SONG NA BOKU:-)
justin's pov
Podíval jsem se na sebe do zrcadla a musel se usmát.Černý džíny,bílý tílko,černou bundu a bílý supry.Vypadal jsem božsky.
Udělal jsem pár fotek na instagram, pak nasedl do auta a vyjel pro Chloe.Pustil jsem si nahlas rádio a začal si zpívat Be my baby - Ariana Grande.
Když jsem byl před Chloe domem,zastavil jsem a napsal jí že jsem tu.Netrvala ani minuta a ona vyšla z domu.Měla na sobě růžovou sukni,černý croptop,přes to černou koženou bundu a černý vans.Jakmile nasedla do auta,ucítil jsem její vůni.Nemohl jsem nepoznat že je to vůně z mé kolekce.
,,Ahoj" usmála se.
,,Ahoj,vypadáš skvěle" pochválil jsem její oblečení.
,,Díky,ty taky" Připoutá se a upraví si vlasy.Jakmile zase nastartuju,spustí se rádio ze kterého se pustí písničky.Uslyším jak si potichu zpívá do rytmu písničky Waitin for you od Demi.
,,Kam vůbec jedeme?" podívá se na mě.
,,Do kina" prohrábnu si vlasy.Přikývne a dál se dívá z okna ven.
,,Tak,na co chceš?" opřu se o stolek a pozoruju jí jak vybírá film.
,,Nevím,na co ty?" zvedne obočí.
,,Fakjů pane učiteli 2 vypadá skvěle" přihmouřím oči.
,,Už vím!" úplně mě odignoruje.,,Sinister 2" šibalsky se usměje.
,,Cože?" vykulím oči.
,,Sinis-"
,,Já tě slyšel.Fakt na to chceš? Nebudeš se bát?" nevěřícně jí sleduju.Hodí na mě poker face a začne mě tahat k pokladně s lístkama.
,,2x na Sinister,prosím" řeknu.,,Ne,máš předem prohraný to,že si cokoliv budeš platit" kouknu se na ní a olíznu si rty.
,,Pfff" zasmějeme se.Prodavačka nám dá lístky na film a tak jdeme do sálu.Sedneme si úplně do poslední řady a čekáme než to začne.Zatím tam jsou reklamy.Nenápadně ujídám Chloenin popcorn.
,,Víš,že tě celou dobu vidím?" podívá se na mě a natáhne se pro můj sprite.
,,Hm" zamumlám s plnou pusou.Vytáhnu mobil a pomocí hesla ho odemknu.
,,Vyfotíme se" zazubím se.Dám tám instagram a Chloe mi mobil vezme.Naměří ho na nás.Oba tam uděláme legrační obličeje a ona to vyfotí.Přidá to na insta s nějakým popiskem a pak si udělá selfie ještě na snapchat a pošle to někomu z přátel nebo fans.Zamkne mobil a s úsměvem mi ho vrátí.
Když je horor asi v půlce,je to strašidelný.Chloe se mě nenápadně chytne a pak sebou cukne protože tam je lekací scénka.Usměju se nad tím,jak před pokladnou dělala 'velkou' a teď se bojí.Je to rozkošný.
,,Jak sis film užila?" zeptám se,když je konec a my jako jediný tam sedíme protože jsme líný vstát.
,,No,jo.Bylo to fajn" přikývla.,,A ty?"
,,Taky" zasměju se.
,,Co budeme dělat teď?" zeptá se.
,,Co bys chtěla?" podívám se na ní.Mykne rameny a dopije colu.Pohladím jí po vlasech a ona si mi lehne do klína.Koukáme si do očí.
Nakloním se k ní a políbím jí.Chtěl jsem jí jen tak rychle políbit abych něco zase nepokazil.Ale nakonec to byla ona,která si mě přitáhla blíž a polibek prohloubila.
Když jsme se odtáhli,usmál jsem se.Měla načervenalé a napuchlé rty od polibku.Byla roztomilá.
,,Pojedeme?" zeptám se.
,,Mhhm" zabručí a obličej si schová do dlaní.
,,Co?"
,,Nechci aby jsi jel domů a nechal mě samotnou" šeptne.Ruce jí odtáhnu z obličeje a propletu si s ní prsty.
,,Můžu jít k vám" nabídnu.Zamrká a vstane.Chytne mě za ruku a jde se mnou z kina.Venku stojí paparazzi a tak je rychle proběhnem a vyjedeme k ní.
,,Dáš si něco?" zeptá se a rozejde se do kuchyně.
,,Vodu" zakřičím za ní a vyzuju si boty.
,,Chceš obyčejnou nebo norm-" nestihne to doříct a přitisknu se jí na rty.V rukách,ve kterých držela dvě flašky s vodou jsem vzal a položil na linku za ní,na kterou jsem jí vysadil taky.Ruku jsem měl na jejím stehně a druhou jsem jí zajel pod tričko.Sundala mi tílko a odhodila ho.
chloe's pov
,,Bože,to je nechutný,přestaňte!" uslyším známý hlas.Okamžitě se odtrhnu od Justina a seskočím z linky.
,,Michaele!?" vykulím oči.Měl být pryč.
,,Co je? S Holland jsme jeli sem!" zamračí se a propaluje Justina pohledem.Kouknu se na holku vedle bratra.Je to ta z fotky.
,,Uhm,Ahoj? Jsem Chloe,Mikeyho sestra" přejdu k ní a podám jí ruku.
,,Holland" přátelsky se usměje.
,,Doufám že by jste si to nerozdali na lince na který si každý den dělám jídlo.Fujky" zašklebí se.Holland se kouká na Justina nahou hruď,div jí neteče slina..Kde má tričko? Justin je opřenej o ledničku a sleduje nás.
,,Tak my půjdem,ráda jsem tě poznala Holland" falešně se na ni usměju.
,,Jdeme,zlato?" zeptám se Justina.Holland se zaskočeně podívá a Justin taky.Chytnu ho za ruku a jdu s ním do pokoje.
,,Dobrý seznámení s holkou bratra" uchechtnu se.Justin se rozvalí na postel.
,,Příště si vezmi tričko" zabručím.
,,Ty žárlíš?"
--------------------
Ahojdá✌tak co?:3
líbí se vám,jak jsem je dala takhle "dohromady"?
btw: jeste spolu nechodej
nevim,dostante cukrovku klidne :----)
ale tak,snad se líbí
ily
vote,koment a páčko✌❤
~sann