justin's pov
Ráno mě probudí rána.Leknu se a sednu si.Rozhlídnu se po pokoji a vidím Chloe která má vyděšený výraz.
,,Co děláš?" zívnu si.
,,Promiň že jsem tě probudila" řekne potichu a sehne se k zemi kde začne něco sbírat.
,,Nevadí,co se stalo?"
,,Schodila jsem fotky"
,,Proč?"
,,Bylo to omylem" zvedne rámeček s fotkou a prsty přejede po prasklém skle.Vstal jsem a došel k ní.Rámeček jsem jí vzal z ruky a podíval se na fotku.
Byla na ní se 4 klukama.Poznávám jen jejího bratra Michaela.
,,Kdo to je?" zvednu obočí.
,,Luke,Ashton a -" zasekne se.Rty semkne do čárky a řekne poslední jméno kluka s divným tónem.,,Calum"
,,Aha" přikývnu.Vytrhne mi fotku z ruky a odloží jí na stolek.
,,A jak se ti povedlo ji schodit?"
,,Zamotala se mi hlava,chytla jsem se stolku a schodila ji" mykla rameny.Pramínek vlasů co jí spadl do tváře jsem jí zastrčil za ucho a pohladil ji po tváři.Bez výrazu v tváři mě pozorovala a nakonec se lehce usmála.
,,Co chceš dneska dělat?" zeptám se jí.Zamrká a posadí se na postel.
,,Co bys chtěl dělat?"
,,No,dneska mám schůzku se Scootem v nahrávacím studiu a mám nahrávat novou písničku tak jestli by jsi chtěla jít se mnou"
,,Jasně" nadšeně přikývne.Podívám se na hodiny a zděsím se když zjistím že je půl 12.
,,Víš co? Jdi se oblíknout,zajdeme si na oběd a pak půjdeme rovnou do studia." oznámím ji.
,,Tak dobře" dojde ke skříni a začne se v ní přehrabovat.
chloe's pov
Oblíknu se do černých džín s dírama na kolenou,fialovýho až skoro bílýho tílka a šedivý mikiny.
Učešu se,vyčistím si zuby a dám si řasenku s jahodovým leskem na rty.,,Můžeme?" vejdu do pokoje.Justin sedí v křesle a píše něco do mobilu.Je oblečený v černých džínách a modrým svetru.
,,Yup" vstane a jde ke dveřím.Otevře je a nechá mě projít.Usměju se na něj a on mi úsměv oplatí.Obujeme se a vyjdeme ven.Nasedneme k němu do auta a on vyjede někam do míst Atlanty.Natáhnu ruku k rádiu a zapnu ho.Autem se rozezní hudba.
,,Nemáš tu někde oblíbenou restauraci?" zeptá se Justin.Jo,mám.McDonald..
,,Mhm,ani ne" podívám se na něj.
,,Aha,takže jedem do první kterou uvidíme" zasměje se a začne brzdit u restaurace 'U Takiho'.
,,Doufám,že tam bude něco co se dá jíst" řekne a vyleze z auta.Zamkne a ruka v ruce se vydáme k restauraci.
Po tom,co jsme každý snědl talíř hranolek a vypili velkou colu jsme se zase vydali k autu.Před restaurací 'U Takiho" byli Beliebers a pár novinářů.Proběhli jsme je a co nejrychleji vyrazili k tomu studiu.
,,Promiň" řekne Justin když zastaví na červený.
,,Co?" nechápavě se na něj kouknu.
,,Však víš" protočí očima.,,Fanynky a novináři" podívá se na mě výrazem který nemůžu vyčíst.
,,Justine" dlouze se na něj podívám.,,Nic se neděje,nemůžeš za to"
Nejistě se usměje a proplete si se mnou prsty.
,,I'll show you
I'll show you" Justin dozpívá písničku a sundá si sluchátka.Už hodinu jsme ve studiu a Juss zpívá různý písničky do jeho nového alba.,,To bylo boží!" vyjekne Scoot.
justin's pov
,,Díkyy" zazubím se.
,,Potřeboval bys někoho novýho,neobjevenýho s kým by jsi mohl nazpívat song" řekne Scoter. ,,Nevíš o někom?" dodá.
,,Chloe umí zpívat!" vykřiknu bez přemýšlení.Sekne po mě pohledem a Scoot zvedne obočí.
,,Opravdu?"
,,N-no.."
,,Umí!Zpívala mi a znělo to úžasně!" řeknu znova.
,,Justine, buď ticho" vykulí na mě oči.Hodím nevinný pohled.
,,Tak nám zazpívej" zeširoka se usměju.
,,Jo,zazpívej něco" řekne Scoot.
,,Co? No.."
,,Neboj se"
,,Tak fajn" vydechne.
,,High dive into frozen waves
Where the past comes back to life" Chloe začne se zavřenýma očima zpívat první tóny písničky a já okamžitě poznám o jakou písničku jde.,,Cause you are the piece of me
I wish I didn't need
Chasing relentlessly
Still fight and I don't know whyIf our love is tragedy why are you my remedy
If our love's insanity why are you my clarity" Když dozpívá,oba dva na ní koukáme se spadlou bradou.,,To bylo úžasný Chloe!" zapíská Scoot.
,,Chtěla by ses proslavit a stát se zpěvačkou?" kouká na ni se ''srdíčkama v očích" a čeká až odpoví.
-------------------
ahojdá✌
ze začátku chci všem moc poděkovat za těch 100 vote který jsou na některých částích a i za všechny a i komenty a omg!!❤
nikdy bych neřekla že moje storka bude mít přes 30 hlasů!! je to neuvěřitelný děkuju moc,miluju vás❤❤❤
ta písnička 'clarity' je fakt úžasná ik❤
snad se díl líbil☺☺☺
vote,koment a páčko✌❤
vaše
~sann