9.Part

4.8K 258 2
                                    

"Dobře.Proč jsi mě jsem vzal?Proč se chováš tak mile? A ta nejdůležitější otázka proč chceš zrovna mě?" všechno jsem na něj vyhrkla a čekala na jeho odpověď.Chvilku se na mě jen díval a upil si vína.Poté položil skleničku. A začal mluvit.

"Páni.Koukám , že jsi hodně zvědavá.Tak jakou otázkou chceš začít." jeho hlas byl klidný.Na tváři  mu panoval jeho nádherný úsměv.

"Tak třeba proč jsi tak milý?Ve škole si drzý a ostatní se tě bojí." nevím proč jsem si vybrala zrovna tudle , ale napadla mě jako první.

"Tak za prvé ve škole se chovám jinak než normálně.A za druhé také vím  jak se chovat ve společnosti krásné holky."v klidu odpověděl a napil se svého vína.On si myslí , že jsem krásná.No páni.

"Proč se chováš ve škole jinak?"

"To je velice jednoduché.Ve škole jsem si budoval reputaci Bad boye , aby mě nikdo neurážel a nedovoloval jsi na mě." bože mohl by se na mě přestat usmívat.Ten jeho úsměv mě dost rozptyluje

"Tak že ti jsi nechtěl , aby tě nekdo urážel a mlátil.Všiml jsi si , že todle ty přesně děláš ostatním." zeptala jsem se ho a drze se na něj usmála.

"Milá Death to se pleteš.Já jikoho neurážím a ani nemlátím , když mě nekdo nepomluví a nenasere." jako vážně a čím jsem tě nasrala já ,dýchám tvůj vzduch nebo co.

"Opravdu a čím jsem tě tedy naštvala já?Že jsi mě chtěl nechat zbít."

"No mě jsi nenaštvala , ale Cama jo.Cameron patří do naší party , tak že když jsi naštvala Cama vlastně jsi tak trochu naštvala nás všechny." opět jsi odpil svého vína a drze se na mě ušklíbl.

"Tak proč mě prostě nezbijete?" trochu debilní otázka , ale stejně mě zajímala.

"Zdá se to jednoduché že.Bohužel to tak jednoduché není.Kdybych to nechal na Cameronovi nezbil by tě jednou , ale bil by tě každý den.A to jsem nechtěl."jeho uměv pohasl a zadíval se na mě svými krásnými studánkami.Páni do Camerona bych neřekla ,že je tak krutý.Mám docela štěstí , že v té jejich partě velí Nash.

"Proč jsi to nechtěl?Jo počkej ty mě chceš jen vošukat a pak nechat Cameronovi."

"Zase se pleteš.Nechtěl jsem tě nechat Cameronovi z jednoho prostýho důvodu.A ten je , že jsi jiná než ty ostatní holky na naší škole.Něco na tobě je a to něco mě přitahuje a chci aby jsi byla jen moje.Nikoho jiného."nachvilku se odmlčel a opět pokračoval.
"Kdybych chtěl jen sex tak ojedu nějakou děvku ve škole.Neříkám , že bych tě těd nezatáhl na záchody a tam z tebe nevyšukal duši , ale u tebe jde taky o něco jinýho ." dobře nemůžu říct , že jeho pozámka o tom jak by mě zatáhl na zachody neznervoznila.Popravdě se mi líbila představa jak se mě dotýká a jeho rty bloudí po mém těle.Sakra o čem to přemýšlím.

"O co ještě jde?"  naléhala jsem na něj.

"Jde tu o tebe.O tvůj příběh.Zajímá mě příbeh Death Black a její jizvy."  jeho oči se mi vpíjeli do mých jako by se snažil vyčíst můj příběh z nich.Než jsem stačila cokoliv říct , přišel číšník s našimi jídly.Položil je před nás a popřál nám dobrou chut' a poté odešel. 

"Neboj tvoje otázky ti zodpovím , ale ted' se najíme.Tak dobrou chut'." vykouzlil jeden ze svých okouzlujících usměvu a začal jíst.

"Dobrou chut'." odpověděla jsem mu a pustila se do jídla , které vypadalo úchvatně.

Další díl je tu.Je trochu díl , ale to bylo kvůli tomu , že jsem čekala až mi přivezou klávesnici k mobilu.(taková ta od Apple na bluetooth)Doufám , že se vám díl líbí.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat