chloe's pov
Zamkla jsem se v koupelně a sesunula se na zem.Ze šuplíku jsem vytáhla kovovou věc a třesoucíma rukama jí přiložila na mé zápěstí.Bez rozmyšlení jsem několikrát silně zatáhla a pak jen vydechla.
Udělal to podruhé za tenhle týden.Calum.
On.mě.znásilnil.Nesnáším ho.Nikdo o tom neví.Udělal to když byl opilý ale podruhý už byl střízlivý jako nikdy.Nevím proč.Nikdy se takhle nechoval.Byl to vždycky kamarád.
Vstala jsem,smyla si krev z ruky a obvázala si ji.Opláchla jsem si obličej a podívala se na sebe do zrcadla.Měla jsem kruhy pod očima.Měla jsem natrhlý ret když mě Calum uhodil. Snažila jsem se bránit.
Sedla jsem si na okno se starbucksem který mi donesl Mikey a vzala si svůj telefon.Dneska je čtvrtek,zítra pátek! Zítra přijede Justin!
Justin: Ahoj.
Chloe: Ahoj.
Justin: Co děláš?
Justin: Destiny.:)
Chloe: Sedím v okně,koukám na noční Atlantu,poslouchám písničky a piju kafe.Ty? Drew:)
Justin: Sedím na balkóně a piju kakao.Skype?
Chloe: Fajn.
Hned se mi rozezvonil skype.
,,Ahoj Destiny!" slyšim jeho hlas.
,,Ahoj Drewe" zasměju se a zapálím si cigaretu.
,,Ty kouříš?"
,,Občas"
,,Chloe"
,,Hm?"
,,Prosím zahoď to"
,,Proč?"
,,Ničíš se."
,,No a co?"
,,Chloe.Prosím."
,,Fajn" protočím očima,típnu cigaretu a zahodím ji na zahradu doufajíc že ji najde mamka a vynadá Gordonovi.
,,Justine?"
,,Yup?"
,,Bojím se zítřka" prohrábnu si vlasy a tím svoji patku hodím na druhou stranu.
,,Proč?"
,,Co když to bude jiný? Nebudeme si mít co říct a nebo poznáme že to byla chyba a už nikdy si nenapíšeme?"
,,Dess"
,,Hm?"
,,My dva si toho máme rozhodně říct dost.A neboj se.Jsi skvělá,já taky budeme nejlepší kamarádi" zasměje se.
,,Jo,máš pravdu.Zbytečně panikařím"
,,Jo"
Naskočí mi písnička counting stars cover od Chrissy Costanza.
Justin si začne zpívat.Má úžasný hlas.Opravdu.
,,A co když mě Beliebers nebudou mít rádi?" zeptám se po chvilce.
,,Notak,každý má rád mé kamarády.Ještě tak krásnou dívku jako tebe" mrkne na mě.
,,Uu,budu se červenat" uchechtnu se.
,,Co máš na zápěstí?" zeptá se.Ohh..
,,Obvaz"
,,Proč?" vykulí oči.
,,Řízla jsem se když jsem si dělala salát" tuhle lež mi vždycky každý sežere.Už jsem ji řikala tolikrát.
,,Ty jsi trdlo"
,,Jo" zasměju se.
,,Bolí to?"
,,Ani ne"
,,Fajn"
,,Půjdu spát" řeknu když dopiju kafe.
,,Dobře"
,,Těším se na zítra"
,,Já taky.Dobrou Destiny" usměje se.
,,Dobrou Drewe" usměju se až se mi určitě vytvoří ďolíčky a típnu hovor.Lehnu si do postele a ponořím se do mých snů.
,,Hah,měla jsi pravdu.Neměl jsem jezdit.Jsi akorát nicka.Divíš se že tě Calum znásilnil? Vypadáš jako štětka.A ještě si pořežeš ruku.Jsi psychopat Chloe!"
,,Justine! Co to říkáš?" rozbrečím se.
,,Co říkám? Pravdu! Podívej se na sebe! Jsi tlustá,hnusná,pořezaná,znásilněná.Myslíš že o tebe mám zájem? Ještě budu poníženej před celým světem." odplyvne si a mizí jako pára..
Vzbudím se.Dešťové kapky bubnují na parapet okna.Jsem spocená.Pot se mýchá se slzy co mi stékají po tváři.Odkryju se a vstanu.Jdu do koupelny kde si napustím vanu a pustím si písničky.Jsou 2:34 ráno a já jsem potopená pod vodou.
Takže jsem byla celou noc vzhůru,jedla,pila a koukala na seriály.
ahojdá✌
snad se líbí.zítra potká jusse omg *-* těšíte se? já jo xd <333
takžee tak.
btw: písničky v médiích se k tomu moc nehoděj,jenom je při psaní poslouchám tak je tam dávám☺☺
vote,koment a páčko✌❤
~sann