14»Truth or dare

6.1K 341 40
                                    

díl pro mou best food friend: AnnaAka ❤❤ :dddd

chloe's pov

,,Takže dobrý?" zeptá se Zoe.

,,Úžasný" pousměju se.

,,A ta pařpa bude jako u něj na hotelu?"

,,Zoe! Už ti to říkám po druhý.Ne,má tady kamaráda kzerý to pořádá a ten řekl ať si pozvu kamarády,takže jdeme spolu" vysvětlím jí to.

,,Ohh" řekne a vezme další kus oblečení.

,,Myslím že se nedoplatím" zasměju se.

,,Hmm..Co myslíš?" zeptá se a ukáže mi džíny.

,,Ujdou" myknu rameny.

,,omg! mám geniální nápad!" vykulí oči.

,,Nenene,víš jak tvoje nápady dopadají.."

,,Pojď k pokladně" zavelí a zatáhne mě za ruku.

A tak jsme každá zaplatily za svůj obří koš s prádlem a já jen čekala co ze Zoe zase vyleze.Ani jsem se nemusela ptát protože mi to došlo když jsme vstoupily do obchodu Victoria's Secrets.

,,Co si myslíš že děláš?" zvednu obočí.

,,Nakupuju"

,,Ale k čemu mi to bude?"

,,Justin?"

,,Jsme přátelé! Ne milenci"

,,Co takhle 'Kamarádi s výhodama' ?"

,,Zapomeň!"

,,Tak to nemusíš použít na něm ne?"

,,A na kom asi? "

,,No,na párty se většinou opiješ a vyspíš se s někým ne? Nebo aspoň,stává se to."

,,Stalo se mi to jednou a hlavně já nebudu spát s někým koho neznám.."

,,Tak do budoucna akorát si to dneska vezmeš ne?" uculí se.

,,Fajn"

Nakonec jsem si koupila 3 kusy spodního prádla a Zoe 2.

,,V kolik to začíná?"

,,v 7"

,,A je?"

,,6" vykulím oči.

,,Čas se připravovat!" řekne Z a vyskočí z pohovky.Je teď nějaký čas u mě.

,,Jdu do bratrovi koupelny,ty můžeš použít mojí" řeknu jí,poberu si líčení,oblečení a všechny potřebný věci.

,,Mikey?"

,,Co?" vykřikne.,,Ty jsi blbá,víš jak jsem se lekl?!"

,,Jen jdu použít tvojí koupelnu!"

,,Proč?" vypískne.

,,Zoe je v mojí"

,,To nemůžete být spolu? Jste holky" řekne když se zamknu v jeho koupelně.

,,Ne-e"

Vysprchuju se a obleču si černý spodní prádlo co jsem dneska koupila ve VS.Oblíkla jsem si šaty který jsem si taky koupila(média) a začnu se malovat.Pudr,řasenka a vínová rtěnka.Vyžehlím a rozčešu si vlasy,navoním se Katy Perry a začnu si čistit zuby.

Když už jsem,poberu si věci a jdu zase k sobě.

,,Teď budu mít zasmraděnou koupelnu od těch tvých zbytečností" řekne a otevře si objednanou pizzu.Vezmu mu plátek a rychle odejdu než stačí cokoliv nadávat.

,,Můžeme?" zeptám se.

,,Jo"

Obuju si boty,vezmu klíčky od auta a vyjedu k domu kde má být párty.

Když dojedeme před dům,blikají v něm barevná světílka a ozývá se od tamtud Where are ü now.

,,Jdeme?" chytne mě Zoe za ruku.Přikývnu a vydám se s ní ke dveřím.Nemá cenu klepat nebo něco podobného a tak otevřeme dveře a vejdeme do smradu marihuany,cigaret a alkoholu.

,,Dess!" slyším Justina a tak se otočím a vidím Justina jak jde k nám.

,,Proč ti říká druhým jménem?" zeptá se nechápavě

,,Líbí se mu" usměju se.

,,Čau kotě,sluší ti to" usměje se a obejme mě okolo pasu.Zaraženě tam stojím a koukám se na mojí nejlepší kamarádku.

,,Děkuju" řeknu nakonec.

,,Kdo jsou tyhle kočky?" přijde k nám nějaký kluk.

,,Ryane,tohle je Chloe.Chloe,Ryan." řekne Justin.Pozdravíme se.

,,Ryane,Zoe." řeknu a kouknu na Zoe která nad ním totálně slintá.Díky podpatkům jsem velká jako Jay takže je to v pohodě,aspoň sj nevykloubím krk.

,,Jdeme pít!" řekne Justin a začne mě tahat k baru.Mimochodem,vypadá úžasně!

Jsou 4 ráno a všichni už odešli kromě jedinců.
Mě,Justina,Zoe,Ryana,Ryana Butlera,Khalila,Lil Zu a Chaze.Všichni jsme hrozně opilí a sedíme v kolečku na zemi.Hrajeme pravda nebo úkol?.Všichni na sobě máme už jenom spodní prádlo a tak ukazuju moje nový spodní prádlo,který zakrývá miň než by mělo.

,,Chloe.." načne Khalil.

,,Vykousni se s Justinem!" vykřikne.

,,Co řveš ty debile!?" řekne Chaz.

,,Fajn" myknu rameny a vstanu.Sednu si obkročmo na Justina který automaticky dá ruce na můj zadek.Přitisknu svoje rty na ty jeho a začnu s nimi hýbat.Justin mi zkousne ret a vjede mi jakzykem do pusy.V kolečku slyším pár popadnutí dechů.

Slezu z Justina,olíznu si rty a sednu si zpět vedle něj.On hned obmotá ruku okolo mého pasu a začne mi hladit břicho.

,,Ryane,běž si dát se Zoe rychlovku" uchechtnu se.Ti hned vstanou a jdou do pokoje.

,,Vezmu to místo něj" řekne Butler,,Justine?"

,,Pravda" řekne Juss.

,,Je pravda že chceš Chloe?"

,,Jo" řekne.Zyan už se vrátili a tak si zase sedli do kruhu.

,,Zoe?"

,,Úkol" řekne Z.

,,Vykousni se s Dess" usměje se.

Zoe vstane a přijde ke mě,začně mě líbat a já spolupracuju.

Asi v půl 5 to odložíme a jdeme spát.A jelikož je tu málo pokojů tak sdílím pokoj s Justinem.Lehnu si do postele a Juss hned vedle mě.Obmotá okolo mě ruku a dá mi pusu na krk.

,,Dobrou." zachraptí.

,,Dobrou" řeknu.

ahojdá ✌

lol,hope u like this shiit!

píšu novou storku Purpose s jussem tak se mrkněte na mým profiluu.

děkuju za ty čísla omg❤❤

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat