4» Hello Chloe

6.9K 378 8
                                    

chloe's pov

,,Ty jsi fakt Justin Bieber!" probouzím se na hlas mého bratra.

,,Uh,jo.Už to tak bude no" následně slyším povědomí hlas.Rozlepím oči a podívám se okolo.Ležím v posteli ve svým pokoji.Na židli u stolku sedí Michael,má můj telefon a je na facetime.

,,Panebože!" slyším dál hlas Michaela.

,,Co?"

,,Nic"

,,Michaele?" oslovím ho.Mikey se na mě otočí a vykulí oči.

,,Já už budu muset tak čau" hodil mi telefon a rychlostí blesku opustil můj pokoj.Ani mě nebolela hlava.Proč? Jsou 3 odpoledne.Jsem vyspalá a plná energie.Když se podívám na telefon koho tam nevidím.Přísahám bohu že toho michaela zabiju!!

,,Huh,ahoj Chloe" řekne Justin.

,,J-Justine?" zvednu obočí a vyplašeně se dívám na obrazovku svého telefonu.,,a-hoj?" řeknu nejistě.

,,Víš že jsi sladká když spíš?" uculil se.

,,C-...MICHAELE GORDONE CLIFFORDE!" vypísknu nacož se Justin zasměje.Počkat,opravdu teď po ránu volám s Justinem Bieberem a vůbec se nestydím?Wow.

,,Jak je to možný?" zakňučela jsem.

,,Volal jsem ti a zvedl to tvůj bratr a asi 10 minut jsme si volali a furt se ptal jestli nejsem fake a tak" zasmál se.

,,já ho zabiju!" ,,Hele,co kdybych ze sebe šla udělat člověka a pak by jsme tenhle hovor zopakovali?" zazubila jsem se.

,,Fajn,tak jo" zasmál se,mávl a típl to.

Okamžitě jsem vyběhla z pokoje do toho Michaelova.

,,Děláš si prdel Gordone?!" prudce otevřu dveře do jeho pokoje ale naskytne se mi pohled na bílý papír na posteli.; Šel jsem s klukama na bowling,užij si justina:***

Protočila jsem očima a šla so koupelny.Radši jsem se nekoukala ani do zrcadla.Nepotřebuju vědět jak jsem ošklivá a Justin mě viděl po ránu.Stoupla jsem si pod proud teplé vody a smyla ze sebe všechen pot a alkohol ze včera.

Vyčistila jsem si zuby,namalovala se,vlasy si dala do culíku a oblíkla si černý tepláky a fialový tričko s jednorožcema.Šla jsem zpět do pokoje a otevřela okno.Venku bylo docela chladno a tak jsem si sedla do postele,rozklikla snapchat který mi poslala Zoe.Byla vyfocená v moři a psala;Jak si užíváš léto?
vyfotila jsem jí venek a poslala jí to s popiskem: Je zimaa:((

Druhý snap byl od Justina.Byl tam docela vtipně vyfocený a psal tam: Hiii!

Screenshotla jsem to a rozklikla facetime.Zavolala jsem Justinovi.Opravdu jdu volat s Bieberem?

,,Ahoj Chloe"

,,Ahoj Justine"

............................--------

ahojdá

omlouvám se že je tak pozdě ale nestíhaam(kdo je v lásce s teen wolf,chápe mě:---)))

ale snad se líbí i když je kratší..

děkuju za všechny čísla a komenty❤❤

ilysm

vote,koment a páčko!❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat