Part 28

1.7K 87 13
                                    

~***~

Stajala sam ispred već poznatih vratiju i čekala da mi Harry otvori. Nakon lake škripe vratiju, mogla sam vidjeti Harrya sa ručnikom oko bokova. Dok sam se ja pokušavala skoncentrirati, ili barem nešto reći, povukao me za ruku unutra i zatvorio vrata. Poljubio me u lice nakon čega sam se okrenula prema njemu. ''Idem se obuči.'' Rekao je, progurao se pored mene i otišao u sobu dok sam ja za to vrijeme otišla u kuhinju. Pogled mi je pao na psa koji je ležalo pored stola. ''Harry? Tvoj pas?'' Viknula sam. Nakon nekoliko sekundi, Harry je izašao iz sobe u trenirci i pored mene ušao u kuhinju te uzeo psa u ruke. ''Naš.'' Odgovorio je. Nekoliko puta trepnula sam očima, a onda otišla do njega i pomazila psa. ''Naš?'' Pitala sam. Klimnuo je glavom te me pogledao. ''A kako se zove?'' Ponovno sam pitala. ''Ti odluči.'' Rekao je. Nakratko sam zastala pokušavajuči se prisjetiti odgovarajučeg imena za našeg psa, a onda se sjetila. ''Što kažeš na Barry?'' Pitala sam na što se nasmijao. ''Sviđa mi se.'' Odgovorio je i pustio psa na pod nakon čega je mene primio za ruke i približio k sebi. ''A, sada ćeš češće morati dolaziti kod mene...'' Rekao je. Lagano sam se nasmijala i zagrizla usnu. ''Nema problema.'' Rekla sam te ga poljubila u obraz i odmakla se od njega. ''Nego, jesi li ti bolje?'' Pitao je rukom se naslonivši na stol. Okrenula sam se prema njemu i puhnula. ''Da, bila sam dobro i u četvrtak.'' Odgovorila sam i zakolutala očima. ''No dobro. Ideš u ponedjeljak na fakultet?'' Pitala sam na što je klimnuo glavom. ''Idem. Da dođem po tebe?'' Pitao je. ''Ne. Ići ću svojim autom.'' Odgovorila sam nakon čega sam osjetila vibraciju mobitela u đepu. Uzela sam ga i prstom prešla preko zaslona na kojem je pisalo 'Liam'. Progutala sam slinu, pogledala u Harrya koji trenutno nije obračao pozornost na mene, a onda otvorila poruku. ''Za pola sata, Starbucks.'' Nekoliko trenutaka gledala sam u poruku ne znajuči što da odgovorim. ''Lu, dobro si?'' Pitao je Harry. Lažno sam se nasmijala i rukom prošla kroz kosu. ''Dobro sam, da. Zašto ne bih bila?'' Pitala sam na što je slegnuo ramenima. ''Nego, ima li tu negdje blizu kiosk? Trebala bih zamijeniti broj.'' Rekla sam. Zbunjeno me pogledao, a onda mi prišao nekoliko koraka. ''Lu, tko ti je poslao poruku?'' Pitao je. ''Ma, netko je pogriješio broj. Znaš, stalno mi se to događa.'' Slagala sam te odmahnula rukom.

~***~

''Gospođice Blue, vaša majka vas čeka dolje.'' Rekla je Julia sa vratiju moje sobe. Uzdahnula sam te se ustala sa kreveta i krenula dolje. Spustila sam se stepenicama,  a onda hodnikom otišla do kuhinje gdje me je već čekala mama. ''Sjedni.'' Rekla je rukom pokazivajuči na stolicu nasuprot nje. ''Što je bilo?'' Pitala sam zbunjeno. ''Ti i ja moramo ozbiljno razgovarati.'' Rekla je na što sam zakolutala očima. Ona i ja ozbiljno razgovarati? Pff... ''Blue, zanima me što si rekla gospođi Evans da mi se ne javlja na telefon. Zvala sam ju bezbroj puta, ali ne javlja mi se.'' Objasnila je. Nasmijala sam se prisječajuči se onoga što sam rekla, a onda se uozbiljila. ''Samo sam rekla da sam normalna i to je to.'' Slagala sam. Ipak sam ostatak htjela zadržati za sebe. ''Samo to? Sigurna si, Blue?'' Pitala me ponovno. Uzdahnula sam te zakolutala očima. ''Da, mama, da.'' Odgovorila sam. Lagano je klimnula glavom nakon čega sam se ustala i krenula do svoje sobe. ''Čekaj!'' Viknula je. Sjela sam natrag na stolicu i klimnula glavom u znak da počne. ''Istina je da si izašla sa Harryem?'' Pitala je. Klimnula sam glavom i rukom prošla kroz kosu. ''Da.'' Kratko sam odgovorila. ''I, bili ste zajedno na otvorenju Zoo - a.'' Govorila je te se lagano smješkala. ''Dobro, što želiš reći?'' Pitala sam već izživcirano. Ono što me najviše smetalo bilo je zavlačenje u razgovoru. Bljak. ''Zgodan je mali, zar ne?'' Pitala je na što sam raširila oči i pogledala ju. ''O moj Bože...'' Prije nego sam se ustala sa stolice, ponovno me zaustavila. ''Blue, čekaj...'' Promrmljala je nakon čega sam ponovno sjela nasuprot nje. ''Samo sam htjela reći da je on onaj pravi za tebe i da ga nikada ne pustiš.'' Rekla je.

~Dva dana kasnije~

''Bok, Blue.'' Čula sam poznati glas iza sebe koji me natjerao da se okrenem. Kao i uvijek, u crnom stilu, iza mene je stajao Zayn. Zatvorila sam svoj ormarić, a onda klimnula glavom u znak da može početi. ''I? Planiraš li se i ovaj četvrtak napiti?'' Pitao je na što sam ga zbunjeno pogledala. ''Ne, zašto baš u četvrtak?'' Pitala sam. Nasmijao se te me sumnjivo pogledao. ''Da li ja pričam sa Blue Curell kojim slučajem?'' Pitao je. ''Joj, Zayn...'' Promrmljala sam sebi u bradu i zakolutala očima pokušavajuči se prisjetiti što je to u ovaj četvrtak. ''Srećo, puniš 22.'' Rekao je u smijehu na špto sam se ja zamislila. Da li je moguće da sam JA zaboravila na datum koji mi je doslovno najvažniji u godini? Zar sam se toliko... Promijenila? Ili... ''Blue, probudi se.'' Rekao je rukom mi mašuči ispred očiju. ''Ha?'' Zbunjeno sam izustila. ''Samo mi reci da nisi zaboravila na svoj rođendan.'' Rekao je, a ja sam uzdahnula i rukom prošla kroz kosu. ''Dap, vjerojatno sam zaboravila.'' Rekla sam i zakolutala očima. ''No, hoćeš doći u klub?'' Pitao je. ''Nisam sigurna, možda, zavisi...'' Objašnjavala sam dok nisam vidjela Harrya na ulazu za fakultet. ''Moram ići, vidimo se Zayn.'' Rekla sam, a onda brzim koracima otišla do Harrya i zagrlila ga. ''Mislio sam da si još kod kuće.'' Rekao je nakon čega sam se odmaknula od njega. ''Znaš, znam se ja probuditi i ranije.'' Odgovorila sam. Klimnuo je glavom i lagano se nasmijao. ''U redu.'' Rekao je te smo zajedno stepenicama sišli u dvorište te sjeli za jedan stol. ''Ajme, zaboravila sam mobitel u autu, idem po njega.'' Rekla sam. Harry je klimnuo glavom i ostao za stolom dok sam ja otišla do auta po mobitel. Iz đepa sam uzela ključeve, kliknula gumb za otključavanje te otvorila vrata auta kada sam osjetila nečiju ruku na svojoj kako me okreče prema sebi. ''Liam?'' Nesigurno sam pitala gledajuči u njegove oči koje su se totalno promijenile i drugačije me gledaju. Niti sama ne znam kako. ''Što radiš ovdje?'' Nadodala sam. Uzdahnuo je te pustio moju ruku. ''Blue, zašto nisi došla?'' Pitao je. Sarkastično sam se nasmijala, naslonila na auto i rukom prošla kroz kosu. ''Sječaš se one večeri kada samo se prvi put posvađali? Ono, kada su te cure zvale da me nema. Sječaš li se toga?'' Pitala sam nakon čega je on klimnuo glavom. ''Išla sam se naći sa Harryem. A znaš zašto? Zato što sam popodne bila sa tobom i nisam se mogla naći sa njime kada me je tražio.'' Rekla sam. Prije nego što je išta uspio reći, prekinula sam ga. ''A, sada... Zašto da popodne provedeno sa Harryem potrošim na tebe?'' Pitala sam. Iako sam čula kako se oglasilo zvono na fakultetu koje je označavalo početak predavanja, nisam se micala sa mjesta. Ostala sam stajati pored Liama čekajuči što će mi reći. ''Blue... Zar si me već zaboravila?'' Pitao je. ''A, ne Liam. Ti si mene zaboravio onog dana kada si prvi put bio sa Haley. Nemaš pojma koliko mi je drago što se ono dogodilo na balu pod maskama. Da se to nije dogodilo, nikada se nebi promijenila.'' Rekla sam, još jednom ga pogledala, a onda otišla prema fakultetu. 

A/N

Napokon novi nastavak, lol. Nikako nisam uspjevala napisati dio i ovaj sam jedva pa je zato tako kratki. No dobro. Sutra idem na izlet i kada se vratim nadam se da će me očekivati barem nekoliko komentara. Iznenadite me, hahah. A, u nedjelju ću onda napisati duži nastavak.

Komajte, votajte, čitajte i tako dalje.. <33

Blue » h.s.Where stories live. Discover now