9» Are u crying?

6K 366 17
                                    

chloe's pov

8:45am; justin: Zlatoo

8:47am; justin: Vstávej

9:00am; justin: Chloe jestli okamžitě nevstaneš tak zařídím aby tě Mike polil studenoj vodou!

9:02am; justin: Už sedím v letadle,jsem na cestě za tebou.

9:10am;justin: Hele,taky nerad vstávám brzo ale nerad bych tě poprvé viděl neučesanou a v pyžamu.

9:11am; justin: Okay,až budeš vzhůru tak mi napiš:--))

Vstala jsem na zvuky mého mobilu na whatsappu.6 zpráv od Justina.Je 9:56.Na mě docela brzo na to,že jsem šla spát asi v 6 ráno.Hned jak jsem dočetla 4 zprávu jsem ztuhla a usmála se.Opravdu se s ním dneska uvidím!

10:00;chloe: hi!

10:00;justin: no konečně!

10:01; chloe: za jak dlouho tu budeš?

10:01; justin: tak za hodinu:)

10:01; chloe: fajn:) jdu se připravit! budu tam čekat! xxx

10:03; justin: dobře!^^těším see xx

Usmála jsem se a vstala.Na spotify jsem si pustila svůj playlist a zapojila mobil do repráků.Při písničce Dirty work od Austina jsem se začala sprchovat.Osušila jsem se,vlasy si dala do ručníku a mezitím si vybírala co na sebe.Nakonec jsem zvolila tmavě modré šaty s krajkami na zádech.Oblíkla jsem se a vyfénovala si vlasy.Následně jsem si je rozčesala a vyžehlila.Fajn,teď makeup.

Dala jsem si nakonec jen pudr s řasenkou a vínovou rtěnkou.Navonila jsem se,vzala si řetízek s prstýnkama a oblíkla si černou koženou bundu kterou jsem nechala rozepnutou.Do kapes u bundy jsem zastrčila peněženku,mobil a klíče.

Podívala jsem se na sebe v zrcadle a udělala fotku na instagram.

chloecliffo; can't wait for u! @justinbieber

,,Ahoj Chloe" pozdravila mě mamka.

,,Ahoj!" dala jsem jí pusu na tvář.

,,Kam jdeš?"

,,Ven!"

,,Dobře" zasmála se.Obula jsem si černý baleríny a odešla.Šla jsem směrem na letiště

10:54; justin: bože,strašně se těším

10:55; chloe: já taky:d

10:55; chloe: už jsem skoro na letišti!

10:56; justin: já taky:)

Mezitím jsem přemýšlela jaký to bude.Koukala jsem se na moje nově koupené baleríny a kopala do kamínků.Vybrala jsem si dobrý outfit? Nevypadám moc blbě?

Už jsem stála před letištěm.Nadechla jsem se a vešla dovnitř.Procpala jsem se mezi ty propocené lidi co tu stojí už dlouho.Jenom Cliffordová musela přijít na poslední chvíli.Všichni měli cedule se jmény.Ale já ne.Co když mě nepozná?Jo,ale kdybych si udělala ceduly s nápisem BIEBER  všichni by na mě divně koukali a zbytečně bych upoutala pozornost.

11:05; chloe; kde jsi?

11:05; justin: koukni se před sebe.

V tu chvíli jsem pocítila motýly v bříšku a po celém těle mi naskočila husina.Zamkla jsem telefon a koukla se před sebe.A opravdu.Stál tam samotný Justin Bieber.Měl na sobě černý džíny s dírama,bílý supry a koženou černou bundu vyhrnutou pod lokty takže byla vidět některá jeho tetování.

Usmíval se od ucha k uchu.Rozeběhla jsem se k němu jako to je vždycky v těch romantických filmech.Bože.

Skočila jsem mu přímo do náruče a on okolo mě obmotal své pevné paže.Měla jsem v očích slzy.Snažila jsem se je držet ale vůbec to nešlo.Jedna slza mi vypadla z oka přímo na jeho bundu.

,,Ahoj Chloe"

,,Ahoj Justine" 5 minut jsme tam stáli v objetí.Otáhli jsme se a podívali se do očí.

,,Ty brečíš?" zeptal se.Sám měl v očích slzy.Omgomgomg.

,,Ne" usmála jsem se.Setřel mi jednu neposlušnou slzu a usmál se jeho božíma zubama.Myslela jsem že sebou seknu.

Problém ale nastal až když se okolo nás objevili novináři a začali nás fotit.

                         

ahojdá!✌

OMG TEN GIF V MÉIDÍCH*-* TEEN WOLF❤❤

tak co vy na to?  ☺

doufám že se líbí!❤

děkuju za 2K ! jste lásky❤

taky děkuju za komenty u minulé části a hlasy!❤

moc to pro mě znamená! díky❤

vote,koment a páčkoo✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat