Aslında bu çocukların zehir gibi bir zekaları var ciddiyim. Ama bunu safi dalgaya vuruyorlardı.
Bizim afacan dörtlüden bahsediyorum. Yani Çınar okula sıralamada birinci olarak gelmişti. Toprak ise altıncı sıradaydı.
Alparslan ve İlker babaları tarafında zengin sürtükler. Eskişehir de hatırı sayılır iki ortak babaları yani babadan hazır meslek.
Mimarlık üzerine iki şirket ve ortak çocukları. Toprak ve Çınarda öyleydi babaları ortaktı ve onlarda ortak çocuklarıydı.
Ama onlar saçma bir şekilde karşılaşmışlardı. Alparslan ve İlker babaları onlar daha bebekken ortaklarmış ve oradan tanışıyorlar.
İyide anlaşıyorlar Toprak ve Çınar beş yaşındayken babaları ortak olmuş ve beş yaşından beri tanışıyorlarmış.
Bunlar ikili ikili bir gün sokakta sürtüyorlarmış bunları onların anlattığı şekilde anlatıyorum çarptırmadan neyse devam edelim.
Sokakta sürtüyormuş derken bunlar daha sekiz yaşındalar ve sokak diye adlandırdıkları lunapark sokakları.
İlkerle Alparslan ailelerin yanından kaçıp lunaparkta dolanıyorlarmış ve Çınarla Toprak lunaparkın kurulduğu alana iki ev uzaklıkta oturuyorlarmış.
Çınarla Toprak bahçede maç yaparlarken İlkerle Alparslan lunaparktan sıkılıp dışarıya çıkmışlar bu arada bunları aileleri her yerde arıyor.
İşte bunlar çıkınca bahçede oynayan çocukların yani Çınarların topu bunların önüne düşmüş bizimkilerde gökten geldi diye topla oynamaya başlıyor.
Topun asıl sahipleri yani Çınarla Toprak geldiğinde İlkerle Alparslan ofsayt kavgası yapıyorlarmış. Bunlarda ikisini seyretmeye başlamış orada olduklarının farkında bile değillermiş.
Sonra Toprak topumuzu geri verin diye bağırmış ikisi bunlara dönmüş top bizimler falan bir anda kavga etmeye başlıyorlar.
Çınar İlkerler Alparslan Toprakla altlı üstlü birbirlerine girmişler hatta bu kavgaları Çınarların evinin güvenlik kamerasına yakalanmış ve bu kayıt hala evlerinde duruyormuş neyse bunlar kavga ederlerken dedim ya güvenlik kamerası diye güvenlik bunları fark etmiş ve hemen bahçıvanla yanlarına gelmişler.
Güvenlik ayırıyor bunlar ellerinden kurtulup tekrar kavga ediyorlarmış en son güvenlik bunları ayırıp eve götürmüş Çınarın annesi bu yabancı çocukları görünce polise haber vermiş ama bu sırada hala itişip kakışıyorlarmış.
Neyse o kadar kavgadan sonra bunlar yorulup kucak kucağa uyuyakalmışlar İlkerle Alparslan'ın ailesi gelesiye uyumuşlar ve bu şekilde hem şirketler arası ortaklı olmuş hemde çocuklar bulunmuş olmuş.
O günden sonra ne kadar anlaşamasalarda aileleri tarafından zorla bir araya getiriliyorlarmış. Bunlar lisedeye hepsi bir aynı koleje başlamış. Babaları tarafından neyse lisedede beraberlermiş yani asıl konuya geliyorum.
Toprak lisede bir kızdan hoşlanıyormuş ve kızın sevgilisiyle tartışmaya başlamışlar Çınar da arkadaşını korumak için kavgaya katılmış ama yeniliyorlarmış İlker ve Alparslan da bunların dayak yemesine dayanamamamış ve yardım etmişler işte o günden sonra birbirlerini kollamaya başlamışlar aslında tartışsalar bile her zaman belli etmeden alttan alttan birbirlerini koruyorlarmış.
Alparslan'ın anlattığına göre az Toprakla Çınar'ın götünden adam ayıklamamışlar ve tabi Toprakla Çınarda İlkerlerin yani bu afacan dörtlünün on seneden fazla bir geçmişleri var. İyi bir dostluk diye geçirmeden edemiyor insan böyle dostluklar az kalmış bir zamandayız sonuçta birbirlerini buldukları için şanslılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mai ve Siyah
ChickLitHer şeyin bittiğini sandığınız bir anda hayatınızın ortasına düşen bir adam her şeyin daha yeni başladığını hatırlattı. Hiçbir şey için geç değil hala kalp atışlarımı hissediyorum. Ahh bayım hayatımı gerçekten değiştirdiniz... En kötü ne olabilir ki...