Olduğunuz yere en yakın gökyüzüne bakın. Yıldızlar, ay...siyahı hissedin. Gecenin tüm karanlığını içinize çekin. Hava evet buna çok ihtiyacım var. Hiçbir şeye olmadığı kadar nefes ve bir nefes daha işte böyle nefes al ver.
Nefesin düzene girdi mi? Evet benim ki de girdi böylesi çok daha iyi. Yüzünde esen rüzgar saçlarından akıp giderken bir kez daha nefes al.
İşte hayat... yaşamın bir belirtisi nefes. Ama evlilik asla nefes hayatsa evlilik ölümdü. En azından benim için.
Bu saçma bir kurum ve mantıksız kendinizi sadece bir kadına ya da bir adama adamak. Ömrünün sonuna kadar aman Tanrım tam bir delilik. Aynı evi paylaşmak, aynı odayı, aynı mutfağı, aynı yatağı, aynı hayatı paylaşmak ahh bu tam bir çılgınlık.
Oysa şu gözlerini gözlerime diken adama her şeyi verebilirdim ama evlilik bu mantıksız olduğu kadar saçma saçma olduğu kadar da mantıksızdı.
Doğru düşünemiyorum afedersiniz fazla saçma ve anlamsız cümleler kullanıyor olabilirim ama şu içinde bulunduğum durum göz önünde bulundurulursa bence gayet iyi devam ettiriyorum.
Adam kalkmış bana evlenelim diyor. Bana! Sanki çok kolay bir şeymiş gibi. Sanki gündelik hayatta yaptığı bir işmiş gibi evlenelim diyor.
"Hayır olmaz"
"Ne?"
"Hayır... kabul etmiyorum"
"Şuan ret mi ediliyorum?"
"Evet"
"Seninle ilklerimi yaşamam normal mi? Şimdi de ilk defa bir kadın beni reddediyor"
"Demir daha okulum var"
"Sana okumamanı söylemiyorum hem evli hemde öğrenci olabilirsin"
"Demir benimle dalga mı geçiyorsun? Ne olur dalga geçiyorum de"
"Hayır Gece dalga geçmiyorum"
"Ahh Tanrım Demir ne dediğinin farkında mısın?"
"Evet farkındayım ve neden böyle davrandığını anlayamıyorum"
"Demir bizim kardeş çıkma gibi bir ihtimalimiz var"
"Ne yani eğer öyle bir şey çıkarsa beni bırakacak mısın?"
"Hayır ben sadece... böyle bir karar için erken olduğunu düşünüyorum... hemde fazla erken"
"Sadece bu mu?"
"Evet bu yeterli değil mi?"
"Hayır yeterli değil. Daha iki saat önce beni sevdiğini söyleyen kadın nasıl olur da iki saat sonra bu kararından vazgeçer?"
"Vazgeçmedim Demir hala bu kararımın arkasındayım ama sence de evlenmek için fazla genç değil miyiz?"
"Ahh böyle yaşamak istemiyorum. Birisi görecek diye senden uzak durmak istemiyorum gece en son seni görüp sabah ilk seni görmek istiyorum. Her gece benden kilometrelerce uykuya dalmanı değil ya da sabahları yalnız uyanmanı değil benimle uyanmanı istiyorum"
"Ahh Demir... olmaz yapamam"
"Ama neden? Başka bir sebebi var ve ben bu sebebi merak ediyorum hatta o lanet sebebi parçalamak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mai ve Siyah
ChickLitHer şeyin bittiğini sandığınız bir anda hayatınızın ortasına düşen bir adam her şeyin daha yeni başladığını hatırlattı. Hiçbir şey için geç değil hala kalp atışlarımı hissediyorum. Ahh bayım hayatımı gerçekten değiştirdiniz... En kötü ne olabilir ki...