24» Concert

3.7K 251 9
                                    

pak si pusťte video na boku:-)

chloe's pov

,,Pane bože!" uslyším pisklavý hlas.Pomalu otevřu oči a před sebou vidím Zoe.

,,Zoe?" zachraptím.

,,Ježiši,dělejte musíte vstávat! Za hodinu máte být na koncertě!" začne vyšilovat.

,,Co?" vyskočím do sedu.Podívám se vedle sebe kde leží zkroucený Justin.Šťouchnu ho do žeber a on otevře oči.

,,Chloe?" zamrká a protře si oči.

,,Justine vstávej,za hodinu je koncert" vysvětlím a vstanu.Jdu hned ke skříni ze který vytáhnu džíny,černej top a začnu se oblíkat.Justin mě viděl nahou a Zoe je kamarádka.Když jsem oblečená,otočím se a vidím jen Zoe sedící na posteli.

,,Strašně jsi zhubla" zamrká.

,,Vážně?" zvednh obočí a podívám se na sebe do zrcadla.Oblíknu si Justinovu fialovou mikinu a začnu si česat vlasy.

,,Jo"

,,To je dobře,ne?" zeptám se.Mykne rameny a začne něco ťukat do mobilu.Vlasy si sepnu do culíku a jdu do koupelny.Justin si zrovna čistí zuby.Stoupnu si vedle něj a začnu si je taky čistit.

,,Jfi f poode" řekne něco a staroslivým pohledem se na mě podívá.

,,Hm?" zvednu obočí.Protočí očima a vyplivne pastu do umyvadla.

,,Jsi v pohodě?" vypláchne si pusu a svůj kartáček hodí do kelímku.Udělám to samé a pak se na něj podívám.

,,Jsem" usměju se a natáhnu se vedle něj pro svojí kosmetickou tašku.Začnu se před zrcadlem malovat.

,,Jestli na tebe Calum ještě někdy sàhne tak ho zabiju" řekne, chytne mě zezadu za boky a hlavu položí na moje rameno.Na rty si dám jahodový eos a povzdychnu si.Jen mu řekni co jsi si kvůli tomu dělala! Řekne hlas v hlavě.

,,Až potom" zamumlám si.

,,Co říkáš?" zeptá se Justin.Ooops,asi jsem to řekla nahlas.

,,Jen že by ses měl oblíct" v zrcadle se na něj usměju a on přikývne a odejde.Úsměv mi zmizí a já zavřu oči.Co se asi stane až mu řeknu,že mě Calum znásilnil a já se kvůli tomu pořezala? Jsi dementní,Cliffordová..

,,Chloe,čas jít!" houkne na mě Zoe.Naposled se na sebe podívám do zrcadla.Propadlé tváře,hubenější břicho,nohy.Fakt nějak málo jím.Naposled jsem jedla včera ráno..Hlavu vzhůru!

Vyjdu z koupelny a nikdo v pokoji není.Nejspíš čekají dole. Se sklopenou hlavou do mobilu do někoho narazím.Vypísknu a podívám se nahoru.

,,Mikey?" zvednu obočí.

,,Ahoj" usměje se.Falešně?

,,Děje se něco?"

,,Chtěl bych s tebou mluvit" řekne.

,,Chloe! Za 5 minut tam máme být!" křikne Justin.

,,Michaele,ráda bych ale máme koncert a.."

,,Holland se se mnou rozešla" zamrká aby zahnal slzy,znám ho..

,,Cože?" vypísknu.

,,Jé,ahoj Michaele,musíme jít!" přijde Zoe,usměje se a odtáhne mě pryč.Rychle si nazuju vansky a běžím do auta.

,,Bože,co ti tak trvalo?" zeptá se Justin když si sednu do předu a Zoe dozadu.

,,Ještě jsem něco řešila s bráškou" zamumlám.Justin musí jet hrozně rychle aby jsme nepřijeli až tak moc pozdě.

Když dojedem,okamžitě si vezmeme mikrofony a vyskočime na podium aby jsme nemuseli poslouchat Scootera.Zoe se na nás dívá z první řady.

,,Ahoj! Děkujeme všem co přišli a omlouváme se za pozdní příchod" řeknu a usměju se.

,,S Chloe vám chceme představit naší novou písničku!" Justin kývne.

,,Jdeme na to!" zařve a Beliebers začnou pískat.

Rozezní se hudba nám známé písničky.

,,You are to me
A part of me just like anatomy
You're pulling me
You're pulling me in like you're gravity" Justin začne zpívat a já se k němu v další sloce přidám.

Pak společně odzpíváme další 3 písničky a Justin potom zpívá sám.

,,Beliebers! Chtěli by jste aby vám Chloe zazpívala?!" zakřičí Justin do mikrofonu a následně ho zvedne aby byl víc slyšet křik,který se teď nesl přes celé publikum.

,,lásko?" podívá se na mě sladce Justin.Nervózmě si zkousnu ret.

,,Běž" strčí do mě Zoe.Přejdu vedle Jusse,ten mi dá mikrofon a pusu na tvář.Řeknu mu co bych chtěla zazpívat a jakmile se rozezní huba,začnu zpívat.

,,No there's no one else's eyes
That could see into me
No one else's arms can lift
Lift me up so high
Your love lifts me out of time
And you know my heart by heart,,

------------------------------------

ahojdà✌

tak je tu další část kterou jsem musela psát po 2 protože wattpad je moc hodnej a smazal mi tamtu:--)

takže doufám že oceníte mojí trpělivost a budete si vážit toho, že jsem se na to nevysrala

soo:d

díky moc za 40K❤❤❤❤❤

ilyy

btw: sere mě selena.jak juss přidává s ní fotky a ona se kissinguje s niallem,fuj!

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat