4.Part

6.2K 279 3
                                    

Když jsem konečně došla na tribunu v hlavě se mi odehrával Victori dance , protože to nebylo tak úplně lehký.Vyšla jsem až úplně do poslední řady tribuny a tam jsem si sedla a přemýšlela proč jsem taková blbka a naseru největší grázly školy.To jsem prostě nepochopila a asi nepochopím.Bude mě to asi ještě mrzet a nebo taky ne.Jediný pozitivní na tomdle dni bylo , že se nikdo neptal na mojí jizvu , i když ono stačilo jak na ní čuměli.Z mého přemýšlení mě vyrušil zvuk , který šel z boku tribuny.Chtěla jsem to ignorovat,ale zajímalo mě kdo to je.Samozřejmě moje zvědavost byla mnohem větší.Potichu jsem došla ke konci tribuny.Pomalu jsem se naklonila přes jakou si zídku která byla po obou bokách tribuny a zadní části.To co jsem viděla mě opět ujistilo , že já a štěstí je jako voda a oheň.Prostě kamarádi nebudeme.Byl tam Nash,Cameron a ti dva jejiž jméno doteď neznám.Stali tam v hloučku a o něčem se bavili a v rukou měli cigerety.Z jejich hovoru jsem slyšela vždycky jen kousek,ale pochytila jsem , že jde o nějakou párty.Musela jsem se podívat na Nashe s cigeretou mu to pekelně slušelo.Z mého snění mě vyřešilo to , že si začli povídat o mě.Honem jsem nastražila uši , aby mi nic neuniklo.

"Tyvole ta nová holka mě fakt dost sere" postěžoval si Cameron všem.Ti bezejmenný mu na to přikyvovali.Nash se na něj jen ušklíbl.

"Jmenuje se Death.A sere tě jen proto,že si na tebe nebojí otevřít hubu.Jo a taky , že s tebe nezvhla." odpověděl mu s klidem Nash a popotáhl si ze své cigerety.Cameron na něj jen blbě čuměl a přemýšlel co na to říct.

"Hele Camerone.Nash má pravdu sere tě jen to ,že se nad tebou neroztekla a byla drzá.Nic víc na tom není." konečně jsem si ty dva neznámý mohla pořádně prohlídnout.Nebyli ošklivý vlastně nikdo z nich , ale Nash mě uchvátil asi nejvíc.Ten co tohle řekl byl menší a měl blond vlasy.Ten druhý byl o proti němu větší a měl hnědé vlasy.Všichni se nad blonďákovou poznámkou uchechtli.Samozřejmě až na naštvaného Camerona.

"Drž hubu Jacku J. a ty se nesměj Jacku G. Kluci ale i tak by jsme jí měli dát trochu za vyučenou." zlověstně se úsmál a popotáhl si z cigerety.Trochu jsem se vyjíkla,když jsme to slyšela ,ale asi to nikdo z nich neslyšel.Teda doufám.Jediný pozitivní teď na této chvíli bylo ,že jsme zjistila , že ten malý blonďák se jménuje Jack J. a ten větší Jack G. docela složitý.

"Hele Camerone nestarej se o ní.Já se o ní postarám sám.Jasný.A teď jděte chci přemyšlet." Cameron se na něj usmál,típl si cigáro a pokýval hlavou na pozdrav a odešel.Za ním šli se stejný rituálém Jack J. a Jack G.

Radši jsem odešla od té zídky a chtěla odejít.Samozřejmě druhou stranou než byl Nash.Když jsem zabočila za bok tribuny. Nevěděla jsem jaké překvapení mě tam bude čekat.

Věnováno - baja99

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat