23»Club

4.7K 276 11
                                    

justin's pov

,,Seleno?" překvapeně zamrkám.
,,Ahoj,Justine" usměje se na mě tím neodolatelným úsměvem.
,,Co ty tu děláš?" zvednu jedno obočí a snažím se být v klidu.
,,Víš,strašně se mi po tobě stýská.Chybíš mi" šeptne a přiblíží se ke mě.
,,Seleno.."
,,Neříkej nic" přiloží mi na rty ukazováček.Natáhne se ke mě a já jsem omámen její sladkou vůní.
,,Počkej" odstrčím jí od sebe tak prudce,že se zamotá.
,,Mám Chloe" přecením přes zuby.
,,Jasně,využívá tě,Justine!" začnou jí slzet oči.
,,A to ty snad ne?!"
,,Nechápeš to! Ona ti nikdy nemůže dát to,co já"
,,Je lepší než ty!" zakřičím.

Probudím se ze snu,nebo bych měl říct noční můry?
Zalapám po dechu a hmátnu vedle sebe ale nenahmátnu nic jiného než přikrývky.Otevřu oči a zamrkám do světla.Vstanu a oblíknu si boxerky.Usměju se na vzpomínku na minulou noc.Vezmu si nějaký oblečení a jdu do koupelny.Už jsem se sem tak nějak nastěhoval.

Pustím na sebe proud teplé vody a po celém těle namatlám sprchový gel.Poté smyju mydliny a opřu se o kachličky.Ta noční můra se mi nezdá poprvý.Je to hrozný,měl bych s tím něco dělat.

Když jsem oblečenej v černých volných džínech s dírama a v červeným triku,vyčistím si zuby.

Potichu našlapávám po schodech a uvidím Chloe,stojí u sporáku a něco kuchtí.Přejdu k ní a obejmu ji okolo pasu.Trošku sebou cukne ale jakmile zjistí,že jsem to já pak se uvolní.

,,Ahoj" řekne a otočí se ke mě čelem.Nakouknu ji přes rameno.Mm,vafle.

,,Dobré ráno,zlato" dám jí pusu na temeno hlavy.Je tak malá.

,,Máš hlad?"

,,Jo" přikývnu.Do rukou mi vrazí tácek se 3 vaflema namazanýma nutellou.Usměju se na ní a sednu si ke stolu.Potichu vedle sebe sedíme a jíme vafle.V pozadí je jen slyšet hudba z MTV.

Když dojíme,dáme nádobí do myčky.Když se Chloe otočí,narazí mi do hruďi.Usmějeme se.

,,Co budeme dneska dělat?" zeptá se.

,,Jdeme do toho studia,ne?"

,,A jo" zasměje se.V televizi začnou hrát Sorry a já se zeširoka usměju.Vezmu Chloe za ruku a otočím jí,takže udělá otočku.Překvapeně zapiští.

chloe's pov

,,Ahoj Scoote" usměju se na Scootera když s Justinem vejdeme do studia.Už má všechny songy připravený,jenom ten náš furt ne.

,,Ahoj" oplatí mi pozdrav.

,,Můžeme začít nahrávat?" zvednu obočí.

,,To záleží na vás" kývne hlavou k nám.,,Mimochodem,Chloe tohle je Eddie" kývne hlavou ke klukovi tmavší pleti.Má na hlavě sluchátka a něco mačká a instaluje na tý "hudební desce".

Podívám se na Justina,ten si kouše nehty.Zvednu ruku a odstrčím mu jí pryč od pusy.Podívá se na mě a pousměje se.

,,Tak šup,jděte před mikrofony!" zatleská.S Justinem se nahrneme dovnitř a každý si stoupneme ke svýmu mikrofonu.

Už 3 hodiny nahráváme a až na poslední chvíli se podaří.Justin i já jsme úplně vyřízení.

,,Justine,doufám že jsi nezapoměl na ten zítřejší koncert" řekne Scooter směrem k Jussovi.

,,Jakej koncert?" zeptám se.Oba se na mě podívají a já zvednu jedno obočí.

,,Zapomněl jsem ti to říct,sorry.Zítra my 2 spolu zpíváme u obchoďáku" řekne mi Justin novinku a přitáhne si mě k sobě.

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat