Part 18

2.1K 80 8
                                    

Dok su se svi studenti skupljali oko nas, ljuto sam gledala dotičnu gospođicu. ''Ma što je tebi, glupačo?'' Viknula je na mene rukama prelazeči preko svoje košulje. ''Kome si to rekla, ku*rvo?'' Viknula sam. Približila sam joj se nekoliko koraka i dignula ruku u namjeri da ju ošamarim, no netko me primio za tu istu ruku. Okrenula sam se i vidjela Harrya. ''Blue, smiri se.'' Rekao je i uzdahnuo. Izvukla sam svoju ruku iz njegove te se kroz gužvu probila van. Otišla sam u svlačionicu i uzela svoje stvari. Taman kada sam htjela izači van, Vanessa je došla zamnom. ''Blue, jesi li ti normalna?'' Pitala me. Uzdahnula sam i zakolutala očima. ''Da, da, jesam.'' Odgovorila sam klimajuči glavom. ''Dobro, pa što ti je bilo da ju poliješ vodom?'' Ponovno me pitala. Slegnula sam ramenima i otvorila vrata dvorane. ''Vidimo se, Van.'' Rekla sam i prije nego što je još nešto uspjela pitati, zatvorila vrata i krenula prema fakultu. Iako sam mislila da sam je se riješila, bila sam u krivu. ''Blue, jesi li ti zaljubljena u Harrya?'' Pitala me. Okrenula sam se prema njoj i uzdahnula. ''Daj, bjež'. Samo me likinja naživcirala i...'' Prekinula me. ''A, naživcirala te zbog...?'' Pitala je. Ovoga puta nisam znala što da kažem. Rukom sam prošla kroz kosu pokušavajuči se nečega dosjetiti. A, zapravo, niti sama nisam znala zašto sam uopče otišla do njih. ''Ne znam.'' Odgovorila sam. ''Ali, znam da nije zbog njega. Pobogu, mrzim ga najviše na svijetu.'' Nadodala sam i uzdahnula na što se Vanessa nasmijala. ''Tko se tuče. taj se voli.'' Rekla je. Zakolutala sam očima i nastavila hodati prema fakultetu. Pokušala sam ju totalno ignorirati što je bilo ipak nemoguće. Čim sam zakoračila na zadnju stepenicu na fakultetu, ispred mene je stao tata. Ups?

''Odi u ured.'' Rekao je rukom pokazivajuči prema hodniku. Progurala sam se pored njega i bez ijedne riječi otišla ondje. Iako sam morala otiči razgovarati sa tatom, i to je bilo bolje od nepotrebnog razgovora s Vanessom. Nikada ne bih pomislila da ona može biti toliko naporna. No, što je - tu je. Ušla sam u ured i sjela na stolicu čekajuči tatu da uđe. Nakon nekoliko trenutaka, mogla sam vidjeti tatu i medicinsku sestru kako ulaze unutra. ''Molim vas, vaše ime.'' Rekao je tata sjedajuči na svoju stolicu. ''Kate Davis.'' Odgovorila je. Rukom je prošla kroz svoju plavu kosu i pogledala me. ''Što gledaš kujo?'' Pitala sam. Odmaknula je pogled sa mene i nakašljala se. ''Blue!'' Viknuo je tata. Zakolutala sam očima i klimnula glavom. ''Gospođice Davis, ispričavam se za neprikladno ponašanje moje kćeri.'' Rekao je tata pružajuči joj neke papire. ''U redu je.'' Rekla je ustajuči sa stolice. Rukovala se s tatom nakon čega je napustila ured. ''Pa, dobro, zašto radiš protiv mene, Blue?'' Pitao me. Ustala sam sa stolice i pogledala ga. ''Sorry. Ali, najmanje što sada želim je tvoje pripovijedanje.'' Rekla sam i izašla iz ureda. Pogledala sam oko sebe te hodnikom krenula prema dvorištu gdje je već bilo moje društvo. ''Aloha.'' Rekla sam sjedajuči za jednu od stolica. ''Kraljice, što nije po vašoj volji?'' Pitao je Niall pokušavajuči nas nasmijati. Pogledala sam ga i sarkastično se nasmijala. ''Niall, humor ti je na nuli.'' Rekla sam. Uzdahnula sam i rukom se naslonila na stol kada sam ugledala Hasrrya kako stoji na parkiralištu i ulazi u svoj auto. ''Ja idem nešto u auto, odmah se vračam.'' Rekla sam. Ustala sam sa stolice i potrčala prema parkiralištu. ''Harry!'' Viknula sam. Okrenuo se prema meni i pogledao me. ''Htjela sam te pitati, dolaziš li na bal pod maskama prekosutra?'' Pitala sam nestrpljivo čekajuči odgovor. Zagrizao je usnu i otvorio vrata od auta. ''Nisam siguran.'' Odgovorio je. Prije nego što sam još nešto htjela reći, ušao je u auto i zatvorio vrata.

Kvragu, Blue, glupa si. Zašto si išla razgovarati s njime?

~Sljedeči dan~

''Zauvijek ćeš ostati sama.'' Čula sam glas u daljini. Okretala sam se oko sebe oslušavajuči od kuda dolazi taj glas. ''Ostati ćeš sama baš kao i svi oni koje si povrijedila.'' Glas je nastavio. Nesigurno sam krenula hodati unaprijed u nadi da ću se izvuči odavdje. ''Zašto mi ne kažeš tko si?'' Viknula sam. No, glas je zašutio. Ostala sam sama u toj mračnoj prostiriji ne znajuči gdje se nalazim.

''Gospođice Blue, rekli ste da vas ranije probudim. Petak je, morate raditi pripreme za bal pod maskama.'' Čula sam Juliin glas koji me lagano budio iz najgoreg sna ikada. Otvorila sam oči i pogledala oko sebe. 

Moja soba.

Moj krevet.

Moj ormar.

Nasmijala sam se i ponovno vratila pogled na Juliu. ''Am, koliko je sati?'' Pitala sam. Podigla je rukav majice i pogledala na svoj ručni sat. ''6:15.'' Odgovorila je. Klimnula sam glavom nakon čega je ona izašla iz sobe te zatvorila vrata. Ustala sam iz kreveta te laganim koracima otišla do ormara. Uzela sam plavu kariranu košulju i crne traperice. Prije nego što sam zatvorila ormar, još jednom sam pogledala u svu odječu koja je bila večinom tamno plave ili crne boje. Ušla sam u kupaonu i skinula spavačicu te obukla novu odječu. Pogledala sam se u ogledalo razmišljajuči koju ću šminku staviti. Iz svoje toaletne torbice uzela sam L'Oreal maskaru i sjenilo te nanjela na oči. Ruž gotovo nikada nisam koristila osim za neke posebne prilike. Stavila sam lagano sjajilo i ponovno se pogledala u ogledalo. Prije nego što sam izašla iz kupaone, uzela sam svoj Chanel parfem te se našpricala. Pošto danas ne planiram ići na predavanja, uzela sam pismo torbicu i izašla iz sobe. Stepenicama sam se spustila do dolje i uzela tamno plave štikle.Pogledala sam oko sebe ima li koga, a onda izašla iz kuće. Kliknula sam tipku za otključavanje auta i ubrzo se našla unutra.

~***~

''Ne, stavi malo lijevo.'' Govorila sam dečku koji je stavljao natpis iznad vratiju 'Bal pod maskama' . ''Marie, što kažeš na to?'' Pitala sam Marie na što je ona samo klimnula glavom. ''Savršeno je.'' Odgovorila je. Pogledala sam iza sebe i vidjela kako Niall i Louis pušu balone dok Vanessa sjedi pored njih i piše potrebne stvari koje nam još trebaju za sutra. ''Mislila sam da pored toga stavimo nekoliko balona.'' Govorila sam Marie rukom pokazivajuči mjesta gdje sam planirala da budu baloni. ''Ahm...'' Promrmljala je. ''Reci Lukasu da to napravi.'' Nadodala je. Klimnula sam glavom te pogledala u dečka koji je ovaj put silazio niz ljestve. Prije nego što sam išta uspjela reći, prekinuo me duboki, muški glas. ''Blue!'' Okrenula sam se i vidjela Liama koji je naslonjen stajao kraj vratiju. Potrčala sam ka njemu i zagrlila ga. ''Liam, falio si mi.'' Rekla sam nakon čega smo se poljubili. ''Dobro, dosta ljubavi, hajde na posao.'' Rekao je Louis na što sam se malo odmaknula od Liama. ''Sutra dolaziš po mene?'' Pitala sam. Klimnuo je glavom te se nasmijao. ''Naravno Blue.'' Rekao je. Još jednom sam ga pogledala, a onda pogledom prešla preko cijele dvorane koja je bila ukrašena za sutrašnji bal. ''Van, nazvala si onog lika?'' Pitala sam. Totalno sam zaboravila na DJ - a kojeg je Vanessa trebala nazvati. ''Kojeg?'' Pitala je. Uzdahnula sam i rukom prošla kroz kosu pokušavajuči se prisjetiti imena. ''A, ne znam. Onaj DJ.'' Objasnila sam. Vanessa se lupila dlanom o čelo i pogledala me. ''Greg. Nisam, sada moram.'' Rekla je ustajuči sa stolice. Dok je ona izlazila iz dvorane, ja sam se ponovno okrenula prema Liamu. ''Znaš, ljubavi, nemam vremena sada. Vidimo se sutra, okej?'' Pitala sam. Klimnuo je glavom i poljubio me u čelo. ''Vidimo se, Blue.'' Rekao je. Mahnula sam mu, a onda sjela na stolicu kraj Louisa i Nialla. ''Što je sa Haley?'' Pitao je Niall. Uzdahnula sam i iz đepa izvadila mobitel tražeči u imeniku njen broj. ''Zaboravila sam na nju, sada ću je nazvati.'' Rekla sam. Stisnula sam zelenu tipku i stavila mobitel na uho. ''Osoba koju ste nazvali, isključila je svoj mobilni telefon. Molimo, nazovite kasnije.'' Odmaknula sam mobitel od uha i stavila ga na stol. ''Čudno.'' Tiho sam rekla. Bilo mi je čudno što mi se ne javlja pošto je ona doslovno ovisnica o mobitelu. No, ipak sam pomislila da je zaboravila napuniti mobitel ili slično. ''Ne javlja se?'' Pitala je Marie. Odmahnula sam glavom te rukom prošla kroz kosu. ''Ne.'' Odgovorila sam. Vanessa se vratila u dvoranu i nasmijala se. ''Dogovoreno je, Greg dolazi sutra navečer.'' Rekla je. Klimnula sam glavom i nasmijala se. ''Em, šteta što se Haley ne javlja, inače bi ju spojili s onim Harryem.'' Rekao je Louis nakon čega sam ga ljuto pogledala. ''Shhh, da ne dobiješ vodom po glavi.'' Rekla je Vanessa na što su se svi nasmijali. ''Da, Blue, zašto si jučer polila onu s vodom?'' Pitala je Marie. 

Moraju li me baš svi to pitati, ili?

Ignorirala sam pitanje i odmahla rukom. ''Vratimo se na posao, hajde.'' Rekla sam ustajuči sa stolice te pokušajuči promijeniti temu. ''Van, napiši mi na papir da sutra moram nazvati Haley.'' Rekla sam. Pogledala sam u strop i uzdahnula. ''Ovo mora biti najbolji bal pod maskama...'' 

A/N

Awee, sljedeči part je bal pod maskama.^^

Ovaj put sam postavila nastavak brže tako da niste čekali dugo jer sam vidjela dosta komentara. Paa, komajte i votajte<3

Blue » h.s.Where stories live. Discover now