"Nech se překvapit." odpověděl mi a dál se věnoval řízení.Mohla jsem si všimnout jak se úsmál.Nechala jsme to být moc dobře jsem věděla , že to z něj nedostanu.Proto jsem se opřela o sedadlo a koukala na ubíhající cestou.A přemýšlela co má modrooký kluk v plánu.
Jeli jsme ještě několik minut než jsme zastavili před restaurací.V tu chvíli jsem byla docela ráda , že jsem si vzala sukni.Nash vypl motor a vystoupil z auta.Za chvilku se objevil vedle mě a otevřel mi dveře jako gentleman.Vystoupila jsem tedy z auta a čekala až Nash zamkne auto.Mezi námi panovalo trapné ticho.Měla jsem otázky na které jsem se chtěla zeptat , ale rozhodla jsem se , že se ho zeptám až budem ve vnitř.Cestou do restaurace mi opět otevřel dveře.Došli jsme k číšnikovi který stál u dveří.(nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje ten člověk co má ty rezervace. :DDD)
"Rezervace na jméno Grier." řekl mu Nash a usmál se na mě.Sice ho moc neznám , ale na škole je největší grázl a všichni z něj mají respekt.A teď tu stojí jako pravý gentleman je milý a dokonce se i usmívá.Je to divný.
"Ano.Je tu rezervace na stůl pro dva na jméno Grier.Následuj te mě.Prosím." odpověděl mu klidně číšník a mrkl na mě.Nash se napl a přitáhl si mě k tělu a toho číšníka zabíjel pohledem.Klidnými kroky jsme ho následovali k našemu stolu Nash si mě celou dobu držel u těla.Dokud jsme nebyli u našeho stolu a neposadili se.
"Co jsi dáte k pití?" zeptal se nevrlé číšník asi mu došlo , že mě nezbalí.Nebyl ošklivý , ale popravdě Nash byl mnohem hezčí.
"Dáme si červené víno." odpověděl mu hrubě Nash.Číšník odešel a za chvilku se vrátil s našim vínem a opět odešel.Nash pozvedl svou sklenici a čekal dokud neudělám to samý.Poslechla jsem ho a také pozvedla svou sklenici s vínem.
"Na tvé rozhodnutí zlato." tak na todle se mi připíjet nechtělo , ale ať je po jeho.Kývla jsem hlavou na souhlas a on se zářivě usmál a poté odpil ze své sklenice a já udělala to samé.Nash jsi vzal svůj jídelní lístek a pročítal ho.Bylo zajímavé ho pozorovat jak se soustředit. Najednou se na mě podíval a usmál se.
"Baví tě mě pozorovat." pozvedl jedno obočí a na tváři měl svůj klasický ušklebek.Nenapadlo mě nic co bych mu na to měla říct.Byla mu blbost říkat , že na něj nekoukám jelikož mě viděl jak na něj zírám.Jen jsem se na něj usmála a odpila si vína.
"Ty jsi nic nevybereš?" zeptal se a svýmá očima se vpíjel do mých.Opřela jsem se pohodlně o židly a nepřerušila oční kontakt.
"Dám si to co si dáš ty." mile jsem se usmála.Cítila jsem se uvolněně což v Nashove společnosti moc nebývám.Možná to je tím , že se chová jinak.Nashe se na mě jen usmál a zamával na číšníka , který okamžitě přišel.
"Už máte vybráno?" mile se na nás usmál.Nebyl to totiž číšník , který nás vedl k našemu stolu.Tendle byl o něco starší.
"Ano.Dáme si biftek se zeleninou." číšník si to zapsal a poté odešel.
"Trefil jsi se.Miluju biftek." usmála jsem se na něj.Vlastně se usmíváme celou dobu.
"To jsem rád." řekl a odpil si svého víná.
"Neměl by jsi pít , když řídíš." řekla jsem mu.On se na mě jen drze ušklíbl.
"Jedna sklenička nevadí." Odpověděl i když si myslím , že by pít vůbec neměl.
"Nashi můžu se na něco zeptat." zeptala jsem se ho s malými obavami v hlase.
"Jistě , že můžeš.Jen se ptej." pořád se usmíval.Bože ten jeho úsměv.
"Dobře.Proč jsi mě jsem vzal?Proč se chováš tak mile? A ta nejdůležitější otázka proč chceš zrovna mě?" všechno jsem na něj vyhrkla a čekala na jeho odpověď.Chvilku se na mě jen díval a upil si vína.Poté položil skleničku. A začal mluvit.
Tak že další díl je tu doufám , že se vám líbí.
The Paulin
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanficNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...