7»Destiny?Drew?

6.6K 353 24
                                    

chloe's pov

chloe: Justine?

Justin: Ano?:)

Chloe: Nezvládnu to.

Justin: Co nezvládneš?

Chloe: Chtěla bych tě vidět.

Justin: Za týden budu mít na 14 dnú volno,vydrž zlato.

Chloe: Fajn

Justin: Skype?

Chloe: Jdu spát.

Justin: Je 10 večer.

Chloe: Jsem unavená.

Chloe: Dobrou Justine.

Justin: Sladké sny princezno:)

Povudychla jsem si a zamkla mobil.Vysprchovala jsem se a oblíkla se do pyžama.Měla jsem hlad a tak jsem vstala z postele a šla do kuchyně.Udělala jsem si sýrovej popcorn a vzala si flašku coly.Zase jsem vyběhla schody nahoru a zavřela se v pokoji.Vzala jsem svůj laptop a pustila si Teen Wolf.Upřímně,nemám ráda Allison.A chci aby Stiles a Lydia byli spolu.

Když jsem dojedla popcorn,misku jsem dala na stolek a pustila si poslední díl 3 série.

,,Chloe?" přišel do pokoje Mikey.

,,Co potřebuješ?"

,,Nechceš jít s náma do kina?"

,,Nevím.Na co?"

,,Na Sinister 2"

,,Uhh,tak počkej 10 minut" řeknu mu a vstanu.

,,Okay" odejde a já jdu ke svý skříni.Oblíknu si černý skinny,bílý tričko a černou koženou bundu.Dala jsem si řasenku,melounový eos a navonila se.

,,ahoj!" objala jsem se s klukama a Kate.Sedla jsem si dozadu s Calem a Kate.

,,Kde je Ashton?"

,,Není mu dobře" rychle odpoví Calum.Kate našpulí rty a zamrká.

,,Budu vám to věřit" zamumlala jsem a položila si hlavu na Calumovo rameno.

,,Jdu koupit popcorn" řekl Mike.

,,Já nachos!" ozvala se Kate a Mike ji objal kolem pasu.

,,Jdu koupit lístky" odešel Luke.Zůstala jsem tu s Calumem.

,,Fajn,kam půjdeme my?"

,,Já jdu na záchod" řekla jsem a zasmála se.Cal přikývl a já se vydala hledat holčičáky.Jelikož bylo 12 hodin tak už tu bylo téměř prázdno.

Když jsem si myla ruce,někdo mě prudce přitlačil ke zdi.Když jsem se koukla kdo to je,byla jsem překvapená.

,,C-Calume? Co to děláš?" zvedla jsem obočí.

,,Jen si tě užívám" zachraptěl.

,,Co?"

,,Jsi strašně sexy"

,,Cože? Co to meleš Calume?!"

,,Jsem do tebe blázen už skoro 2 roky,Chloe!...Tak proč toho nevyužít teď?" zašeptal mi do ucha a zmáčkl mi zadek.

,,Ne,přestaň!"

,,Ty víš že to chceš!" přitiskl jeho rty na mé.Odtrhla jsem se a vrazila mu facku.Rozutekla jsem se ale on mě chytl za zápěstí.

,,Jestli to někomu povíš tak to příště nezůstane jen u polibku" pak mě pustí a já si promnu svoje zápěstí.

,,Chloe? Co se ti stalo?" zeptá se Luke když vidí že si mnu načervenalé zápěstí a setřu si slzu.V tu chvíli vyjde ze záchodů i Calum.

,,U-upadla jsem a Calum mi pomohl" zalhala jsem přesvědčivě.

,,Okay,film už začal tak pojď" Luke mě obejme kolem ramen a táhne mě do sálu.Celý film jsem ale přemýšlela o Calumovi.Co by se dělo kdybych neutekla? Znásilnil by mě?

Zapípal mi telefon.Luke,sedící vedle mě se na mě koukl a pozvedl obočí.Mávla jsem rukou a koukla se kdo mi napsal.

Justin: Destiny?

Chloe: Proč používáš moje druhé jméno?

Justin: Je pěkný

Chloe: Drew?

Justin: Destiny?

Chloe: See u soon.

Justin: Can't wait,babe❤

Chloe: :)


ahojdá

tak?co myslíte na Chaluma?xddd

okk,ne,

Jloe is better

Snad se líbíí

děkuju za 1,12K❤❤

vote,koment a páčko✌

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat