Oylar..yorumlar.. aynen böyle devam ;) Kaybetmeyin şevkinizi.
İyi okumalar.
Elimdeki kokteyl bardağını daha çok sıkıyorum, bakışlarımı sahile doğru çeviriyorum.
"Kaç yıl oldu biz görüşmeyeli başkan? Bugün aradığında çok şaşırdım, özlemişim sizi."
Deniz, diğerleri ile konuşurken onları dinlemiyormuş gibi etrafı incelemeye devam ediyorum.
"Sahi ne kadar oldu Deniz?" diye soruyor Savaş."Valla ben buraya taşınalı 5 yıla yakın oluyor sanırım."
"Önceden yakın olduğunuzu tahmin edemezdim.."
Nazlı'nın söylediği şeyden sonra, bakışlarımı onlara çeviriyorum.
"Savaş, Ali, Sinem ve benim yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.."
"Sinem kim?" diye soruyor Nazlı, Savaş'a bakarak.
Savaş'ın yüzü ciddi bir hal alıyor.
"Ahmet amcamın kızı."
Nazlı şaşkınca bakıyor."Amerikada yaşıyormuş.." diyerek araya giriyorum. Hepsi varlığımı yeni fark etmiş gibi bana bakıyor.
"Sen bizimle miydin Selin?" derken gülümsüyor Deniz. Bu gülüşten rahatsız oluyorum.
Ali boğazını temizliyor.
"Siz Selinle nasıl tanıştınız?"
Deniz, Aliye dönüyor.
"Fırsat buldukça İzmir'de Meral teyzemin yanına giderim.. Tanırsın onu da.. İşte iki sene önce, Selinle de kuzenimin okuluna gittiğimde tanışmıştım."
"Okula sadece kızları tavlamak için gelmiştin.." dediğimde, Deniz'in gülümsemesi genişliyor.
"Ve en güzelini tavladım."
Ali gergince sakallarını düzeltiyor. Yutkunuyorum.
"Bence Selin seni tavladı Deniz. Kaç gece kapımızda yattığını hatırlıyorum."
Öldürücü bakışlarımı Nazlı'ya fırlatıyorum. Nazlı, ne hata yaptığını anlamamış gibi omuz silkiyor.
"Sen de beni az kovalamamıştın Nazlı.. Kardeşimden uzak dur diye.."
Nazlı geçmişte yaptıklarını duyduğunda, gururla kasılıyor.
"Ben gidip biraz dinleneceğim.. Size iyi eğlenceler."
"Selin? İyi misin kardeşim sen? Tatilini dinlenerek mi geçireceksin?"
"İyi hissetmiyorum Nazlı.. Akşam gelirim yanınıza."
Nazlı bu halimi görünce endişeleniyor. Ali yan bakışlarla beni incelemeyi sürdürüyor.
"Valla Ali de iyi ki beni buraya çağırmış, akşam görüşürüz Selincim."
Deniz'e zoraki bir gülümseme ile karşılık veriyorum ve yanlarından ayrılıyorum.
Otele girip, odama çıktıktan hemen sonra kendimi duşa atıyorum. Ilık suyla dolu küvete girdiğimde, gözlerimi kapatıp gerginliğimin azalmasını bekliyorum.
Arap saçına dönmüş ilişkilerimi çözecek gücü toplamaya çalışıyorum.
Dakikalarca suyun altında kaldıktan sonra, bornozumu vücuduma geçiriyorum. Saçlarımı özensizce topuz yapıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Bu Ben
FanfictionOkyanus gözlü çocuk ve onun yaralarını sarmaya hazır güzeller güzeli bir kız. Herkes yaralarını iyileştirmek ister, birçoğu bunu başaramaz. Ama onlar birbirine sahipler. Kalbi kırık küçük bir erkek çocuğu ile acı çeken küçük kızın hikayesi.