Son'a bir kala...

8.2K 517 253
                                    

"Merhaba bebeğim,

Küçük bir hikaye dinlemek ister misin?

Vakti geldiğince sana birçok hikaye anlatacağım ama bunu bir an önce dinlemeni istiyorum. Çünkü bu sıradan bir hikaye değil.

Bu, birbirinden başka kimsenin kalbine dokunmamış, fazla sevgiden yaşadığı acıları bile görmeyecek duruma gelmiş, iki küçük çocuğun hikayesi..

Diktatör ve Turta, Küçük Prens ve Koca Göz, Ali ve Selin.

Efsanelere konu olan aşklar vardır. Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin, Kerem ile Aslı gibi.. Onların aşkını küçümsediğimden değil elbette, sadece benim babanın tek bir bakışında hissettiğim, sözcüklere taşınmasına gerek duyulmayan duygulara olan inancımdan..

Zor zamanlar geldiğinde, kimsesiz ve çaresiz hissettiğim o ufacık anlarda bile biliyordum; bu dünyada bana iyi gelebilecek tek şey onun okyanus gözleriydi.

Hafızamdaki silik anıların hepsine farklı birer anlam katan, bizim şövalyemiz, annenin kendinden bile sevdiği adamın, babanın gözleri..

Tıpkı senin gözlerin gibi.

Ve biliyorum, sen de bir gün böyle bir aşk bulacaksın.

Şimdi o küçük kulaklarını açıp annenin tavsiyelerine kulak ver, tamam mı?

Hayatının aşkını bulduğunda sana bir şeyler öğretmesine izin ver. Bırak, hatalarınızı da birlikte yapın. Birlikte büyüyün.

Herkesin bir acısı, içinde sakladığı yarası vardır. Onun yaralarını sen sar. Çünkü birlikte kabuk ördüğünüz yaraları bir daha kimse deşemez. O yaralar öylesine güçlü bir kabuk oluşturur ki, sizden başka kimse açamaz.

Eğer bu minik ellerini tutacak kadar cesareti varsa, asla onun elini bırakma.

Elini bıraktığında, ruhunu da onunla birlikte çok uzaklara göndermiş olursun. Eğer.. eğer ruhun kaybolursa, yaşayamazsın.

Her nefesinde, her anında özlemin büyür.. seni yok eder.

Onsuz asla..

Onsuz asla yaşayamazsın, tamam mı bebeğim?

Sen tıpkı babana benziyorsun. Onun gibi kocaman olsun kalbin.. Gözlerin baktığı her yeri tıpkı onun yaktığı gibi küle çevirsin. Küllerden yeniden doğan şey.. İşte o şey, senin aşkın olacak.

Aşkını yok etmeye alevlerin gücü yetmez. Ama o ateş giderse... o zaman benim güzel bebeğim, her şeyini kaybedersin.

Her şeyini kaybetmek istemezsin, değil mi?

İstemezsin. Kimse bunu istemez.

Sen sadece en güzel olanı, seni sen yapanı, uzayında saklamak istediklerini istersin.."

Ah Bu Ben, final bölümü ile yakın bir zamanda sizlerle olacak.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ah Bu BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin