19. Bölüm

1K 65 23
                                    

Yuhwa başını kaldırıp gözlerini Tae'ye dikti 'Jang Yuri kim?'

Gelen net ve açık soruyla kısa bir süre duraksayan Tae, güven veren bir ifadeyle genç kadına baktı

"Jang Yuri eski bir arkadaşımız, 4 yıl aynı üniversitede okuduk ben farklı bir bölümdeydim ama Jeong ve Yuri aynı sınıftaydı"

Hafifçe başını sallayıp anladığını belirten Yuhwa, devam etmesi için Tae'ye baktı.

'Yuri öyle doğuştan zengin, servet ve şöhret içinde olanlardan değildi. Şuan bulunduğu yere hep çalışarak geldi, bilirsin işte senin ve benim yaptığımız gibi. Zaten Jeong bu yüzden sürekli onun yanında oldu, diğer kızlar gibi saçmalamadı anlıyor musun? Yani... Jeong'un saygısını kazandı'

'Şey peki... Jeong ve Yuri yani... Onlar sevgili miydi?' Yuhwa bu soruyu sorarak neyi amaçladığı bilmiyordu bunu bilmek ona hiçbir şey kazandırmazdı ama kişisel duygularına yenildi. Ya Jeong onu çok sevdiyse?

Derin bir nefes alan Tae 'Bak, onların ilişkisini anlatmak zor çünkü çok farklıydı. Her şeyi beraber yaparlardı, boş kaldıkları her anı birbirleri için harcar çoğu ödev ve projede beraber çalışırlardı. Jeong'un desteğe ihtiyacı olduğu zaman Yuri yanında olurdu. Bunu utanarak söylüyorum ama benden önce ulaşırdı çoğu zaman Jeong'a. Herkes onların sevgili olduğunu düşünüyordu, açıkçası benim için de öyleydi ama onlar birbirlerine hiç sevgilim aşkım gibi kelimeler kullanmadı. İnan bana şimdi bile emin değilim sadece beraber zaman geçirmeyi çok seviyorlardı. Yuri Jeong'un en yakın arkadaşı da, sevgilisi de değildi. Zaten bunlardan biri olmak Yuri'nin elindeydi ama o da belirsiz kalmasını seçti'

Yuhwa başını sallayıp 'Anlıyorum' dedi ama yalan söylüyordu anlamamıştı. 'Peki sonra?' diye sordu bu garip ilişki ne zamana kadar devam etmişti merak etti

Yüzüne ince bir çizgi halinde yayılan gülümsemeyle birlikte Yuhwa'ya bakan Tae 'Sonra... Yuri gitti'

'Ne? Nasıl yani bir anda mı?' Yuhwa kocaman olmuş gözlerle Tae Jin'e bakıyordu

Gülümsemesi daha da büyüyen Tae, 'Duydun işte, Yuri okumak için tereddüt bile etmeden Amerika'ya gitti. İşin garip tarafı Jeong buna sinirlense hatta üzülse bile "gitme" demedi. Sadece veda etti, Yuri gidince çok üzüleceğini biliyordu ama yinede burda kal demedi yada demek istemedi bilmiyorum.'

'Aishh' diyerek kafasını iki yana sallayan Yuhwa, Jeong'un çok karmaşık bir düşünce sistemi olduğuna birkez daha emin olmuştu.

'Peki, teşekkür ederim' dedikten sonra elini dizlerine koyup ayağa kalkan Yuhwa, Tae'yi yalnız bıraktı.

Öte yandan yemeğe gittikleri restoranda güzel bir masaya oturan Jeong ve Yuri siparişlerini vermişlerdi.

Garson servisleri tamamladıktan sonra peçetesini açan Yuri '5 yıl sonra seninle tekrar yüzyüze gelmek gerçekten harika'

'Hı hı, evet' diye mırıldanıp başını sallayan Jeong şirkette Yuhwa'nın gözlerinde gördüğü ifadelere bir anlam vermeye çalışıyordu. Bu cadı neden bu kadar anlaşılmazdı? Sonra kafasını dağıtmaya çalıştı üstünde ne kadar düşünürse o kadar daha çok özlüyordu hain karısını. Lanet olsun! Hep bu kadar aciz miydi yoksa konu Yuhwa olunca mı sinir sistemi alt üst oluyordu!

Başını tabağından kaldırıp 'Sahi o kadar oldu mu?' diye sordu. Eskiden olduğu gibi Yuri'yle hiç sıkılmadan uzun uzun konuşabilir miydi bilmiyordu.

'Evet' dedi Yuri gülümseyerek 'Tam 5 yıl'

'Gittiğin günü hatırlıyorum da, senin için zor olmalı doğup büyüdüğün yerden ayrılmak'

Buz İçindeki Aşk [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin