chloe's pov
Při sledování mýho oblíbenýho hororu Insidious 2,jezením popcornu,pitím coly,neupravená v teplácích a obyčejným tričku mě někdo vyruší.
,,Mikey,jdi tam!" křiknu.Bratr ale neslyší a tak vyskočím z postele a jdu k Michaelovi.Má sluchátka v uších a hraje videohry.Aha.
A tak se rozeběhnu po schodech,div nehodím hubu a prudce otevřu dveře.
,,Justine?"
,,Ahoj" usměje se.
,,Co tu děláš?"
,,Chci si promluvit-mimochodem tenhle outfit ti fakt sluší-. "
,,Uhm..Díky" zvednu obočí a Justin vejde dovnitř bez toho aniž bych něco řekla.Vyzuje se a podívá se na mě.Já se rozejdu do pokoje a sednu si na postel.Čekám až Justin vejde a zavře dveře.
,,Tak- o čem chceš mluvit?" sednu si do tureckýho sedu a sleduju jak si sedá vedle mě.
,,Tak bych začal tím proč jsi odešla od kluků? Lil řikal že jsi brečela" prohlídne si mě.
Ironicky se zasměju a podívám se na něj.
,,Justine.." nechápavě se na něj kouknu a začnu.,,Už po 3 jsme se líbali a já nevím jestli ti to přijde úplně v poho a líbáš si takhle každou tvojí kamarádku ale ja nejsem děvka,chápeš? Nevyznám se v tom" vstanu a rukou si vjedu do vlasů.Justin nic neřiká a kouká se před sebe.
,,Ty si myslíš že takhle líbám každou,jo?" furt se kouká před sebe.
,,Já nevím! Tak třeba všude píšou jakej jsi děvkař a jak Selena trpí nebo co!"
Tentokrát se zasměje on a už konečně vstane.
,,A ty tomu věříš? Já myslel že když jsem teď za tebou přijel a bavíme se a všechno..Dělám málo? Myslím si že se k tobě chovám jako k princezně a ty se mi takhle odvděčíš?" kouká mi do skleněných očí.
,,Na tohle nemám..Jsi jako ostatní" zavrtí hlavou.
,,Aha,jasně.A ty si myslíš že kdybych byla jako ostatní,lhala bych Beliebers a byla na tebe jakž takž hodná? Myslím,že ty ostatní s tebou jen píchaly a chodily nakupovat!" zakřičím.
Zastaví se a otočí se.
,,Mám tě hrozně ráda ale bojím se že když se políbíme,nic to pro tebe nebude znamenat a já nechci být jen jedna z dalších"
Rychle se ke mě rozejde a namáčkne mě na stěnu.A já už podruhý za den ucítím jeho mentolový rty.Líbá skvěle.Zkousne mi ret a odtáhne se.
,,Myslíš že to pro mě znamená jen další úlet?" zvedne jeho husté obočí.,,Jsi na omylu,zlato" naposledy mě políbí a pak normálně odejde.
Jen tak si odejde? Co to jako mělo znamenat? Podívám se z okna kde stojí jeho auto.Za chvíli ho uvidím u auta,zamává mi.Zamávám mu nazpět, on se pousměje a odjede.
,,Chloe?" přijde do pokoje Michael.
,,No?"
,,Jsi okay?"
,,Asi jo" mám smýšené pocity.
,,Slyšel jsem křik" přijde ke mě.
,,No,jo" myknu rameny.
,,Pohádali jste se?"
,,Jo,ale už jsme v pohodě" koukám se na místo kde před chvílí měl auto a uculím se.
,,Ohh" kouká se na mě jak na krypla.,,Hele,jdu ven.Mám nový objev" zazubí se.
,,Co? Koho!?" písknu.,,Ukaž mi jí!"
,,Počkej si."
,,Ne,hned!"
,,Fajn" vytáhne mobil a začne něco hledat.Ukáže mi obrazovku na které je krásná holka.//media//
,,Cože? Já nechápu jak může chodit s takovým idiotem" dělám zaskočenou.,,Dělám si prdel,je úžasná a přeju vám to" usměju se.
,,Díkyy" prohrábne si černý vlasy.,,Pak mě nabarvíš teď musím"
,,Jak se jmenuje?" zakřičím za ním.
,,Holland" zabouchne dveře a odejde na rande.
Přijde mi zpráva.
Justin: V 8 tě vyzvednu,připrav se:)
Chloe: Prooč??
Justin: Překvapení
Chloe: Okk
Justin: V 8 budu tam;)
Chloe: Tak v 8 <33
--------
ahojdá✌
snad se líbí i když je to zase spíš takový přeslazený idk.
příští bude ale víc přeslazená.
nevím jak to zase napíšu:ddd
takže děkuju moc za ty komenty a čísla<3333
ily all❤❤❤❤
vote,koment a páčko✌❤
~sann