29»Is it too late now to say sorry?

4K 247 13
                                    

PUSŤTE SI K TOMU TRUE LOVE OD ARIANY ☺

chloe's pov

Ráno jsem se probudila na bolest hlavy a pípání telefonu.Nechápavě jsem se podívala okolo sebe a zjistila,že jsem u sebe v pokoji.Naštvasně jsem vzala telefon do ruky jelikož mě už štval ten zvuk z twitteru.Odemkla jsem ho pomocí hesla a hned se mi zobrazil twitter.Všichni mi psali o tom včerejšku.Vypla jsem si zvuk a vyjela z twitteru.Zasekla jsem se,když jsem viděla mojí tapetu s Jussem.

Rychle jsem najela na zprávy od něj a začala číst

Justin: Chloe opovaž se něco udělat

Justin: Chloe kde jsi? Přijdu pro tebe

Justin: Chybíš mi

Justin: To ti nestojím ani za odepsání?!

Justin: Sakra Chloe!

Justin: Wow,vypadá to že se s tím klukem bavíte,super

Justin: Tak si tam zůstaň,je mi to jedno.

Zamračila jsem se.Tak strašně jsem mu chtěla něco napsat ale nevěděla jsem co.

Chloe: Is it too late now to say sorry?

Justin: :)

Chloe: Jsi na mě naštvaný? S tím klukem nic nemám,ani ho neznám..

Justin: Fajn

Chloe: ?

Chloe: Justine?

Pak už neodepsal.Podívala jsem se na hodiny.12:33.
Povdychla jsem si a šla rovnou do koupelny.Dala jsem si rychlou sprchu,vlasy nechala mokrý a oblíkla se do legín a černýho delšího nike trička.Vzala jsem si prášek proti bolesti a hupsla do postele.Najednou jsem uslyšela zvonek.

Zabručela jsem,vstala a doběhla ke dveřím.Když jsem je otevřela,ta osoba co za nimi stála mě překvapila.Příjemně? Neřekla bych.

,,Seleno?" zvednu obočí.

,,Chloe díky bohu!" vydechne.Já jen stojím se zamračeným pohledem.

,,Co potřebuješ?" zeptám se a opřu se o ràm dveří.Ona je ta poslední kterou bych tu čekala.

,,Justin.." vydechne.Ztuhnu.

,,Co je s ním? Stalo se mu něco?" začnu si kousat ret.

,,Ne,nic jenom.."

,,Co?!"

,,Musíš rychle nastoupit do mýho auta"

,,Cože?" zvednu obočí.

,,Justin,on za chvíli odlítá na tour!" vykřikne.

,,Děláš si.."

,,Nedělám! Dělej pojď!"

Vezmu si bundu a obuju si boty.Nenamalovaná,s vlhkýma vlasama nastoupím do auta holce,kterou z celýho srdce nesnáším.

,,Připoutej se" řekne a nastartuje.

,,Za jak dlouho mu to letí?" zeptám se.

,,Když ti to řeknu,budeš vystresovaná." zamumlá a rychle se rozjede.

,,Řekni mi to"

,,Za 10 minut"

,,Co?!" vypísknu.,,Jeď rychleji!"

,,Jedu Chloe,klid!"

Panebože.Co když to nestihnem? Frustrovaně jsem si prohrábla vlasy a začala si kousat ret až to bolelo.Viděla jsem rozmazaně a nemohla popadnout dech,jakoby mi někdo seděl na hrudi.

,,V klidu,stihnem to.." uklidňuje mě Selena.

,,Proč mi vůbec pomáháš?" zeptám se nechápavě.

,,Chloe,ten den co jsi nás viděla jsme nebyli na rande.Zavolal mi že potřebuje radu,že ho nemáš ráda a tak.Tak jsem přijela a poradila mu." podívala se na mě omluvně a zastavila na červenou.

,,Seleno musíš jet!"

,,Nemůžu,svítí červená"

,,Jeď!" vykřiknu a ona se rozjdede.

,,Za tohle půjdu do pekla" zamumlá a stistkne víc volant.Nevzala jsem si ani telefon takže mu nemůžu napsat.

,,Ještě kousek" zamumlám si a zavřu oči.Jakmile Selena zastaví na letišti,rozeběhnu se ke vchodu a cítím jak mi stékají slzy.Když jsem vevnitř,rozehlídnu se a protlačuju se mezi lidma.Koukám hlavně jestli neuvidím novináře,páč tam kde je Justin jsou i oni.

,,Chloe,tady!" slyším Seleny hlas.Otočím se a ona ukazuje někam na nějaký vchod.Rozeběhnu se k němu a vběhnu do menšího tunelu.Proběhnu ho a za ním stojí nějaká paní která vybírá lístky.Jakmile zahlídnu ta tetování,poskočí mi srdce.

,,Justine!" zakřičím.Otočí se a já se rozeběhnu k němu.Skočím mu přímo do náruče a on okolo mě obmotá ruce.Začnu brečet.

,,Destiny" zamumlá mi do krku.

,,Miluju tě,Justine" zašeptám.,,Prosím neodjížděj"

,,Taky tě miluju ale musím" odtáhne se.

,,Ne,prosím" chytnu ho za ruku.

,,Tak pojeď se mnou" usměje se a setře mi slzy.

,,Na tour.Dokončíš svoje album"

,,Já nevím" položím si hlavu na jeho hruď.,,Ale chci jít s tebou takže jo,ràda pojedu" podívám se na něj.Justin se zeširoka usměje a přitiskne se mi na rty.

-----------------------

ahojdá✌

takk

mě se tenhle díl ke konci vůbec nelíbí.

doufám že epilog bude lepší.

ten přidám nejspíš v úterý nebo středu takže se màte na co těšit!

btw: nakonec jsem se teda rozhodla že budu psát tu story : 2

už vím název: Our Way

hh

děkuju za 52K❤❤

ily

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat