Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Ahh günüm harika başlayacak çanlarınada bakın hele.
Bundan nefret ediyorum bundan nefret ediyorum ahh bundan nefret ediyorum. Zor olsada alarmı kapattım Demir bir şeyler mırıldanıyordu.
Ahh kalkmak istemiyorum. Sadece beş saat uyumuştum ve daha derse gidecektim. Nasıl gideceksem neyse Demir'in söyledikleri anlaşılmıyordu. Anlı terlemiş ve sayıklıyordu. Aman Tanrım kabus görüyordu. Ama neden? Demir'i uyandırmaya çalıştım.
Ama o gülümsüyordu. Durdum benimle dalga mı geçiyordu. Öylece Demir'e bakıyordum ama o uyuyordu.
Rüya görüyor olmalıydı. Ahh işte tekrar gamzesini görmüştüm. Onu uyandırmamaya karar verdim ve üstümü değiştirmek üzere banyoya girdim. Odaya geri döndüğümde Demir aynı şekilde yatıyordu.
Yanına oturdum gözlerini açtı bana baktı güldü bana sarılırken "nasıl yapacağımı biliyorum Aman Tanrım Gece biliyorum. Onu gördüm annemi gördüm. Yüzünü gördüm bana dokundu... kokusunu duydum"
Ahh nasıl hissettiğini anlayabiliyordum. Ne demeliydim ona bir şey söylemeyip bende ona sarılmıştım.
Beni bıraktığında yüzünde hala gülümsemesi vardı. Yüzümü iki elinin arasına aldı "annem her zaman meleklerin bizimle olduğunu söylerdi"
Gözleri dolmuştu sanırım onu bir daha böyle göremeyeceğim.
"Yine aynı şeyi yaptı yine beni o kurtardı. Ve ben yine seni gördüm...ve bu şeyi nasıl yapacağımı biliyorum"
Annesini görmüştü ve mutluydu ama beni de görmüştü. Neden?
"Nasıl olacak?" dedim aklımdakileri def ederek.
"Dediğim gibi sende de var"
"Ben psişik değilim Demir"
"Psişikliğin bir çok çeşiti vardır Gece. Annenleri gördüğünü söylüyorsun belki seninki öteki dünyayla ilgili bir şeydir"
Aslında olabilirdi ne zaman bir yakınımız ölse ve ben ölü evine gitsem ölen kişi rüyalarıma girerdi. Ama eğer böyle bir şey varsa annemler çok acı çekiyor demektir. Hayır benim ki sadece etkilenme böyle bir şey olamaz.
"Böyle bir şey olduğundan emin değilim Demir"
"Annenleri gördüğünü söylüyorsun Gece"
"Benim ki sadece etkilenme olabilir her insan aynı şeyleri görebilir"
"Ama her gün değil. Daha öncede bunları gördüğünü biliyorum Gece. Yoksa bu aramızda ki bağı sadece ben kuramazdım bu şey sende de var"
"Eğer öyleyse bile çok acı çekiyorlar...onları duyuyorum"
"Evet acı çekiyorlar çünkü ikiside seni gerçek babandan sakladı ve bunun için vicdan azabı duyuyorlar senden af diliyorlar. Çünkü sen onları affettiğinde serbest kalacaklar"
"Eminim mantıklı bir açıklamaları vardı" dedim dişlerimin arasından. Onlar bir şey yapmamışlardı. Ve bu konuşma benim sinirimi bozmaya başlıyordu.
"Evet vardı annenin gururu yüzündendi"
"Bir insanın gururu önemlidir. Neden onları suçlamak yerine kendi babana bakmıyorsun. Belki de oğlunun dadası ile kırıştıran ve her gece oğlunu döven bir babaya vermek istememiştir kızını" Ahh çok güzel bunu neden söyledin aptal aptal Gece. Ahh sinirlenmiştim çünkü. "Afedersin öyle demek istememiştim" dedim sakin bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mai ve Siyah
ChickLitHer şeyin bittiğini sandığınız bir anda hayatınızın ortasına düşen bir adam her şeyin daha yeni başladığını hatırlattı. Hiçbir şey için geç değil hala kalp atışlarımı hissediyorum. Ahh bayım hayatımı gerçekten değiştirdiniz... En kötü ne olabilir ki...