21»Ellen

4.8K 315 28
                                    

chloe's pov

,,Chloe,vstaň" uslyšela jsem melodický hlas Justina.

,,Co?" zachraptěla jsem a víc se zachumlala do polštářů a deky.

,,Je půl 12 a já nám udělal špagety,tak se pojď najíst a pak půjdem" řekl a jak rychle přišel,tak i zmizel.

Zamručela jsem a vyhrabala se z tepla pod peřinou.Začalo sněžet.(omlouvám se jestli jsem to nějak přehazovala ale je u nich 23.11 jako u nás okk xd)

Rozeběhla jsem se po schodech-jen v dlouhým tričku s nápisem 14 a spodním prádle- a pak potichu našlapovala za Justinem, který seděl u stolu a něco ťukal do mobilu.Objala jsem ho zezadu a on sebou trošku cukl ale pak se uvolnil a ruce dal na moje.Opřela jsem si hlavu o jeho záda.

,,Jsem z toho nervózní" řekla jsem mu.

,,Z Ellen?"

,,Jo"

,,Proč?"

,,Nevím,co když se zeptá na otázku kterou nebudu vědět?"

,,Ellen je hodná,neboj.A ty na všechno znáš odpověď,jsi ukecaná"

,,Héj" zvedla jsem hlas,bouchla ho do ramene a on se zasmál.

,,Dobře,pojď se najíst" řekne,otočí se a dá mi pusu na čelo.

Když sním celej talíř výborných špaget,jdu zase nahoru do sprchy.Celou dobu u stolu jsem je Jussovi chválila,nikdy bych nečekala že by mohl tak dobře uvařit.

Osprchovala jsem se,oblíkla se do černý sukně pod stehna a černýho topu.Vlasy jsem si spletla do copu na stranu a namalovala si černý linky,řasenku a červenou rtěnku.Pověsila jsem na sebe řetízek a na ruku stříbrnej náramek.

,,Sluší ti to" usmál se na mě Justin když jsem si obouvala černý boty na podpadku.

,,Děkuju" usmála jsem se a oblíkla si bundu.,,tobě taky"
Justin na mě mrkl a nastoupili jsme do auta.

,,Bože,prosím ať se neztrapním"

,,To bude dobrý,Cliffordová" Justin se ušklíbne jedním koutkem úst a dá mi okolo pasu ruku.

,,Tobě se to řekne.Nejdeš tam poprvý,Biebere"

,,Prosím přivítejte Justina Biebera a jeho přítelkyni Chloe Clifford"

,,Hele,dýchej a vůbec nebuď nervózní nemáš proč,dobře?" Justin mi dá pusu a chytne mě za ruku.

Rozejdeme se k místu kde sedí Ellen a posadíme se vedle sebe do křesla.Dám nohu přes nohu a Justin mi položí ruku na koleno.

,,Ahoj,Ellen" usměje se Justin.

,,Ahoj,Justine,Chloe" podívá se na nás.

,,Tak co? Jste vy dva spolu? Venku se toho hodně spikuluje"

,,No.." Justin se zasekne.

,,Ano,jsme" řeknu.

,,Wow,od kdy?"

,,3 dny" řekne tentokrát Justin.

,,Páni,jak jste se potkali?" celou dobu se na nás dívá s milým úsměvem.

,,No,je to docela vtipný." zasměje se Justin.Pak dodá ,,na internetu"

,,Jak?"

,,Chloe mi napsala protože si myslela že jsem její nejlepší kamarádka" ušklíbne se.Davem zazní smích.

,,Aha,to je pěkný." najednou se na obrazovce vedle zobrazí fotka screenshotu Justina,kde jsme na skypu.,,Aww,Chloe,doneslo se mi že zpíváš,je to pravda?"

,,No,jo je.Ale není to nic vážnýho" usměju se na ní.

,,Ale bude! Scooter je teď její manažer" řekne Justin.Zkousnu si ret.

,,Tak to hodně štěstí" zasměje se.Je velmi milá.

,,Taky jsem slyšela že spolu budete mít v novém albu písničku"

,,Jo,včera jsme na ní pracovali až do 3 do rána" řeknu.

,,To se nemůžu dočkat! Smím se zeptat o čem je?"

,,Je o lásce a citech" Juss přikývne.

,,Víte,možná by jste nám mohli něco zazpívat" zamrká a dav začne tleskat.

,,To není špatný nápad" Justin vstane a vytáhne mě na nohy.

,,Dobře,Dave nastav jim to" řekne Ellen směrem k nějakýmu chlápkovi.

,,Zvládla bys zazpívat What do you mean?" zeptá se Justin a já mezitím rozdýchávam to,že jdeme zpívat.Můj první "koncert" .

,,Jo,znàm ji"

,,Fajn" usměje se.Stoupneme si na pódium a Justin říká něco že tuhle písničku vydal nedàvno a tak..

Sálem se rozezní hudba.

,, What do you mean?
Oooh
When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean?" začne Justin.Fanoušci si nás natáčí a zpívají s náma.Je to úžasný.K další sloce se přidám i já.
,,Heeey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?
What do you mean?
Said we're running out of time
What do you mean?
Oh oh oh, what do you mean?
Better make up your mind
What do you men?"

,,What do you mean" ukončíme společnou písničku a lidi začnou tleskat,pískat a všechno možný.Justin ke mě přijde a políbí mě na rty.Rozezní se ještě větší pískání a zvuk focení.

----------------------

ahojdá✌

sorreh že je díl tak dýl ale nebyl čas.

každopádně doufám že se vám díl líbil❤

omg nemůžu uvěřit 116 hlasů na minulý části,a ty komenty ❤ love you all.❤❤❤

1topic: jelena is back bitches omgf yas❤❤❤❤❤❤

2topic: přečetla jsem všechny díly město z kostí a mám absťák páč jsem dlouho nečetla a chybí mi cace

3topic: jsem ujetá na american horror story.a hlavně na evanovi.

omg justin na amas*-*

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat