,,Ahoj taťi,ahoj mami" do předsíně přišla 15ti letá hnědovlassá dívka.Byla moc pěkná,podobala se mámě a tátovi.
,,Ahoj Clarisso" usmála se Chloe a ihned svou dceru objala.Chtěli,aby se jmenovala Clary.
,,Jak jsi se měla,srdíčko?" zeptal se jí Justin a pohladil jí po tváři.
,,Jo,fajn."
,,Dobře,nezapomeň že dneska přijede strejda Mikey s Lukem a teta Zoe se Selenou" zatímco Chloe nandavala jídlo do ledničky,co s Justinem koupili si Clary tajně psala s Jamiem.Byl to její kamarád kterého poznala náhodně na facebooku.
,,S kým si to furt píšeš?" zeptal se Justin.Clarissa okamžitě zvedla hlavu od mobilu a podívala se na svého tátu.
,,S Jamiem" odpověděla.Přikývne a jde zaparkovat auto.
,,Od kuď se znáte?" Chloe je zvědavá.
,,Přes facebook,bydlí daleko" odpoví.Chloe ztuhne a poté přejde ke své dceři.
,,Buď opatrná,nechci aby jsi se trápila tak jako já, když jsem poznala tátu" pohladí jí po ruce a usměje se.
,,Vím,budu neboj.Ale podívejte se na sebe teď.Jste slavný pár,z tebe se stala zpěvačka a máte mě" uculí se.Chloe se zasměje a vrátí se zpět k ledničce.
,,Co chceš k jídlu?" zeptá se Clary Justin.
,,PIZZU" zakřičí z chodby Michael se svým přitelem Lukem.Ano,ti dva se dali dohromady a jsou spolu strašně roztomilý.
,,Tak udělàme pizzu"
Jamie: Jednou se potkáme Clary ☺
Clary: Já vím Jamie❤--------------------
ahojdá✌
tak jsem tu s epilogem který jsem plánovala úplně jinak a píšu to narychlo jelikož za chvíli jedu k mamce soo
snad se líbí❤
přeju vám veselé vànoce,aby jste dostali to co jste si přáli a miluju vás❤
NA MÉM PROFILU NOVÁ STORY S JUSTINEM : OUR WAY
zatím tam je jen prolog ale o/po vánocích bych měla přidat novou část☺
tímto se s vámi loučím a děkuju za to,že jste Skype četli❤❤
vote,koment a páčko❤✌
vaše
~sann