Když jsem dorazila, Matt tu s Avou ještě nebyl. Ale netrvalo jim to dlouho. Kolem Matta se objevilo pár ochránců, kteří se mu snažili s Avou pomoct. Byla úplně hysterická a všude kolem sebe kopala.
„Já chci zpátky! Austin nebude vědět, kde jsem!" Ten určitě.
„Neboj, pošleme mu zprávu." Ucedila jsem. Ochránci jí vedli k Hlídačům. Chtěla jsem jít za nimi, ale... Místo toho jsem se vydala do výcvikového centra. Měli jsme všechny oživovače. Mohli jsme splnit to, co jsme chtěli.
„Hej!"
Pár ochránců se po mně podívalo. Nenapadlo mě nic lepšího, než vlézt do arény, kde zrovna někdo bojoval. Vždycky si vyberu nejlepší dobu.
„Můžu? Za chvíli budete směle pokračovat." Dva ochránci se tam přestali mydlit a poodstoupili. Ochránci se seskupovali kolem.
„Předpokládám, že víte, kdo jsem. Všichni." Pokyvovali hlavou.
„Před chvílí do Bílého domu dorazil poslední oživovač, kterého najdeme na zemi!" Něco si mezi sebou šuškali.
„Nevím, jestli někdo z vás slyšel o Hvězdě života!" Jeden ochránce se přihlásil.
„Naši mi to vyprávěli. Nějaké kouzlo oživovačů, ne?" Vzadu jsem viděla přicházet Matta. A za ním šli oživovači. Museli mě hledat.
„Hvězda života je nejúčinnější kouzlo, které může oživovač použít!" Šli až ke mně do arény. Matt je nechal za sebou, aby u mě byl co nejrychleji.
„Jeho síla by měla stačit k vyrovnání rovnováhy!" Pár ochránců radostně výsklo.
„Musí ale k tomu být přítomni všichni oživovači. Proto jsme je poslední dny hledali! A našli jsme je!" Radostný jásot. Naznačila jsem jim, aby šli ke mně. Moc asi nepobírali, co se děje. Byli nováčci.
„Bude to těžké! Jsme k tomu potřeba všichni, ale každý z nich souhlasil, že se k nám přidá!" Podívala jsem se na profesora angličtiny. Pořád jsem nechápala, proč zrovna on. A zjistila jsem, že se jmenuje Thomas Mayer. Kývl mi, že do toho jde s námi. Usmála jsem se.
„Potřebujeme ale vaši pomoc!"
Stálo nás tam všech pět. Plus Matt. Ochránci si je všechny střídavě prohlíželi.
„K vykonání toho kouzla se musíme dostat do doupěte černých havranů. Do místa, kde se nachází naděje! Tu použijeme společně s našimi silami! Nemůžeme tam jít sami! Všichni oživovači tu nejsou déle jak měsíc a potřebují vaši ochranu!" Už první se začali hlásit dobrovolně.
„Každý z vás si vybere oživovače, kterého bude chránit. I za cenu smrti." Vzpomněla jsem si na tahle slova. Řekl je Chris Harrymu. Bude mě chránit i za cenu smrti.
„Kdo do toho nechce jít, pochopíme to! Je to vaše volba!" Věděla jsem, že nikdo nepřizná, že se bojí. Matt mě objal kolem ramen.
„Beru si tě na starost." Ostatní ochránci nesměle přicházeli k oživovačům a představovali se jim. U mě se jich objevovalo hodně, ale když už jich u mě stálo šest, posílala jsem je dál. Já nepotřebovala tolik ochrany jako ostatní.
Ochránců bylo celkem kolem čtyřiceti. Měli jít jako případná druhá vlna. Už jich bylo méně než minule, protože tentokrát první vlna byla větší. V mém týmu byly dvě dívky. Ta jedna byla ta Timothyho kamarádka. Nebo možná víc než kamarádka. Jmenovala se Sally. Ta druhá byla Mary. Jména kluků si už nepamatuju.
ČTEŠ
Podivný příběh Crystal Collinsové - A co bylo dál?
ParanormalVěděla jsem, že se nikdy nevrátí a snažila jsem se to konečně začít brát jako samozřejmost. Neučila jsem se jen to. Zároveň jsem si zvykala, že si nedokážu sama pomoct při zranění. Jenže jednou v metru jsem zjistila, že to zase tolik není pravda. Co...