12»We are bff aren't we?

6.2K 362 19
                                    

chloe's pov

,,Jo? To je úžasný!..Neboj! Jo! Ahoj" vzbudím se na hlas který patří mému nejlepšímu kamarádovi.

,,Chloe!" ucítím tlak.Ten debil na mě skočil!

,,Co? Bože co děláš? Slez ze mě ty tlustý prase" začnu nadávat.

,,Co?" vypískne. ,,Nejsem tlustej!"

,,Ne,ale jsi těžkej" uchechtnu se a sednu si.

,,Hádej cooo"

,,Co?"

,,Moje volno se mi prodloužilo na 2 týdny!" zatleská.Myslím,že v tuhle chvíli jsem já ta rozumnější.

,,To je super!" usměju se a obejmu ho.

,,Ale nemusíš mě budit v 11 ráno"

,,Je poledne"

,,Noa?"

,,Co"

,,V tuhle dobu ještě spím."

,,Ohh"

,,Mm"

,,Už je ti líp?"

,,Jo,myslím že jsem to vyležela." zasměju se.Přikývne.

,,Máš hlad?" zeptá se.

,,Celkem jo" přikývnu.

,,Zajdeme si na sní.- oběd?" zasmějeme se.

,,Jo,okay"

,,Dobře.Můžu si dát sprchu?" zeptá se.

,,Jo,jen jdi"

,,Fajn" vstane a jde do koupelny.Já si vezmu telefon a začnu projíždět sociální sítě.Zarazím se na twitteru.

@chloecliffo bitch,what do you mean? justin is mine.

@chloecliffo die slut! we hate you.

@chloecliffo touch juss and i kill you!

@chloecliffo @justinbieber i shipp jloe

@chloecliffo #jloeisbetterthanjelena

Ani jsem nevnímala slzu co mi stekla po tváři.Co to má sakra znamenat? To nemůže mít Justin ani kamarády nebo co?! Nechápu to jak si myslí že se s Jussem vezmou,budou jít dům s bazeném,psa a 3 děti.Chtěla jsem něco tweetnout ale ruce se mi klepaly a já nemohla popadnout dech.Těch narážek tam bylo víc a věřte,nechcete je vědět.

Pak tam ale taky byli jedinci co mě měli rádi a zastávali se mě.

Najednou už jsem neměla 1000 sledování ale 59K.
Mám se bát?

,,Chloe,zajdu si do hotelu pro věci jo?" vyjde Justin z koupelny.Rychle si setřu slzu,nahodím úsměv a zamknu mobil.

,,Jo,jdi" řeknu,

,,Fajn,hned jsem tu.Zatím se můžeš namejkapovat nebo co děláš" zasměje se a hodí nechápavý pohled.Vezme si bundu a odejde.Raději vstanu a jdu si dát sprchu.

Oblíknu si černý skinny a dírama na kolenou,do nich zastrčím červenočernou košily.Vlasy si nechám rozpuštěné,dám si řasenku a červenou rtěnku.Navoním se voňavkou od Calvin Klein a vyjdu z koupelny.

,,Ježišitysiblbejvíšjakjsemselekla?!" vypísknu když uvidím Justina ležícího na posteli.Ten se začne smát a já protočím očima.

,,Jdeme?" usměju se.

,,Jedeme" přikývne.Zasměju se a vyjdu ze dveří které mi jako gentleman otevřel.

Po 5ti minutovém sezení v autě,koukání z okýnka a poslouchání Justinova zpěvu s rádiem na mě konečně promluví.

,,Omlouvám se ti" šeptne.Nechápavě se na něj podívám a on zatne čelist.

,,Vím,že jsi četla ty tweety.." zkousne si ret.Mám nutkání ho políbit.To už od doby co jsme si poprvý zavolali ale teď je to jiný.

,,Jo tohle.Je to v pohodě.Oni neví jak to mezi námi je" myknu rameny a dělám že je mi to jedno.

,,Jal to mezi námi je?" zeptá se.Tímhle mě totálně zaskočí a já nevím co říct.

,,Jsme nejlepší kamarádi ne?" se zvednutým obočím se na něj podívám.

,,Mmm.Nevím,mají nejlepší kamarádi nutkání políbit svého nejlepšího kamaráda?" zeptá se a kouká se na cestu.Jak sakra ví že ho chci políbit?! Zastaví na červený.

,,Protože já to nutkání mám" šeptne.V tichu sedíme a koukáme si do očí.Nakonec je on,ten který spojí naše rty..

ahojdá✌

doufám že se líbí protože mě se zdá že na to jdu rychle :dd.

ale omg! ani nevíte jaký jsem měla feels když je na minulím dílu 60 votes!!!!❤❤

jste boží,i lav youu

selenators: omg revival je tak dokonalej že teču *-*
její nejlepší album❤ hands to myself a revival omfg❤❤

a 13listopadu purpose❤

a od demi confident video je jdjnxnskaoqnx❤

vote,koment a páčko❤✌

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat