26»What Happened?

3.9K 270 17
                                    

justin's pov

,,A co se stalo?" zeptá se Ryan.

,,No..To ti nemůžu říct,slíbil jsem to" rukou jsem si vjel do vlasů a zatahal za ně.

,,Podvedla tě?"

,,Co? Ne!" vypískl jsem.Dá se znásilnění považovat za podvádění?

,,Ale nerozešli jste se.Nebo jo?" zvedne obočí.

,,Nevím.Asi ne.Ona za mnou běžela když jsem odjížděl." posmutněl jsem.

,,Tak jí zavolej! Nemohl jsem si nevšimnout jak ti každou chvíli zvonil telefon" nepřestává mluvit.

,,Ne,to je trapný.Musí si o mě myslet že jsem šílenej" zavrtím hlavou.

,,Miluješ jí?" zeptá se.

,,Co?" nechápavě se na něj podívám.

,,Slyšel jsi mě" protočí očima.

,,Já- " zasekl jsem se.Miluju? Jsme spolu tak týden.I když je pravda že dřív mě k ní něco přitahovalo.

,,Myslím že jo" překvapeně zamrkám.Ryan šáhne po telefonu.

,,Tak jí zavolej,bràcho" dá mi ho do ruky a odejde nahoru.

Chvilku jsem jen tak přemýšlel a pak vytočil známé číslo,které umím i po slepu.

,,Ahoj,co potřebuješ?"

,,Ahoj Sel,chci se sejít,potřebuju radu"

,,Dobře,kde jsi?"

,,V Atlantě."

chloe's pov

,,Nepotřebuješ nic?" přijde do pokoje Mikey.

,,Ne!" vykřiknu.

,,Chloe,přestaň se takhle chovat!"

,,Co ty o tom víš?!" vzlyknu.

,,Náhodou víc než ty!" vykřikne a zabouchme dveře.Holland,sakra..

Už je to celej den a nenechal mi ani zprávu.Nic.

,,Chloe?" někdo zaťuká na dveře.

,,Běžte pryč" zamumlám a povzdychnu si.Dveře se otevřou ale já nevím kdo to je,jsem otočená ke zdi a koukám na naši fotku.Postel se prohne pod něčí vahou.

,,Vypadáš hrozně,zlato" řekne Zoe.

,,Já vím" fňuknu a sednu si.Roztáhne náruč a obejme mě.Položím hlavu na její rameno.

,,Pojď,půjdeme nakupovat" navrhne.

,,Oblečení mám dost" zamumlám.

,,Ale ona nemyslí oblečení" slyším další klučičí hlas.Kouknu se ke dveřím kde stojí Luke.

,,Nemám hlad" řeknu.

,,Chloe! Za 12 dní jsou vánoce!" vypískne Luke.

,,Sakra" rukou si přejedu přes obličej.

,,Necháme tě udělat ze sebe člověka.Ale za 20 minut buď dole! Nebudeme čekat dlouho" řekne Zoe.Luke se na mě povzbudivě usměje a já mu to oplatím.Akorát smutným úsměvem.

,,Fajn" řeknu a odtáhnu se.Jakmile oba zmizí,ve skříni si vezmu bílý tričko a černý džíny.Rychle se osprchuju,oblíknu a vyžehlím vlasy,které si sepnu do culíku.Oblíknu si Justinovu mikinu a koženou bundu.Namaluju se a vezmu si kabelku kde je vše připravený.

,,Sice máš asi 5 minut zpoždění ale sluší ti to" usměje se na mě Luke.

,,Děkuju"

,,Tak,můžeme jet?" zeptá se Zoe.Přikývnu a jdu se obout.

,,Pro koho ještě nemáš?" zeptá se mě Zoe.

,,Pro tebe,Luka a Justina.." řeknu.

,,Je mi jasný že nám něco koupíš někde až tu nebudem.Ale Justina ti pomůžeme vybrat,ne?" zamrká na Luka.Podívám se na něj a on přikývne.

Nakonec mu koupím voňavku,řetěz na krk,2 trička a černý supry.

,,Jdu si koupit pití,chcete taky?" zeptá se Zoe.S Lukem zavrtíme hlavou a Zoe se vydá pryč.

,,Prestaň se kvůli němu trápit Chloe" zafňuká Luke.

,,Kdyby aspoň napsal" povzdychnu si.Luke si mě přitáhne do obětí.Obmotám mu ruce okolo pasu a on mě hladí po vlasech.

,,On se vrátí,ví jak jsi úžasná holka a naprosto se k sobě hodíte" zamumlá.

,,Jsi skvělej kamarád Luku,díky" odtáhnu se a usměju se.Luke trošku ztuhne ale pak na mě mrkne.

,,Není zač"

V tu chvíli se podívám ke Starbucksu.Myslela jsem,že omdlím na místě.Podlomily se mi kolena a já nemohla popadnout dech.Luke mě chytil a vyplašeně se na mě podíval.

,,Chloe? Jsi v pořádku!?" slyším jeho tlumený hlas.

Selena s Justinem seděli v kavárně naproti a smáli se spolu.Selena ho chytla za ruku a Justinovi to nevadilo.Najednou se Justin podíval mým směrem.

---------------

ahojdá✌

woow

co myslíte že se stane?:d

už máte nakoupený dárky?:o
já jo xd

doufám že se část líbí,ily❤

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat