chloe's pov
,,Je vás plnej internet!" vypískne Zoe.
,,Já vím,nežiju v díře,Zoe" usrknu si z kafe.Zoe protočí očima.Právě jsem s ní na v nějaký kavárně.Napsala mi jestli se nechci sejít protože už jsme nikde dlouho nebyly.No,a teď sedíme tady a povídáme si o našem žívotě.Zoe mi hrozně závidí Justina.Ten říkal že je někdě s kamarády.
,,A co Beliebers? Už tě přijmuli?" zeptá se.,,já byla Jloe fan číslo 1" dodá.
,,Vypadá to,že jo" zasměju se a podívám se z okýnka.Pršelo.Většina lidí šla s kapucí nebo deštníkem,sklopenou hlavou a mračila se.Já měla dobrou náladu.
,,To je fajn ne?"
,,Jsem ráda"
,,A kde vůbec Justin je?"
,,Někde s klukama" myknu rameny.,,Myslíš že jim vadí že s ním jsem?"
,,Blázníš? Ty vás hrozně shipujou! Jsou nadšení že se Justin dostal z depresí kvůli Seleně"
,,Páni,jak to víš?" usměju se.
,,No.."
,,Tys to dala dohomady s Ryanem!"
,,Zatím ne" uculí se.
,,Měla jsi je ráda?" zeptám se.
,,Co? Koho jako?"
,,Justina a Selenu" podívám se na ní.
,,Chloe..."
,,Zoe,ne.Mě to nevadí,jsem v pohodě jen mě to zajímá"
,,Jo,měla.Vždycky mě ale zajímalo jak to mezi nima je..furt rozchody pak se zase scházeli.Zajímalo mě kdo se s kým rozcházel."
,,Selena je dobrá" řeknu na rovinu.
,,Jo,ale ty jsi lepší"
,,Nejsem"
,,Ale pro Justina jo" zasmějem se.
,,Fajn"
,,Odskočím si,počkej chvilku" řekne a začne vstávat od stolu.
,,Ahoj" uslyším hlas vedle mě.Zvednu hlavu a uvidím před sebou vysokýho blonďáka.
,,Ahoj" usměju se.
,,To už je doba co jsme se neviděli." řekne Luke a sedne si vedle mě.
,,Jo,to je." přitakám.
,,Jsi tu sama?"
,,Jsem tu se Zoe" usměju se.Přikývne.
,,Někdy s náma zase musíš jet zkoušet,Calum si vyvrkl kotník a tak jenom sedí celej den doma a hraje videohry" zavrtí Luke hlavou.Při jménu Calum mi naběhne husina.
,,Hele,jsi v pohodě?" zeptá se a přehodí přeze mě ruku.
,,No,možná že si to Calum zasloužil" falešně se usměju.
,,Pohádali jste se? Viděl jsem tvůj výraz když jsme byli v tom kině..."
,,Luku,všechno je fajn.Neřeš to"
,,Okay,a co Biebs?" zvedne obočí.
,,Fajn,je skvělej" myknu rameny.
,,Každej den vàs vidím na internetu" ušklíbne se.
,,Jo,to je možný"
,,Prej jsi rozjela zpěveckou kariéru?"
,,No vlastně jo.Scoot mi se mi nabýdl jako manažer,takže.." zbytek věty nechám viset ve vzduchu.
,,Luku,jdeš?" uslyším další klučičí hlas.
,,Čau Chloe" kývne ke mě.
,,Čau Ashtone" řeknu směrem k němu.V tom přijde Zoe.
,,Tak já půjdu,zase se uvidíme" obejme mě a odejde.
,,Ty to rozjíždíš" zasměje se Zoe.
,,Je to můj nejlepší kamarád už od malička" zamračím se a dopiju kafe.
Když vejdu domů,vyzuju se a jdu do kuchyně.Udělàm si kakao a jdu do pokoje.Pustím si American Horror Story 2x02 a sleduju seriàl.Už si skoro pouštím další díl, když v tom se ozve zvonek.
Povzdychnu si a vstanu z postele.Když otevřu dveře,za nima stojí Justin s kapucí na hlavě a za ním novináři.Pustím ho dovnitř a on si sundá kapuci.
,,Ahoj" řekne a políbí mě.
,,Čau"
,,Děje se něco?"
,,Ne,jen koukám na seriál" zasměju se.Usměje se jedním koutkem úst takže se mu vytvoří ďolíček a já se nadechnu.
,,Neznají toho blonďáka co tam s tebou seděl v kavárně,proto tolik rozruchu,sorry" pohladí mě po tváři.
,,Ty jo?" podívám se na něj do výšky.Je asi o hlavu vetší.,,Jo,je od tvýho bratra ne? A já ti věřím" Usměje se a znovu se sehne pro rychlý polibek.Já si ho ale přitáhnu k sobě blíž.Usměje se do polibku a vyzvedne mě.Takže já jsem namáčklà na stěně a mám nohy obmotané okolo jeho pasu.On mě hladí pod tričkem a vášnivě se líbáme.
,,Pojď dokončit to,co jsme minule načali"
---------------------
ahojdá✌
další díl je na světě❤
snad se líbíí
děkuju moc za 33K a skoro 3K vote❤❤❤
luv yaaa
dneska náp odpadl test z fyziky takžeee,yuup
zítra vyjde Come Get Some od mýho bobeška *-*
omg ledový království je boží,málem jsem brečela
jenom jokinguju,taky ahs je uzasnej a evan❤❤❤
soo
vote,koment a pàčko✌❤
yours
~sann