Rozdział 28 List

154 21 2
                                    

Otworzyłem zaspane oczy.. Posmutniałem, ponieważ nie było obok mnie mojego Oscarka.

Z pozycji leżącej, powoli zmieniałem na siedzącą. Bez celu, rozglądałem się po pokoju.

Sięgnąłem pod poduszkę i chwyciłem za kwadratowy przedmiot. Wyjąłem telefon i sprawdziłem, która jest godzina.

- 12:34.. - Upuściłem telefon na poduszkę i wyciągnąłem się.

Podrapałem sie po brzuchu i wstałem z łóżka. Otworzyłem szafę i długo szukałem ubrań, które by pasowały do siebie.

W końcu znalazłem i ubrałem się. Wyszedłem z pokoju. Na korytarzu panowała taka cisza, taki spokój..

Z Oscarem to było wiecznie głośno.. wiecznie on był najgłośniejszy ze wszystkich..

Szedłem w kierunku stołówki. Wszedłem do pomieszczenia i usiadłem przy stoliku z talerzem jedzenia.

Samotnie zjadłem 1/4 tego, co było na talerzu i oddałem naczynie.

- Hej, ty myślisz, że mamy komu oddawać resztki? Nic praktycznie nie zjadłeś! - Oburzyła się kucharka.

- Przepraszam, ale nic praktycznie mi nie przechodzi przez gardło. - Powiedziałem spokojnie i wyszedłem stamtąd.

Rozglądałem się po całym korytarzu.. Dokładnie tak samo, jak przyszedłem tu poraz pierwszy.

Wszedłem do pokoju i rzuciłem się na łóżko. Moje myśli krążyły wokół wszystkiego. Całego tu pobytu tutaj. Jak ciężko mi było na samym początku.. Pierwsze słowa z Oscarem, pierwszy uścisk, pierwszy pocałunek.

Do głowy przyszedł mi pewien pomysł.

Zerwałem się i wyciągnąłem zeszyt z tekstami piosenek i zacząłem tworzyć kolejną piosenkę.

W pewnym momencie zacząłem płakać. Lecz nie przerywałem śpiewania.

I always needed time on my own

I never thought I'd need you there when I cry

And the days feel like years when I'm alone

And the bed where you lay is made up on your side


When you walk away I count the steps that you take

Do you see how much I need you right now?

When you're gone

The pieces of my heart are missing you

When you're gone

The face I came to know is missing too

When you're gone

All the words I need to hear

To always get me throught the day

And make it okay

I MISS YOU

I've never left this way before

Everything that I do reminds me of you

And the clothes you left, they lie on my floor

And they smell just like you, I love the things that you do


We were made for each other

Out here forever

I know we were

Everything I Didn't Say / BronnorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz