27»Kissing with Luke

3.9K 232 32
                                    

DOLE DŮLEŽITÁ INFORMACE!

justin's pov

,,Díky že jsi šla,potřeboval jsem nějakou tu radu" usměju se na Selenu a upiju si z hrnku čaje.

,,Nemáš zač! Jsem ráda že jsi zavolal" usmála se a položila svou ruku na tu mou.Zatnul jsem čelisti a ruku si položil okolo hrníčku.V tom moje oči zbloudily ven.Uviděl jsem jí.Chloe.Vystrašeně se na nás koukala a Luke jí objímal.

Vykulil jsem oči a vstal.

,,Kam jdeš?" zeptala se Selena.Ignoroval jsem jí a rozeběhl se z kavárny ven.Chloe plakala Lukovi do ramene a Luke se rozhlížel a utěšoval jí.

,,Chloe?" řekl jsem směrem k ní.Vyplašeně se na mě podívala.Měla rozmazanou řasenku.Justine ty jsi takový debil.

,,Nepřibližuj se" zasyčela a já udělal krok k ní.

,,Neslyšel jsi jí?!" Luke se zamračil.

,,Lucasi nech toho,pusť mě k ní! To já jsem její kluk, ne ty!"

,,Jo,ale vypadá, že to na dlouho nebude" ušklíbne se a v tu chvíli moje ruka v pěst vyletí k jeho obličeji.

Luke si chytne nos a zavávruje.

,,Justine!" vykřikne Chloe.Podívám se na ní.

,,Přestaňte" uslyším hlas Sel.Podívám se za sebe a uvidím jí tam stát.

,,Tak si to tu užijte,my jdeme domů" řekne Chloe a s Lukem v patách jde směrem k východu.

,,Ale my jsme spolu jako kamarádi" řekne Selena.Chloe se jen otočí a vrhne po nás zlostný pohled.

,,Do prdele!" zakleju a kopnu do zdi.

,,Nech toho.Musíš se jí jít omluvit" napomene mě.

,,Já? Nic jsem neudělal!"

,,Ale ona to čeká"

,,Holky jsou divný " zamumlám a projedu si rukou vlasy.

chloe's pov

Když s Lukem jedeme domů,napíšu textovku Zoe,aby nás nehledala.Jedeme autem a já řídím.Co se to sakra stalo? Jak si vůbec může dovolit na Lucase sáhnout? Oh,a ty paparazzi tam taky byli strašně nenápadný.Akoràt si přidělal potíže.

,,Jsi si jistej že to nemáš zlomený?" starostlivě se kouknu na Luka.

,,To teda jsem.Bylo to spíš do obličeje takže budu mít modřinu.Ale je to fajn" řekne.

,,Dobře" vydechnu.,,Fakt promiň já-"

,,Chloe! Ty za nic nemůžeš" snaží se mě uklidnit.

,,Dobře?" ruku mi položí na koleno a já se napnu.Tohle mi vždycky dělal Justin.

,,Dobře" dostanu nakonec ze sebe a zastavím u nás před domem.S Lukem vystoupíme z auta a jdem dovnitř.

Vyzujeme se a já Luka pošlu rovnou do pokoje.

Vezmu mraženou zeleninu z mrazáku,která tu musí být už několik let jelikož nikdy s mraženou zeleninou nevaříme.Vezmu jí do sáčku a donesu jí Lukovi,kterej sedí na posteli.

,,Díky" usměje se.Přikývnu a sednu si vedle něj.

,,Ahoj,to už jste doma?" uslyším Michaela za dveřma.

,,Jo" zakřičím.

,,Dobře,nezlobte děcka já musím jít" zakřičí.Zvednu jedno obočí a raději ho dál neřeším.

,,Ukaž mi to" dám ruku k Lukově obličeji a odkryju mu sáček.

,,Je to trochu nateklý,ale vypadá že to do zítra bude v pohodě" usměju se a podívám se na Luka.Někdo zazvoní a tak počítám že Mikey otevře a je to nějaká jeho nová holka.Luke se mi kouká do očí a skenuje mě pohledem.V tom se přiblíží a políbí mě na rty.Začne s nimi pohybovat a já neuhnu ale naopak spolupracuju.

Nevím co se stalo ale neuhla jsem.Jeho rty sice nebyly tak jemné jako Justinovi ale nic jsem neudělala.Chytil mě za zátylek a přitiskl se ke mě víc.Odtáhla jsem se a v tu chvíli se otevřeli dveře od pokoje.

,,Justine?"

-------------------

ahojdá✌

tak tady màte další díl

doufám že se líbí.

doufám že se máte fajn,když já zrovna dneska ne:--)

proto taky tak neusmívající se díl,lol ne

děkuju za tolik vote omg❤❤❤❤

takže,teď k tý informaci

jde o to,co psát po skype.předtím jsem se taky takhle ptala takže tak.

nebudu psát s kým to bude,-ne všechno s jussem-protože je jasný že by jste vybraly to s jussem:d

soo:

1) texts: bylo by to něco na způsob psaní zpráv-holka s klukem- a prostě něco jako skype ale nebylo by to na skype atd.

2) -zatim bez nazvu-
kluk by utekl z vězení a zapletl do toho i nějakou holku,která by s ním pak musela odjet pryč a tam by se pak do sebe zamilovali atak

3) psycho:
kluk s holkou by spolu prostě chodili a ta holka by se zbláznila a pak by jí šoupli do léčebny a tam by potkala novýho kluka

:---)

NEZAPOMEŇTE HLASOVAT!!!

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat