3»luke?!

6.9K 399 12
                                    

Chloe's POV

,,Hej" cítila jsem jak do mě někdo strkal.Podle hlasu jsem poznala že je to Michael.Můj bratr.

,,Co chceš Miku?" prskla jsem.Chtěla jsem spát ale ten idiot mě nenechal.

,,Za prvý;je 1 odpoledne.Za druhý;měla by jsi už vstávat,neměla by jsi prospat prázdniny.A za třetí; jdeme s klukama do kina,nechceš taky?" už jsem se probrala.Seděla jsem na posteli a mnula si oči.

,,Hm,v kolik?"

,,Za půl hodiny" prohodil.vykulila jsem oči a okamžitě vystřelila z postele.Hned jsem běžela do koupelny kde jsem si dala rychlou sprchu.Vyčistila jsem si zuby,vyžehlila vlasy a nakonec si je sepla do culíku.Dala jsem si linky s řasenkou a v ručníku běžela zase do pokoje kde Michael už díkybohu nebyl.Ze skříně jsem si vzala spodní prádlo,bílej top s průhlednými zády a k tomu černou sukni s vysokým pasem.

Navonila jsem se,vzala si kabelku a zakřičela na Mikeyho.Obula jsem si černý baleríny a už jenom čekala než přijde bratr.

Přišel až po 5 minutách kdy zatroubilo auto.

,,Ahoj Chloee" objal mě Ash s Calem.Luke seděl na místě řidiče a jen na mě mávl.Měl přes oči černé brýle a prsty bubnoval do volantu nějakou mě neznámou písničku.

Mike si sedl do předu a já se s klukama musela vzadu mačkat.Najednou mi ale zapípal mobil.Všichni se na mě koukli a já zvedla obočí.

,,Kdo ti píše?" zeptal se Mike.

,,Huh,nevím" vytáhla jsem telefon a koukla se.Justin.

,,Z-zoe" zakoktala jsem.

,,Tak proč máš Zoe uloženou jako 'Justin' ?" zeptal se Calum.Tyvole ty seš dobrej debil.

Probodla jsem ho pohledem.Mike se na mě otočil a povytáhl obočí.

,,N-no.."

,,Hah" uchechtl se Luke a zkousl si svůj piercing.

,,Jen jí nech Mikey.Je dost velká na kluky" zasmál se.

,,Luku,řikala jsem že je to-"

,,Justin" doplňil mě Ash.

,,Ježiši" protočila jsem očima a raději si přečetla zprávu od Justina.

Justin: Ahoj:) Půjdeš na ten skype?

Chloe: Teď? Jedu s klukama a bratrem do kina.

Justin: Klukama?

Chloe: Bratrova kamarádama.

Justin: A kdy budeš doma?

Chloe: Napíšu ti;)

odepsala jsem a schovala mobil.

,,Jaký Justin,Chloe?" zeptal se Michael.

,,Huh,toho neznáš"

,,Co ty víš?"

,,Prostě Justin."

,,Chloe,řekni mi to"

,,Ale Mikeyy"

,,Notak" ohrnul ret.

,,Je to Justin Bieber" najednou se všichni začali smát a já nechápala proč.

,,Hah,a teď fakt"

,,Řekla jsem ti že je to Bieber,Clifforde." měla jsem poker face.Najednou všichni stichli.

,,Tak na co půjdeme?" změnil Cal téma.Jsem ráda že se nesnaží to zjistit.

,,Další vodku" řekla jsem barmance.Dala přede mě další skeničku.

Po filmu Paper towns u kterýho Ashton s Calem brečeli jsme zašli na párty na kterou nás pozvala jedna holka ze školy.Všichni někde tancují a já jediná tady sedím a piju.

Justin: Už jsi doma?

Chloe: Jsem na jedný bezva párty.

Justin: Ty piješ?

_Chloe: Noa??

Hned se mi rozezvonil telefon.Šla jsem na zahradu a sedla si na schůdky.Vzala jsem to.

,,Justine?"

,,Chloe?"

,,Co potřebuješ?" škitla jsem

,,Chci aby jsi šla domů"

,,Proč?"

,,Prostě jdi domů"

,,Neporoučej mi" ušklíbla jsem se.

,,Chloeee" zakřičel opilý Luke.

,,Kdo to je?"

,,Luke"

,,Luke?! Kdo je Luke?"

,,Kamarád"

,,Hele,musím jít"

,,Co? proč?"

,,Prostě jdu,čau" típla jsem to.Hned přišel Luke,objal mě kolem ramen a kymácel se mnou.Furt mi vibroval mobil a já to ignorovala.Pak už jsem jen viděla jak Luke zvrací.

ahojdá✌✌

já vím,je tok bullshit a není to přesně jak jsem plánovala.

ale snad se líbí

taky se omlouvám že dïl nevyšel dřív ale mšm postižený oko a bolí xdd.:(

už zase škola.ALE OMG WHAT DO YOU MEAN VIDEO!!! TO JE TAK DJDNDBEHD ❤❤❤❤❤

vote,koment a páčko❤✌

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat