Part 69

840 79 15
                                    

Tek tada sam shvatila koliko zapravo ne mogu bez njega. I da odem odavdje, od njega je ne moguće pobjeći. K vragu, uvijek će me iznenađivati svojim nevjerojatnim  postupcima.''Hajde Blue, trči dolje!'' Viknula je Marie vukući me za ruku da ustanem. I jedina opcija ako želim ostati sretna bila je upravo ta. Otrčati dolje i reći ono slavno da. Oblizala sam svoje suhe usne blago se nasmijavši, a onda napokon ustala sa stolice. Potrčala sam kroz cijeli red probijajući se kroz gužvu i onda došla do stepenica koje su vodile upravo na teren. Za svega nekoliko trenutaka našla sam se čvrsto u njegovom zagrljaju obmotavajući svoje ruke oko njegovog vrata. ''Ovo bi trebalo biti da?'' Pitao je lagano se nasmijavši na što sam klimnula glavom. ''Da Harry, udat ću se za tebe.'' Rekla sam. Prislonio je svoje usne na moje, a sve ostalo bilo je suvišno. Kao da smo sami ondje, iako je oko nas bilo tisuće ljudi.

~***~

''Pa, kako ne bih saznala? Skoro cijeli svijet zna za vaše zaruke.'' Objašnjavala je mama preko telefona dok sam promatrala zaručnićki prsten na svojoj ruci. I oh, mogu se kladiti da je dao mnogo novca za njega. Iako bi meni bio dobar i neki manje vrijedan. ''Dobro, razumijem.'' Kratko sam odgovorila već zaboravivši što mi je prije toga rekla. Previše sam bila zaokupljenja drugim stvarima. ''Oh. Doći ćete sutra na večeru kod nas?'' Pitala je. Prije nego što sam išta odgovorila, osjetila sam Harryeve usne na svom vratu te se automatski nasmijala. ''Da, da, hoćemo. Nego, vidimo se sutra, moram ići.'' Rekla sam te brzo poklopila dok su njegove usne i dalje ostavljaje kratke poljubce na mome vratu. Okrenula sam se prema njemu koji je stajao iza kauča na kojemu sam sjedila te ga zbunjeno pogledala. ''Pričam s mamom, što misliš što je sada pomislila?'' Pitala sam, no on nije prestajao. Zaobišao je kauč nakon čega se ubrzo našao na meni. ''Falila si mi, Lu.'' Rekao je. Desnu ruku stavio je ispod moje majice tjerajući moju kožu da se naježi, a onda laganim pokretima prstiju otkopčao grudnjak kojega je skinuo. ''I ti si meni falio, H.''

~Sljedeći dan~

Sjedila sam pored Harrya, na kauču te pogledom razgledavala novi Haleyin i Liamov stan. Mogu reći da mi se doista svidio. Sve je bilo u kremastoj ili tamno crvenoj boji koja je dominirala prostorom. No, ja sam i dalje ostala pri tome da je plava boja najljepša. "I? Kako ti se sviđa, B?" Pitala je Haley sjedajući na fotelju. Ubrzo je došao i Liam sa tacnom i sokovima koje je odložio na stolić, a onda sjeo. "Lijepo je." Kratko sam odgovorila te se nasmijala. "A što vi planirate? Kupiti ćete novi stan, ili ćete ostati ondje?" Pitao je Liam. Nakratko sam pogledala u Harrya, a onda odmahnula glavom. "Planiramo se odseliti kod Harrya u stan. Barem privremeno, a kasnije možemo kupiti kuću." Objasnila sam te otpila gutljaj soka. "A vjenčanje? Kada planirate? Mislim, najbolje bi bilo da ne čekate jer bi se ponovno mogli posvađati." Rekla je Haley te se nasmijala na što sam slegnula ramenima. Zbilja nisam imala vremena razmišljati o tome. Prerano je. Ali, točno je da bismo to trebali obaviti što ranije. "Imam ideju! Što kažete na duplo vjenčanje? B, sjećaš se da smo o tome oduvijek maštale?" Pitala je ostavljajući me zbunjenu. "Slažem se. Mislim da bi to bila odlična ideja." Nadovezao se Liam. Pogledala sam u Harrya koji je već gledao u mene te sa njim razmijenila zbunjeni pogled. "Daj, B. To je za tri tjedna, savršeno vrijeme. Bilo bi odlično." Govorila je gledajuči u mene, koja nisam znala što reći. To bi bila dobra ideja, no... "Ako se Lu slaže, ja pristajem." Rekao je Harry. I ja sam jedina bila bez odgovora. Rukom sam prošla kroz kosu te se nasmijala. "U redu, može. Ionako je bolje obaviti vjenčanje ranije, bojim se da bi se Harry mogao predomisliti buduće da me već od sada mora trpjeti 24 sata dnevno." Rekla sam i ubrzo osjetila njegovu ruku oko sebe te kratki poljubac u obraz. "Znači, za tri tjedna postajemo muž i žena." Rekao je. Klimnula sam glavom i blago se nasmijala uživajući u njegovom zagrljaju. ''Okay, ima još mnogo toga što moramo riješiti do tada.'' Rekla je Haley ustajući sa fotelje. Uhvatila me za ruku te me povukla da ustanem. ''Zar odmah?'' Pitala sam. No, nisam niti trebala jer kada ona nešto naumi, tako mora biti. Poljubila sam Harrya, a onda ustala sa kauča i uzela svoju torbicu.

~***~

''Ovih par tjedana možemo se izvlačiti na to da idemo zbog priprema za vjenčanje.'' Govorila je Haley otvarajući vrata kafića. Obje smo se nasmijale, a onda odšetale do jednog od praznih stolova. ''Dobra ideja.'' Rekla sam. Pogledala sam oko sebe u potrazi za konobarom, a onda uzdahnula. ''Idem naručiti. Što ćeš popiti?'' Pitala sam uzimajući novčanik iz torbice. ''Sok od naranče.'' Odgovorila je nakon kratkog razmišljanja, a ja sam klimnula glavom i krenula do šanka. Visoki crnokosi konobar se okrenuo prema meni te se široko nasmijao pokazujući dva reda čisto bijelih zubiju. ''Izvoli?'' Pitao je stavljajući krpu preko desnog ramena, a onda se objema rukama naslonio na šank očekujući moju naruđbu. ''Sok od naranče i kavu.'' Odgovorila sam rukom prošavši kroz kosu. Pogledala sam na cjenik pored i odmah ostavila točno toliko novaca, a onda se vratila za stol kod Haley. ''Zgodan je.'' Promrmljala je igrajući se sa vrećicom šećera koju je uzela iz posudice.

''A ti se udaješ.'' Rekla sam zakolutavši očima te se na posliejtku nasmijala. ''Oh, nisam pomislila odmah da je za mene...'' Zastala je kada je onaj isti konobar donio naša pića i stavio ih ispred nas. ''Nego, što misliš da će ovi raditi večer prije vjenčanja?'' Pitala je nešto tiše ostavljajući me zaprepaštenu. Prvo što mi je palo na pamet bila je striptizeta koja pleše u Harryevom krilu. I oh, to sam odmah morala izbrisati iz misli. ''Što bi radili?'' Pitala sam te se blago nasmijala ne znajući što napraviti. ''Ne znam. Ali, pretpostavljam da će se zabaviti bolje nego mi djevojke.'' Rekla je dok joj je pogled bio usmjeren na čašu i slamku kojom se igrala. ''Neće, ako nešto ne napravimo.'' Rekla sam, a njen pogled odmah se preusmjerio na mene. ''Na što točno ciljaš, B?'' Pitala je podižući obrvu. Slegnula sam ramenima, a onda uzela šećer kojega sam stavila u kavu i promiješala. ''Ne znam, ali uvijek možemo nešto smisliti i podvaliti im, a kasnije se smijati.''

A/N

Iskreno, nisam zadovoljna ovim nastavkom. No, okay. Nadam se da vam se sviđa, hah. Potrudila sam se napisati ga, ali škola me zaista ubija. Tako da oprostite što su nastavci rijetki i glupi. Usput, čitajte priču od kristinacih 'table napkin.' Priča je zbilja odlična i originalna je ideja.

Ummm... Com, vote?

Blue » h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora