TANITIM

12.5K 510 23
                                    

Kızın dudaklarından uzaklaşan genç adam arzu dolu gözlerle genç kıza baktı. Onunla bu kadar ileriye gidebileceğini asla düşünmezdi ama şimdi davetli oldukları baloda, ev sahibinin kullanmadığı odalardan birindeydiler. Her an birilerine yakalanabilirler çok büyük bir skandala imza atabilirlerdi. Ama bu ikisinin de umurunda değildi o anda.

Altında yatan yumuşak bedene biraz daha sokulduğunda hızlı hızlı atan genç kızın kalbini kendi göğsünde hissetmişti. Bu onu da heyecanlandırmış ve sabırsızlanmasına neden olmuştu. Bakire olduğunu biliyordu ve sevgililerine yaptığı gibi ona kaba davranamazdı. Onunla yavaş ama zevk vererek ve aynı zevki alarak sevişecekti. Tekrar genç kızın dudaklarına yaklaştı ama o yumuşak dolgunlukları öpmeden önce nefesini üfleyerek konmuştu.

-"Canını yakacağım için üzgünüm güzelim." dedi ve genç kızın dudaklarına kapandı.

Öpücüğü ile onu rahatlatırken kendini yavaşça ona bastırdı ve usul usul ilerlemeye başladı. Genç kız hissettiği sertlik ile bir an kaskatı kesildi ama onu öpen sert dudaklar bunu pek umursuyormuş gibi durmuyordu. İlerleyişine devam eden genç adam karşısına çıkan engel karşısında bir süre durdu. Dudaklarını genç kızdan ayırarak tekrar gözlerine baktı.

-"Buna emin misin?" diye sordu.

Onaylar şekilde başını sallamasından sonra tekrar dudaklarına kapandı ve hızlıca o engeli aştı. Tanrı biliyor ya genç kız hayır dese bile durabileceğinden emin değildi. Ağzının içinde kaybolan çığlıkla hareket etmesini engellemişti. Acısının biraz daha geçmesini bekledikten sonra hareket etmeye başladı.

Hissettiği keskin acı vücudunu terk ederken yerini tarifi olmayan bir duyguya bırakmıştı. İçinde sert gidip gelişler ile kendini ona bastıran genç adamın hırıltılı nefesini kulağının tam dibinde duyabiliyordu. Dudaklarının arasından çıkan sıcak nefes boynuna değiyor ve onu daha çok tahrik ediyordu. Kapattığı gözlerini açtığında koyulaşmış gözlerle kendisine bakan bir çift mavi göz gördü. Bu gözler sevdiği adamın gözleriydi. Her şeyi ile ona ait olduğu adamın...

Onun olmaktan pişman değildi genç kız. Bu odadan çıktıklarında genç adamın onu görmezden geleceğinin de farkındaydı. İlki ve sonu olmuştu bu adam. Bir daha kimseyi onun gibi sevemeyecek, kimseye genç adama bıraktığı gibi bırakamayacaktı kendini. Genç kız ömrü boyunca bu adama ait olacak ve onu sevecekti. Bir ömür...

Kısa bir tanıtım oldu ama bölümler  Kelebeğin Ömrü biter bitmez gelmeye başlayacak. O zamana kadar sağlıcakla kalın...

Beni Sevebilir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin