Merhaba,
Yıldızlı olan yerleri bölüm sonunda açıkladım ve +18 yerlerde rahatsız olanlar geçebilirler.
Herkese keyifli okumalar...
İlk kez giydiği elbisenin içerisinde rahat değildi Lillianna. Giydiği bordo elbisenin oldukça açık olan yakası müthiş derecede rahatsızlık duymasına neden oluyordu. Elinde ki işlemeli yelpazesi ile kapatmaya çalışsa bile salonda bulunanlar görmek istedikleri şeyleri görmüşler geri kalan ise hayal güçlerine kalmıştı. Abigail denen kadının gönderdiği opera davetiyesine cevaben gelmişlerdi Theatre Royal'e. Fakat arabaya adım attığının ilk dakikası kendine lanet okumaya başlamıştı. Bayan Sydne'nin geçen defa gelirken giydiği kıyafeti aklına getirerek ondan aşağı kalmayacak bir şeyler giymek istemişti. İlk giydiği andan yanlış bir şeyler olduğunu anlamıştı ama bunu o kadının gösterisine gitmek olarak düşünmüştü. Hareket etmesini zorlaştıran korsesi yüzünden küçük adımlar atabiliyor aynı şekilde küçük soluklarla nefes alabiliyordu. Derin nefes almak istediğinde ise korsesini zorlayan göğüslerinin herkesin ortasında elbisenin içinden fırlamasından korkuyordu.
Elbise ile merdivenlerden indiğinde William'ın suratında oluşan ifade aklına geldiğinde istemsizce gülümsedi ve aynı anda onlarca baş ona döndü. Bu başların içinde William da vardı. Gece boyu gözlerini ondan ayırmamıştı. Daha doğrusu ayıramamıştı. Şimdi ise hafifçe gülümsemesi bile ortamda bulunan, evli bekâr fark etmeksizin, neredeyse bütün erkeklerin başları ona dönmüş ve yüzlerinden açıkça okunan bir şehvetle karısına bakıyorlardı. Dişlerini sıkarak derin bir nefes aldı. Yanında konuşan sarışına dikkatini vermekten vazgeçmişti. Zaten dinlemiyordu. Bütün algılarıyla karısına odaklanmıştı. Onu o elbiseyle ilk gördüğünde kalp krizinin eşiğinden dönmüştü fakat elbiseyi genç kadına çıkarttıramamıştı.
Lillianna ise kendisine bakan gözlerden habersiz yelpazesini zarifçe sallayarak tatlı tatlı gülümsüyordu. Akşamki konuşmaları düşünerek kendini mutlu ediyordu kalabalık ortamda.
Son basamağı da indiğinde elinde brendi kadehi ile kendisine dönen William bir süre gözlerini kırpmadan kendisine bakmıştı. Onun dikkatini çekmek istemişti bu elbiseyle ve sanırım başarılıda olmuştu. Genç adamın önünde zarifçe reverans yapan genç kadın tekrar doğrulduğunda kocasının gözlerine baktı. O gözlerde anlamını çözemediği bir bakış vardı ve bu bakış Lillianna'yı heyecanlandırmıştı.
-"Bu elbiseyle mi gideceksin?" diye soran William ilk şoku atlatmaya çalışıyordu.
-"Evet."
-"Bence çokta münasip bir elbise değil."
Lillianna, duyduğu yorum karşısında başını dikleştirerek gözlerine soğuk bir ifade oturttu.
-"Fikrinizi öğrenmek isteseydim eğer giyinmeden önce sorardım ekselansları." demiş ve arkasını dönerek kapıya yönelmişti.
William, genç kadının arkasından seğirterek koluna yapışmış onu kendine çevirmişti.
-"Lillianna, lütfen onu kapatacak bir şeylerin olduğunu söyle."
-"Neyi kapatacak lordum, anlamadım?"
Kocasının, vücudunun bu şekilde görünmesini istemediğini ve kıskandığını anlayan Lillianna içinden şeytanca kahkahalarından birini atmış ama William'a en masum bakışlarından birini göstermişti. Bu bakışlara nasıl dayanacağını bilmeyen William ise genç kadına şuracıkta sahip olmamak için insanüstü bir çaba sarf ediyordu. O göğüsleri kendinden sonra herkesin görecek olması sinirlerine hiç iyi gelmiyordu ama Lillianna'ya istemediği bir şeyi de yaptırmak oldukça zordu. İstemeyerekte olsa genç kadını bıraktı fakat dişlerini sıkmaktan çenesine ağrı girmişti. Bu akşam dişlerini kırmazsa kendini şanslı sayacaktı. Lillianna ise kirpiklerini kırpıştırarak tatlı tatlı William'a gülümsüyor bir yandan da pelerininin önünü bağlamaya çalışıyordu. Bunu gören William giymek üzere olduğu eldivenleri bırakarak pelerinin iplerine uzandı. Sakince ipi bağlayan genç adamın parmakları karısının tenine dokunuyordu aynı zamanda. Ama kendine hâkim olmak adına dişlerinin arasından derin bir nefes aldı. İşini bitirip geri çekildiğinde Lillianna'nın yüzündeki gülümsemenin kaybolmadan yerinde durduğunu hatta daha güzel bir hal aldığını gördüğünde dayanamayarak dudaklarına kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevebilir Misin?
Historical FictionSevdiği adamdan vazgeçerek ülkesini terk eden genç bir kız... Yaptığı hatayı, onun için en değerli şeyi kaybettiğinde anlayan genç bir adam... İki aşık kalp, ama birinin diğerinden haberi yok. Lord William Campbell ve Leydi Lillianna Wilson'un kaçıp...