Dostluklar önemlidir. Güvenebileceğiniz bir dost düşünün mesela Atlası her zaman benim için iyi bir dost olmuştur.
Ve işte bu afacan dörtlüde böyleydi. Alsancağa geldiğimde kenarı çekmiş ve adrese bakmıştım. Aman Tanrım burası bizim iki alt sokağımızdı yani Şuleyle oturduğumuz evin iki alt sokağı ahh kumral.
Ya beni görürse evden ayrıldığımdan beri sadece bir defa görmüştüm şuanki halini bilmiyordum. Umarım görmezdim yani bu onun için daha iyi olurdu.
Eve geldiğimde motordan inip etrafa bakmıştım eski evin önünden geçmeden ve motorun sesini çıkarmamaya dikkat ederek durdum.
Dört katlı bir binanın çatı katında oturuyorlardı. Çatı katı olmasına rağmen yeni ve temizdi. Odaları genişti ve basık değildi.
Kapıyı bana Çınar açmıştı içeriye geçip diğerlerinin yanına gitmiştik. Sofraya birkaç şey koyduktan sonra salonda oturmuştuk. Toprak arada mutfağa gidip mantıya bakıyordu beş dakika sonra müthiş derecede sıcak ve lezzetli olan mantı önümüze gelmişti.
Masada eskiler anlatılıyordu anılar ve bugün yaşananlar falan derken Toprak "Aras bugün seninle konuştuktan sonra sinirli gözüküyordu" dedi gülümserken.
"Evet fazla anlaşamayız" dedim yarım ağızla.
Alparslan "Evet onu bizde sevmeyiz"
Çınar "Aslında fazla konuşmadık ama yine de fazla kendini beğenmiş biri ona göre Emir öyle değil"
"Emiri tanıyor musunuz?"
İlker "Arada gelip sınavlara girer oradan görmüştük"
"Sınavlara mı?" bunu bilmiyordum ne sınavına giriyordu ki.
İlker "Arka taraftaki resim atölyesine geliyor, bilmiyor muydun?"
"Hayır daha önce bahsetmedi"
Alparslan "Sen nereden tanıyorsun Emiri genelde racingcilerle anlaşılmaz"
"Kulüp başkanının oğlu Emir babası choppercı uzun zamandan beri tanıyorum ama atolyeye geldiğini bilmiyordum"
İlker "Babası choppercı oğlu racingci zıtlığa bak"
"Evet hatta onunda kendine ait bir kulübü var"
Alparslan "Peki babası emekli olunca oğluna devretmeyecek mi?"
İlker "Devretmiş bile kulüpler ona ait"
Çınar "Hem racing hem chopper ikisi zor olmalı Emir için"
İlker "Yardımcısı var" demesiyle kafamı kaldırıp İlkere baktım söyleyecek miydi?
Alparslan "Kimmiş?"
İlker konuşmadan ben araya girdim "Aras"
Toprak "Ahh o havaların nedeni belli oldu"
Çınar "Emir başkan olmasına rağmen onun kadar değil"
İlker "Evet çok alçakgönüllü" derken imalı imalı bana bakıyordu.
"Evet öyledir"
Toprak "Kulüpteki herkesi tanıyor musun?"
"Hemen hemen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mai ve Siyah
Chick-LitHer şeyin bittiğini sandığınız bir anda hayatınızın ortasına düşen bir adam her şeyin daha yeni başladığını hatırlattı. Hiçbir şey için geç değil hala kalp atışlarımı hissediyorum. Ahh bayım hayatımı gerçekten değiştirdiniz... En kötü ne olabilir ki...