenicama potrčala do ulaznih vratiju. ''Liam!'' Viknula sam. Zagrlila sam ga i poljubila u obraz. ''Blue...'' Tiho je rekao i nasmijao se.

Blue » h.s.Where stories live. Discover now