Part 4

2.8K 123 9
                                    

''Hm. Nećeš poslušati tatu?'' Pitala me Vanessa. Slegnula sam ramenima. ''Ne znam.'' Rekla sam i rukom prošla kroz kosu. Pogledala sam Marie koja je gledala ispred i smješkala se. Nekoliko metara ispred nas mogla sam vidjeti Kovrčavog. Sjedio je sam, za jednim stolom. Imao je neki papir i pisao. Svakih nekoliko trenutaka, prešarao bi nešto olovkom. ''Marie, još ti se sviđa onaj?'' Pitala sam ju. Trznula se i pogledala u mene. ''Molim?'' Pitala me zbunjeno.  ''Tko je taj sretnik?'' Pitala je Vanessa i namignula prema Marie koja se već zacrvenila. ''Nemojte ju.'' Rekla sam i potapšala ju po ramenu. No, nisam mogla izbječi smijeh. Marie je ponovno pogledala prema njemu. ''Nije valjda?'' Pitao je Louis i rukom prekrio usta. Nasmijala sam se. ''Onaj novi učenik.'' Rekla sam. Ovaj put, svi smo ga pogledali. Još uvijek je sjedio ondje, sam. ''Kako mu ne dosadi pisati to?'' Pitala je Vanessa i prstom pokazala prema njemu. ''Idiot.'' Rekla sam i zakoluitala očima. ''Nemojte tako, on je baš drag.'' Rekla je Marie i nakratko nas pogledala. ''A, ti si kao pričala sa njime, pa znaš da je drag.'' Rekla sam u smijehu. Puhnula je. ''Okay, promijenimo temu.'' Rekao je Niall i naslonio se na naslon stolice. ''Gledajte.'' Rekla je Vanessa i ponovno prstom pokazala u njega. Okrenula sam glavu. Više nije ondje sjedio. Bio je malo udaljen od stola i približavao se fakultetu. Ispod onog stola, na podu, bio je jedan zgužvani papir. Zagrizla sam usnu i ustala. ''Kuda ideš?'' Pitao me Louis. Nakratko sam ga pogledala, a onda krenula po onaj papir. Zanima me što je radio. Sagnula sam se i uzela taj papir. Bio je dosta zgužvan. Otvorila sam ga. Velikim slovima bilo je napisamo 'Right now'. Podigla sam jednu obrvu i krenula ka svom stolu. Sjela sam na stolicu i dalje gledajuči u taj papir, čitajuči što piše. ''I, što je pisao?'' Pitala je Marie. ''Right now, I want you here with me. Cuz right now, everything is new to me. You know I can't fight the feeling. And every night I feel it. Right now, I want you here with me.'' Pročitala sam na glas. ''Kako slatko.'' Rekla je Marie i zagrizla usnu. Pogledala sam ju. ''Tebi je slatko kada netko iz neke pjesme prepisuje dijelove?'' Pitala sam ju pokazivajuči joj papir. ''Prepisao je to?'' Pitala me zbunjeno. Zakolutala sam očima. ''Da, Marie.'' Rekla sam i puhnula. ''Tip je totalni luzer.'' Rekao je Louis i nasmijao se. ''Slažem se.'' Rekla je Vanessa i pogledala ga. Između njih definitivno ima nešto. ''Baci taj papir, što će nam.'' Rekao je Niall i nasmijao se. Ali, ja sam imala bolju ideju. ''Ne, mislim da će mi trebati za nešto.'' Rekla sam i spremila papir u torbicu. ''Blue, o čemu ti to?'' Pitala me Marie. Zakolutala sam očima. ''Imam jedan plan.'' Rekla sam i nasmijala se. Ustala sam sa stolice i uzela torbicu. ''Moram ići, vidimo se.'' Rekla sam. Krenula sam stepenicama prema fakultetu. Još jednom sam se okrenula i pogledala ih. Ušla sam u wc. Zatvorila sam vrata i stavila torbicu na lavabo. Tražila sam ono pismo. Moram ga pročitati do kraja. Napipala sam kovertu. Izvadila sam ju van i uzela pismo. ''Blue, otkada sam te prvi put vidio, znao sam da si ti ona. Ona prava koju sam čekao toliko godina. Kada te vidim, srce mi počne ubrzano kucati. Kada te dodirnem, trnci prođu mojim tijelom. Prema tebi osječam nešto što se ne može opisati riječima. Ti si nešto najbolje što mi se dogodilo u životu. Bez tebe više ne mogu zamisliti dan. Bez tebe više ne mogu disati. Zašto? Zato što te volim.'' Nasmijala sam se i pismo vratila u kovertu. Uzela sam mobitel. Prsotm sam prešla preko zaslona i utipkala Liamov broj. Čekala sam dok mi se ne javi. ''Ljubavi?'' Čula sam njegov glas. Zagrizla sam usnu. ''Volim te.'' Rekla sam vrteči onu kovertu u ruci. ''I ja tebe.'' Rekao je. Nasmijala sam se. ''Hoćeš danas doći po mene?'' Pitala sam ga. Na trenutak je zašutio. ''Dogovorio sam se sa Jakeom. Ali, nadoknaditi ćemo to, obečajem.'' Rekao je. Slegnula sam ramenima. ''Ok, čujemo se onda.'' Rekla sam tiho i stisnula crvenu tipku. Vratila sam kovertu i mobitel u torbicu. Uzdahnula sam. Naslonila sam se na lavabo kada sam čula lupanje vratima. Okrenula sam se prema njima i ugledala Beth. Zakolutala sam očima. ''Oh, Blue.'' Rekla je i zamahnula svojom dugom, kovrčavom, plavom kosom. ''Ne znaš pričati više?'' Pitala me. U svijim visokim štiklama stajala je pored mene i gledala me u oči. ''Beth, makni se od mene.'' Rekla sam i na trenutak zaklopila oči. ''Zašto?'' Pitala me i malo se odmakla od mene te se nasmijala. ''Znaš kako je prošlo zadnji put?'' Pitala sam. Zagrizla sam usnu i pogledala ju. ''Ah, onda kada si pokazala svoje panđe?'' Pitala me i nasmijala se. Ljuto sam ju gledala. Malo mi je falilo da ne skočim na nju i počupam joj kosu. ''Ne gledaj me tako Blue, i sama znaš da si onda samo sebi pokvarila ugled.'' Nadodala je i zakolutala očima. ''Još uvijek sam bolja od tebe.'' Rekla sam odmicajuči se sa lavaboa. Odmjerila sam ju i zastala na njenim očima. ''A, da?'' Pitala me i nasmijala se. ''Ali neće dugo biti tako.'' Nadodala je. Gotovo je. Rukama sam ju odgurnula na pločice te joj prišla. ''Samo sanjaj.'' Rekla sam joj. Nasmijala se i oblizala usne. ''Opet ćemo na ovaj način?'' Pitale me. Digla sam ruku da ju ošamarim, ali me zaustavilo naglo otvaranje vratiju. ''Blue!'' Viknula je Marie. Stajala je na vratima i gledala u nas dvije. Odmakla sam se i uzela torbicu. Još jednom sam ju pogledala, a onda krenula van. ''Idemo, Marie.'' Rekla sam i povukla ju van. Hodnikom sam krenula prema tatinom uredu, a Marie je išla zamnom. ''Blue, što je ovo malo prije bilo?'' Pitala me. Uzdahnula sam i nastavila šutjeti. ''Blue!'' Viknula je. Okrenula sam se prema njoj i uzdahnula. ''Pusti me, ne želim sada razgovarati.'' Rekla sam i raširila ruke. Zakolutala je očima. ''Dobro.'' Rekla je. ''Ali, nećeš se izvuči, reći ćeš mi što se dogodilo.'' Nadodala je i zaprijetila prstom. Okrenula sam se od nje i nastavila do tatinog ureda. Zakoračila sam na crveni tepih i pokucala na vrata. Otvorila sam ih. ''Blue?'' Pitao me tata. Sjela sam na onu mekanu stolicu i puhnula. ''Boli me glava.'' Lagala sam i primila se za nju. Pogledao me. ''Odi kući i odmori se. Ja ću te ispričati sa ostalih predavanja.'' Rekao je. Odmahnula sam glavom. ''Ma, nee.'' Rekla sam. ''Blue, poslušaj me.'' Rekao je. Ustala sam sa stolice. ''Dobro, tata. Idem kući.'' Rekla sam. Klimnuo je glavom. ''Možeš sama?'' Pitao me. Okrenula sam se prema njemu. ''Mogu, ne brini.'' Rekla sam i blago se nasmijala. Otvorila sam vrata i izašla van. Zagrizla sam usnu i krenula prema izlazu sa fakulteta. Cijeli dan kod kuće, neprocijenjivo. Koračala sam hodnikom. Bilo je samo nekoliko studenata unutra. Svi su bili vani. Ubrzo, osjetila sam lagani vjetar. Pogledala sam okolo i stepenicama krenula dolje. 

~***~
Ležala sam na krevetu i gledala ''The vampire diaries''. Jedina stvar koja mi nikada neće dosaditi je upravo gledanje te serije. Svaki put se uživim u radnju. Neki put želim čak biti netko od njim. Možda Katherine? Definitivno ona. ''Once upon a time a few mistakes ago, I was in your sights, you got me alone'' Zazvonio mi je mobitel. Sliknula sam pauzu i dohvatila mobite. Na ekranu, pisalo je 'Marie'. Uzdahnula sam i javila se. ''Hej.'' Rekla sam i naslonila glavu na zid. ''I, što se ono dogodilo sa tobom i Beth?'' Pitala me. Zakolutala sam očima. ''Moraš znati, zar ne?'' Pitala sam. Čula sam kako se nasmijala. ''Da, moram.'' Rekla je. ''Htjela sam joj počupati svu onu kosu sa njene glave i uništiti joj facu.'' Rekla sam i slegnula ramenima. ''Ti nisi normalna!'' Rekla je. ''Kada ćete prestati vas dvije?'' Pitala je. ''Nikada?'' Rekla sam. Zagrizla sam usnu i strelicom, iz dosade, prelazila po ekranu. ''Blue, nema smisla se svađati sa njome. Odustanite od natjecanja.'' Rekla je. Maknula sam laptop sa sebe i ustala sa kreveta. ''Nema šanse.'' Rekla sam. Uzdahnula je. ''Što imate od toga?'' Pitala me. ''Želim dokazati da sam bolja od nje.'' Rekla sam. Rukom sam prošla kroz kosu i uzela jedan pramen te ga vrtila oko prsta. ''I, što onda kada dokažeš?'' Pitala me. Zakolutala sam očima. ''Onda će ona biti poražena, a ja ću i dalje biti najpopularnija na fakultetu.'' Odgovorila sam. Zar to nije jednostavno? ''A, što ako ona pobijedi?'' Pitala me. Raširila sam oči u čudu. ''To je nemoguće.'' Rekla sam i nasmijala se. Uzdahnula je. ''Dobro, kako god hoćeš.'' Rekla je. ''Ali, ja mislim da je to besmisleno.'' Nadodala je. Zakolutala sam očima. ''Aha...'' Promrmljala sam tek da nešto kažem. ''Vidimo se sutra.'' Rekla je i poklopila. Stisnula sam crvenu tipku i mobitel bacila na krevet. 
~***~
Svjetlost koja je dolazila s prozora, natjerala me da se okrenem na drugu stranu. Glavu sam stavila na jastuk i ponovno pokušala zaspati. Netko je pokucao na vrata. ''Gospođice Blue?'' Pozvao me ponovno onaj iritantni glas. Zar mi svako jutro mora ovako početi? ''Makni se van.'' Rekla sam zatvorenih očiju, u polusnu. ''Ali, morate na fakultet.'' Rekla je. Uzdahnula sam. ''Nešto sam ti rekla, još jučer.'' Rekla sam. ''Vaš otac mi je...'' Pokušala je nešto reći, no prekinula sam ju. ''Makni se van!'' Viknula sam i oštro ju pogledala. Klimnula je glavom i zatvorila vrata sobe. Uzdahnula sam. ''Glupača.'' Tiho sam rekla i rukama protrljala oči. Ustala sam sa kreveta. Krenula sam do ogledala koje je bilo pored prozora. Između svih naljepljenih slika iz časopisa i tekstova napisanih ružom, mogla sam vidjeti svoj odraz. Često sam se ondje gledala. Zavibrirao mi je mobitel. Okrenula sam se i otišla do ormarića. Prstom sam prešla preko ekrana gdje je pisalo 'Van'. Otvorila sam poruku. ''Dođi ranije na fakultet.'' Nasmijala sam se i otišla odgovoriti. ''Ok.'' Napisala sam.
~***~
''Blue!'' Viknula je Vanessa. Pogledala sam lijevo i vidjela nju, Nialla i Louisa za našim stolom. Nasmijala sam se i krenula prema njima. ''Jutro.'' Rekla sam sjedajuči na stolicu. ''Gdje je Marie?'' Pitala sam i pogledala prema praznom mjestu. ''Doći će, otišla je uzeti knjige za prvo predavanje.'' Rekla je Vanessa i ispila gutljaj kave. ''Aha.'' Rekla sam i naslonilase na stolicu. ''Nisi se naspavala?'' Pitao me Niall i nasmijao se. ''Nisam, ponovno me ona glupača probudila'' Rekla sam i odmahnula rukom. Nasmijali su se. ''Zašto joj tvoj tata neda otkaz?'' Pitao je Louis. Slegnula sam ramenima. ''Morat ću mu reći.'' Rekla sam. ''Hej!'' Čula sam poznati, Mariein glas iza sebe. Sjela je na stolicu i odložila knjige na stol. ''Zašto se tako smiješ?'' Pitala ju je Vanessa. ''Vidjela sam ga, unutra.'' Rekla je i zagrizla usnu. ''Onog ružnog?'' Pitao je Louis i nasmijao se. Marie ga je ljuto pogledala. ''Mislite na onog raščupanog?'' Pitao je Niall. Nakratko sam se nasmijala, a onda pogledala u Marie koja je bila poprilično ljuta. ''No hajde, promijenimo temu.'' Rekla sam. ''Znate što morate sutra napraviti?'' Pitala sam ih i sve ih pogledala.

Blue » h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora