na boku chloe s kate❄❄
chloe's pov
,,Co tu děláš?" zrychleně dýchám a doufám že to,co se stalo neviděl.Sama jsem z toho byla strašně zmatená.
,,Přišel jsem se ti omluvit,ale jak vidím tak to není třeba" zamračil se na Luka a hodil po mě kytici rudých růží.
,,Počkej- co?" zamrkala jsem a on zavrtěl hlavou.,,Ty ses mi přišel omluvit?"
,,Ano,Chloe! Bože jsem takovej debil" prohrábl si vlasy a rozešel se z pokoje.
,,Justine!" zakřičím za ním a rozeběhnu se.Tentokrát nesmí prostě odejít jen tak.Musí si to nechat vysvětlit.
,,Co?!"
,,Nech mě,ti to vysvětlit" chytnu ho za ruku.Na chvíli to vypadá že vyměkl.
,,Není co vysvětlovat,viděl jsem co se stalo" vytrhnul se mi.
,,Odtáhla jsem se!" zakřičím.Už to zase začíná.Podíval se na mě a nic neříkal.To protože mám pravdu.Tak trochu jsem doufala že mě teď přijde obejmout,políbit nebo tak něco.Jeho pevné,voňavé objetí by se teď šiklo..
,,Odcházím" řekne a podívá se do země.
,,Nechoď,prosím" zašeptám.
,,Měj se,Chloe" lehce mě pohladí po vlasech a odejde.Rukou si přejedu přes tvář a zjistím že brečím.
,,Chloe?" slyším hlas Luka.Otočím se a podívám se na něj.V očích má lítostivý pohled a trošku se mračil.
,,Měl bys jít,Luku"
,,Fajn" sklopí pohled a začne se obouvat.
,,Ahoj" řekne a odejde.
,,Sakra" zaklela jsem a zamrkala abych přestala brečet.Vůbec to nepomohlo,spíš naopak.Rozejdu se do pokoje.Lehnu si na postel a vezmu si mobil.
Chloe: Omlouvám se.
Chloe: Odepiš prosím.
Chloe: Chybíš mi.Potřebuju obejmout..
Chloe: Justine,prosím
Justin: Nevím co bych ti měl odpovídat.
Justin: hlavně neudělej nějakou blbost.
Chloe: to teda udělám.
Justin: Můžeš se přestat chovat jako malá?! Nic nebudeš dělat,Cliffordová
Chloe: Přinuť mě
Justin: Právě jsem nám u tvých dveří dal pauzu.
Chloe: COŽE JSI?! ROZCHÁZÍŠ SE SE MNOU?
Justin: Pauza
Chloe: Všichni víme jak to končí..
Chloe: A vůbec,jsem dospělá,nemůžeš mi kecat do toho co budu dělat.
S tímhle ukončím celou konverzaci a vytočím číslo Kate.(Idk jestli si jí pamatujete,hrála v tom díle kde byla Chloe opilá)
,,Prosím?"
,,Oh,ahoj Kate"
,,Jé,Chloe ahoj.Potřebuješ něco?"
,,Jo,nechtěla by jsi zajít někam na pití?"
,,Víš,že jo? Docela se doma nudím."
,,Dobře,zvládneš zajet ke mě?"
,,Jasně!Hned jsem tam" s tímhle zavěsila.Vážně dělám to,co dělám? Tohle nebude vůbec dobrý.
Za 10 minut uslyším zvonek.Rozeběhnu se dolů a otevřu Kate.
,,Ahoj!" obejme mě.V ruce měla kabelku a tašku s oblečením.Vždycky jsme dělaly,že si přinesla oblečení a upravily jsme se až u nás.
,,Co že jsi taky zavolala?" usměje se na mě.Jak je krásná když není namalovaná.
,,Však to znáš" protočím očima.
,,Takže Justin?"
,,Hmm" zabručím a otevřu skříň.
,,Tak jdem na to!" vypískne a vrhne se ke mě.
,,Ješte jednu,nebo víte co? Dejte mi sem celou flašku" zamumlám.Jsem oblečená v černých šatech pod zadek a černý podpatky.Každou chvílí mi v bundě vibruje telefon.Když mi začne vibrovat znovu,napiju se z flašky Jacka a vezmu si telefon k sobě.5 zmeškaných hovorů od Justina.7 zpráv od Justina.20 zmeškaných hovorů od bratra a pár zpráv od Luka.
,,Tady jsi!" slyším Kate.
,,Jéé,půjč mi to,dáme selfie!" vytrhne mi mobil z ruky.Nějakej kluk,co přišel s ní se na nás nalepí a já jsem tolik opilá,než abych ho odstrčila.Kate na nás nastaví telefon.Já tam mám vyplázlej jazyk,Kate dělá duckface a ten kluk mi jakoby """"čuchá"""" k vlasům.
,,Hups,právě jsem to asi omylem poslala Justinovi"
——————————————————————
ahojdà✌
nejdřív asi děkuju za 4k vote❤❤
ily,jste nejlepsi❄❤❤
co myslite ze justin udelaa? 2 casti do konce.:---) do vanoc by to melo vyjit tak nejak + -
btw: dostala jsem 2 z cj! jsem sikovnaaa jo
thank you
luv ya
vote,koment a páčko!❤❄✌
~sann