Yeni bölüm öncesi güzel bir bölüm olsun istedim :) Yorumlarınızı bekliyorum.
Nazlı sabırsız bir şekilde benden cevap bekliyorken, panikliyorum. Uykusuna devam eden Ali'ye bakıyorum. Panikten dudaklarım kuruyor."Nazlı bir sakin olur musun?"
"Selin.. Sakin falan olamam! Sen neler karıştırıyorsun? Nerdesin?"
"Bir saate kadar evde olurum. Anlatacağım.. tamam mı?"
"Tamam. Çabuk gel. Annem sabah erkenden çıktığını sanıyor.""Anladım. Ben gelene kadar biraz daha idare et. Lütfen."
"Tamam dedim ya Selin! Bekliyorum."
Telefonu kapatıyorum.
Ali'nin baş ucuna gidiyorum.
"Ali.. Benim eve dönmem gerek."
Gözlerini açıyor.
"Bir şey mi oldu?"
"Nazlı aradı.. Emre eve gelip beni sormuş. Ona yalan söylediğimi anladı."
Ali, şaşkınlıkla yerinden doğruluyor.
"Ee, ne diyeceksin şimdi ona?"
Omuz silkiyorum.
"Bilmiyorum."
Derin bir nefes alıyor, elimi tutuyor.
"Ona benimle olduğunu söyleyemez misin? Nazlı belki bizi anlar.."
Hızla başımı sallıyorum.
"Bunu riske atamayız. Tamam, gidip herkese söylemez belki. Ama bize rahat nefes aldırmaz."
Çenesini kaşıyor.
"Şimdi gidip ona bir şeyler uydurmam gerek. Akşam eve gelir misin?"
"Seni bırakırım ben," diyor ve yataktan kalkıyor.
"Peki."
Ali'nin tshirtünü çıkarıp kendi giysilerimi giyiyorum. Nazlı'ya ne söyleyebilirim bunu düşünüyorum. Ali gömleğini üzerine geçirip, düğmelerini iliklemeden yanıma geliyor.
Sarılıp, alnıma öpücük konduruyor.
"Endişelenme, gece nerede olduğunu merak ediyor.. Haklı olarak. Hem, baktık olmuyor. Nazlı'ya anlatırız. Bizi anlamasını sağlarız."Dudağımı ısırıyorum. Ali'ye sarılıyorum.
*
Evden ayrıldıktan sonra, Ali beni bırakıyor. Birlikte geldiğimizi görmesin diye ona daha sonra eve girmesini söylüyorum. Sonra doğruca Nazlı'nın odasına çıkıyorum.Beni gördüğü zaman kaşları çatılıyor, sorgulayıcı moduna geçiyor.
Kapısını arkamdan kapatıyorum.
"Beni idare ettiğin için sağol," diyorum.
"Önemli değil. .Tabi, bana yalan söylemeni hesaba katmazsak."
Yatağına oturuyorum.
"Dinlemeden önce.. Lütfen beni hemen yargılama. Yalan söylemek zorundaydım.. Çünkü bunu öğrenmeni istemedim. En azından şimdilik."
Bunu söyledikten sonra merak ediyor.
"Evet, Emreyle değildim. Çünkü.. Başka birisinin yanındaydım."
"Onu biliyorum Selin. Ama kimle?"
Derin bir nefes veriyorum. Ali'nin dediği gibi Nazlı'nın bizi anlamasının bir yolu olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Bu Ben
FanfictionOkyanus gözlü çocuk ve onun yaralarını sarmaya hazır güzeller güzeli bir kız. Herkes yaralarını iyileştirmek ister, birçoğu bunu başaramaz. Ama onlar birbirine sahipler. Kalbi kırık küçük bir erkek çocuğu ile acı çeken küçük kızın hikayesi.