chloe's pov
,,Chtěla jsi se mnou mluvit o něčem vážným ne?" zeptá se Justin.Zavrtín se na sedačce na které sedíme a přikývnu.Jsou 3 ráno a my tu sedíme na sedačce s cukrovím co napekla babička,s rozsvíceným stromkem a dekou přes sebe.
,,Chtěla bych ti něco říct.Ale slib,že to nikomu neřekneš.Neví to ani brácha a taky slib,že neuděláš žádnou pitomost" vážně jsem se mu podívala do očí.
Přikývne.,,Slibuju"
,,Dobře" zasměju se s pohledem upřený na svoje ruce v klíně.
,,A nepřerušuj mě"
,,Neboj"
,,Víš,jak ses mě tenkrát na skypu ptal,proč mám obvaz? No,nebylo to kvůli tomu co jsem ti řekla." podívala jsem se na něj.Nadechl se že něco řekne ale já zase začala mluvit.
,,Jo,pořezala jsem se.Neboj,už to nedělám.Bylo tk jenom párkràt a bylo to kvůli Calumovi.Možná tam bylo taky trochu toho,že nemáme rodiče a že jsi můj kamarád přes internet a všeho,čím jsem si v životě prošla.Nevím." mykla jsem rameny.
,,A dělala jsem to,protože mě Calum..Calum mě znásilnil Justine. 2 krát." dopovím a setřu si neposlušnou slzu.Nic neřiká a tak se na něj podívám.Má skleněné vykulené oči a kouká všude mimo mě.
,,Kdy jsi mi to jako plánovala říct?!" rozkřikne se najednou.
,,Je to hnus,Chloe! Mělas mi to říct!" křičí.
,,Chtěla jsem! Ale bála jsem se že odejdeš!"
,,Tos myslela správně!"
,,Co?" zamrkám.
,,Myslíš si,že řezání ti pomůže nebo co?!"
,,Ale-" začnu mluvit.Vstane,odejde do chodby a začne se obouvat.
,,Justine?"
,,Nech mě" zabručí,otevře dveře a silou zabouchne.Vyskočím ze sedačky a rozeběhnu se za ním.Vyběhnu ven,kde je nasněženo a bosa vyběhnu za rozjíždějícím se autem.
,,Justine!" vykřiknu a ani nestírám slzy,co mi tečou po tvářích.
,,Chloe! Co tam děláš?" slyším Luka hlas.Podívám se ke dveřím,kde stojí.Dneska spí i bratra,i s Ashem.
Dohodli jsme se,že to nikomu neřeknem.Michael by jinak Caluma zabil a tak se s ním nebavěj.Došlo mi,že jsem venku jen v mini kraťasech a triku.
,,Proč jsi tam byla?" zeptal se Luke.
,,To je jedno,hele jdu si lehnout.Dobrou" falešně se usměju a rozejdu se do pokoje.Zavřu za sebou dveře a lehnu si do postele.Podívám se na telefon jestli mi nepsal.Nic.
Proto jsem vytočila jeho číslo.Napsala jsem mu už asi 5 zpráv,furt nic.
Odložila jsem telefon a zachumlala se do deky.Snažila jsem se usnout,ale marně.Převalila jsem se na bok a koukala do zdi,na naší fotku.Zamrkala jsem a lehla si na záda.Zabručela jsem a vstala.Otevřela jsem okno a sedla si do něj.Nepůjdeš do tý koupelny,nesáhneš po żiletce a nic si neuděláš!
Nohy jsem spustila z parapatu a rukama se zapřela.Koukala jsem se na ranní Atlantu.Lidé,co vstávali do práce co je nebaví ale potřebujou peníze.Byla mi velká zima ale to jsem nevnímala.Takhle jsem se koukala až dokud jsem nezjistila že je půl 5 ráno.Pak mě něco napadlo.
Vstala jsem a šla ke skříni.Vytáhla jsem z ní legíny a sportovní podprsenku.Oblíkla jsem se,vlasy si učesala do culíku a oblíkla si Justinovu šedivou mikinu.Do uší jsem si dala sluchátka s 20 one pilots stressed out.Obula jsem si boty a potichu,abych nezbudila kluky jsem vyběhla z domu.
justin's pov
Byl jsem u kluků a právě hrál s Ryanem basketbal.Jak mi to mohla udělat? Hodím míč do vzduchu a ten padne do koše.
,,Kámo,nebuď nasranej.Jestli tě miluje tak se vrátí"
,,Ale to já jsem odešel"
,,Tak jestli ty miluješ jí tak by sis to s ní měl jít vyříkat"
----------------------------------------
ahojdà.✌
jsem sick takže tu máte další část:))
jestli ještě něco nevymyslím tak je 5 dílů do koncee
OMG JUSTIN BUDE V PRAZE! MAM FEELS MUSI. NA NEJ JIT JA NEMUZU DYCHAT SAKRAAA
JOOOOO
vote,koment a páčko✌❤
~sann