1»Justin Bieber

10.4K 450 10
                                    

Chloe's POV

Zrovna dneska,když byl ples mi má nejlepší kamarádka Zoe dala její telefonní číslo abych jí mohla o prázdninách volat.Jelikož tam nechce chytat wifi a být na sociálních sítích chce si aspoň psát zprávy.Smůla je to,že na ples nejde jelikož dneska odlítá na Mallorcu.Už ukončujeme čtvrtý ročník na střední.Zoe mi na facebooku napsala ať se jí v šatech vyfotím.Bohužel už musela jet a teď je v letadle.

Zoe: Ale musíš mi to už poslat do zpráv,jelikož už nebudu mít wifi.Jsem na letišti a v letadle to ukončuju:/

Chloe: Okay,po plesu se ti vyfotím,teď musím jít.Bye

Zoe už neodepsala.A tak jsem si nazula svoje boty na podpatku a v mým novým autě jsem vyjela na ples.
Na plese jsem byla s Michaelem a Elizabeth.To jsou taky mí dobří kamarádi.

Po plesu jsem si oddechla.Konečně nemusím být v těch hrozných botách na vysokým podpatku! Chtěla jsem jít do sprchy ale vzpoměla jsem si,že Zoe chtěla fotku.Povzdychla jsem si,vzala svůj telefon a ve velkým zrcadle co mám v pokoji vyfotila šaty.

Poslala jsem jí je do zpráv a konečně si je sundala.Pak jsem jí poslala druhou fotku kde jsem napsala;

Chloe: Konečně jsem se z těch šatů dostala! Škoda že jsi tam nebyla Zoe.(:

Dala jsem si sprchu a převlíkla se do pyžama.Lehla jsem si do postele a vzala si telefon.

Zoe: Uhm..asi sis spletla číslo.

Chloe: Co? Zoe?

Zoe: Pochybuju že bych měl okolo sebe takhle krásnou dívku a byla by jen moje 'kamarádka'.Ani se nejmenuju Zoe zlato.

Chloe: Ohh.Omlouvám se.Kdo jsi?

Zoe: Jsem Justin;)

Chloe: Hah,ještě řekni že jsi Justin Bieber.

Justin: ....

Chloe: Počkej,co? Ty jsi Justin Bieber?

Justin: Hater nebo Belieber?

Chloe: Ani jedno.Nevadíš mi ale ani nejsem ta,která by to všechno teď sreenshotla a napsala všude že si se mnou píše Justin Bieber.

Justin: :)

Chloe: A teď vážně.Nemůžeš být Justin Bieber.Jelikož ten by o mě nikdy neřekl že jsem krásná.

Justin: Jsi krásná.A ne,neřekl jsem to ale napsal;)

Justin: Jak se jmenuješ?

Justin: Haló?

Chloe: Chloe.Jmenuju se Chloe.

Justin: Pěkný jméno!:) Kolik ti je? Kde bydlíš?Máš kluka?

Chloe: Je mi 19 a ne,nemám.

Justin: Výborně.Kde bydlíš?

Chloe: V Atlantě.

Chloe: Nevěřím tomu,že jsi Justin Bieber..

------------------------
Ahojdá✌

Snad se první díl líbí!:)

Příští bude zajímavější a delší❤

Vote,koment a páčko❤✌

~Sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat