chloe's pov
,,Hele,je ti dobře?" zeptá se mě už asi po 5 Juss.
,,Je mi fajn" řeknu a usměju se.
,,Nevypadáš tak" řekne a zabočí.
,,Justine"
,,Ano?"
,,Zastav"
,,Co?"
,,Dělej"
Justin zastaví a já vystoupím z auta,přejdu na trávník a začnu zvracet.Díky bohu za culík.Nerada bych aby mě takhle viděl.
,,Fajn,tak asi na pláž nepůjdeme" řekne,přejde ke mě a dá mi kapesníček.Utřu si pusu,kapesníček hodím do koše a vezmu si od něj žvejku.
,,Promiň.Nechtěla jsem ti zkazit den" více se zavrtám do sedačky.
,,Nezkazila jsi mi ho! Právě naopak" usměje se.
,,Takže..Teď pojedeme k vám,uděláme si čaj a budeme se koukat na seriály"
,,Jo?"
,,Jasně"
,,Dobře"
,,Jen mě naviguj,okay?"
,,Okay"
Celou cestu k nám Jusse naviguju.V pozadí je slyšet rádio ve kterém hrajou všechny možný písničky ale mojí nejoblíbenější prostě nemůžou zahrát.Ne.
,,Jsme tu" řeknu a Jay zaparkuje u nás před domem.
,,Máš někoho doma?"
,,Uhhm,možná bratra" myknu rameny a rychleji než bych měla vystoupím.Okamžitě se mi zamotá hlava a podlomí se mi kolena.Justin mě ale zachití včas a tak nespadnu na rozehřátou silnici.
,,Fakt nevím proč se mi tak udělalo zle" řeknu a s Jussem který mě drží okolo ramen jdu dovnitř.Vyzujeme se a já si to namířím do kuchyně kde si naleju studenou vodu a napiju se.
,,Chceš něco?" zeptám se.
,,Hele,marode ty si jdi lehnout já se o tebe postrarám!" Juss mě začne strkat ke schodům.
,,Fajn,dobře." zasměju se
,,Ale ani nevíš-" načnu větu.
,,Jdi"
,,Ale-"
,,Destiny"
,,Fajn" ..,,Drewe" dodám.Slyším smích.
Místo šatů si vezmu šortky s tílkem,opláchnu si obličej,odmaluju se,zatáhnu žaluzie,otevřu okno a lehnu si do postele s notebookem.
Za chvilku přijde Justin s 2 hrníčky čaje.
,,Možná se ti udělalo blbě z těch špaget" řekl.
,,To si nemyslím.Byly boží"
,,Hmm" Lehl si vedle mě,vzal mi notebook.
,,Jaký seriály máš ráda?"
,,Pretty little liars,American horor story,scream queens,the originals,Teen wolf-"
,,Yep,beru Teen Wolf"
,,Ale ten už mám dokoukanej"
,,Noa? Já ne"
,,Fajn,dej ho tam"
Rozklikne 4x10 a podá mi čaj.
,,Děkuju" vděčně se usměju.
,,Není zač" usrkne si ze svýho čaje.Seriál začne a my se oba zakoukáme.
justin's pov
Chloe u 5x1 usla.Byla strašně roztomilá když mi slintala na ruku.Hah,ne.
Neslintala ale spala.Možná trošku občas uchrápla,kopla mě do jerryho nebo zaskřípla zubama až to vytvořilo nepříjemný zvuk.Ale pořád byla sladká.
Vyfotil jsem jí na snap:aww.
Psal jsem si s fanouškama,hrál divnou hru u který jsem málem rozmlátil telefon,zvracel duhu na snapu nebo dělal selfie.
Každopádně bylo asi 8 večer když přišel její bratr s nějakýma klukama.
,,Takže,vy spolu teď spíte?" zeptal se kluk který se jmenoval Calum.(prej)
,,Co? Ne! Jsme kamarádi!"
,,Hah,jasně.To řikaj všichni''
Protočil jsem očima.
,,Bylo jí špatně tak jsme jeli sem a ona usla" zvedl jsem obočí a koukl se na všechny.
,,Ohh,okay" řekl blonďák a zasmál se.
,,Přespíš tu?" zeptal se Mike.
,,Jsem ubytovanej na hotelu takže."
,,Fajn.Hele Biebsi,rádi by jsme si pokecali ale zase musíme takžeee bye" řekl kudrnáč.Všichni přikývli.
,,Ok-ay.Čau" řekl jsem a všichni zase odešli.
Lehl jsem si zpátky k Chloe.
,,Justine?"
,,Ano zlato?"
,,Prosím zůstaň" řekla,objala mě ale přitom neotevřela oči.Spala.
,,Dobře" šeptl jsem,zachumlal se a zavřel oči.
ahojdá✌
další shit je na světěě
houp ju lajk iit.
ok,ne.
takžeee ; nevím jak dlouho nebude díl jelikož jedu do londýna a tam nevím jestli budu mít wifi i když určitě jo ale taak..
kdo tam taky jedete? teď tam jedou všichni tak chci vědět koho třeba potkám xdd
hh,sany nejsi vtipná.
ok
vote,koment a páčkoo✌❤❤
~sann