22.Part

3.2K 174 6
                                    

Death

Další školní den utekl jako voda.S Cameronem jsme za dobře a to jsem ráda.Škola se zdá zábavnější , když za mnou sedí čtyři paka a dělají kraviny.Musím chvátat domu jelikož mě ve 4 vyzvedne Nash a pojedeme k němu domů.Došla jsem konečně domu.Otevřela jsem dveře a hned jsem poznala , že mamka tu není.Vyběhla jsem do pokoje a šla jsi dát sprchu.Mám ráda ten svěží pocit a nechci smrdět jelikož jsem se ve škole a cestou domů spotila.Osprchovala jsem se a šla jsi vybrat nějaký oblečení.Nevěděla jsem co jsi oblíct.Chtěla jsem vypadat hezky , ale zas jsem chtěla něco pohodlnýho přece jenom budem u něj doma.Vybrala jsem si černé legíny ze kterých koukal okraj Calvin Klein a k tomu crop-top.Jo to je ono.Usmála jsem se na sebe v zrcadle.Měla jsem ještě chvilku času tak že jsem jen tak brouzdala po internetu.Vyrušilo mě , ale troubení auta.Kdo jiný by to byl než Nash.Rychle jsem seběhla dolů.Došla jsem k autu a chtěla jsi nasednout když v tom mě zastavil Nash.

"Kde máš tašku?" zeptal se udiveně.Chvilku jsem na něj koukala jako na magora.

"Můžeš mi vysvětlit jakou tašku?" zeptala jsem se ho jako idiota.Na to jen protočilo oči.

"Myslel jsem že u mě budeš spát." aha.Tyvole a co kdyby jsi mi řekl pojedem ke mě vem si věci na přespání a né jen pojedem ke mě.

"Už se mi tam nechce.Hold mi něco půjčíš." odpověděla jsem mile.Nash se jen usmál a mohli jsme vyrazit.

Dobře.Dobře.Není to nejzáživnější díl na světě , ale musím nějak zahájit tu akci po tý milion let dlouhý pauze.#sorryjsemkokot.Jo díl o tom ,že někam jede ani tam nedojede je nahovno.Jenže psát něco po půlnoci je taky.Zítra se vyrhnu na další díl.Slibuju , že už odjedeme k Nashovi a tam bude ta jedna věc na co se zéptaaaaaaaaa.Mužete psát do komentů co by to mohlo být.
Valše #faktneschopná"spisovatelka". Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat