13»It's okay

5.8K 345 16
                                    

chloe's pov

Nepohyboval s nimi.Nechal je jen přitisknuté na těch mých a nic nedělal.Odtrhnul se a rukou si vjel do vlasů.

,,Ježiši já jsem takovej kokot.Všechno jsem zkazil! Bože můj,promiň Chloe" začal zmatkovat.

,,N-ne.Uklidni se!" zvýšila jsem hlas protože pořád zmatkoval.Podíval se na mě.

,,Je to v pohodě,okay?" usměju se.

,,Okay" spojí rty do tenké linky a vyjede jelikož už svítí zelená.

Po zbytek cesty je ticho.Koukám se z okýnka a přemýšlím.Proč mě políbil? Myslela jsem že jsme jen kamarádi.Jasně,chtěla jsem ho políbit taky ale tak přiznejme se; kdo by nechtěl políbit Justina Biebera? Změní se mezi námi kvůli tomuhle něco? Doufám že budeme pořád přátelé.Teda,chtěla bych být někdy něco víc ale ty skoro 3 měsíce jsem ho viděla jenom přes kameru takže bych ještě trošku počkala..

,,Jakou si dáš?" zeptá se Justin.Právě sedíme v pizzerii a jeho největší drama je,jakou si dá pizzu.Já mám vybráno jelikož nejím jinou než sýrovou.

,,Sýrovou" řeknu.

,,Mhhm.Já si dáám Hawaii" řekne nakonec.Číšník si zapíše naší objednávku a odejde.

,,Takžee.Chceš o tom mluvit?" zeptá se s neutrálním výrazem.

,,Hmm" zamumlám a podepřu si hlavu rukou.Justin si povzdychne.

,,Neudržel jsem se,prostě jsem to musel udělat.Ale nechci aby se mezi náma něco změnilo" řekne a usměje se.Kdybych neseděla,jeho úsměv by mi podlomil kolena a potřebovala bych od něj umělý dýchání.Hh.

,,Dobře" přikývnu.

,,Vaše objednávka" přijde čišník s pizzama co jsme si objednali.

Nakonec sním 5 kousků a zbylí 3 za mě Juss sní.Nazvala jsem ho nenažraným prasetem nacož jsme chytli záchvat smíchu na 5 minut.

,,Můžeme jet?" zeptá se.

,,Justine?" oslovím ho.

,,Ano?"

,,Venku" kývnu hlavou ke skleněným dveřím kde jsou paparazzi a beliebers.

,,Sakra" zkousne si ret.

,,Co teď?"

,,Nevím.Není jich tam moc takže by jsme to mohli zkusit projít." řekne a koukne na mě.

,,Jo,já jen doufám že mě tvý fanoušci nezabijí"

,,To nedovolím." vstane a natáhne ke mě ruku.

,,Jayi?"

,,Hm?"

,,Myslíš že by jsme jim mohli říct pravdu o tom,jak to mezi námi je?"

,,Jak?" nejistě se na mě koukne.

,,No,že jsme přátelé a že s tebou nejsem pro peníze a že tě mám opravdu ráda a nehraju si na něco co nejsem?'' Justin se rozzáří a přikývne.

,,Jsi první holka která to takhle bere" řekne.Usměju se a jdu za ním ven.

Otevřeme dveře a okolo nás se hned namačkají fans a novináři.

,,Je pravda že jste těhotná?" ,,Chtěla jste rozeštvat Jelenu?"

,,Dost!" křikne Justin.Novináři ztichnou a já vydechnu.

,,Jsme přátelé! Nejsem těhotná a Selenu mám ráda.Nejsem zlatokopka a jsem obyčejná holka která se baví s Justinem.No a co? A je mi jedno že mě někteří Beliebers nemají rádi.S Justinem se budu bavit i kdyby proti mě byl celý svět" řeknu svůj proslov který jsem stihla vymyslet cestou z pizzerie.

Justin se mezitím podepíše nějakým beliebers a pak přijde ke mě,chytne mě a cpe se se mnou k autu.

,,Dobrej proslov zlato" usměje se.

,,Díky" připásám se a zapnu rádio kde začne hrát Revival od Seleny.

,,Ta písnička je boží" řeknu.Justin jemně kývne a dál se věnuje řízení.

---------------------------

PIŠTE SI O VĚNOVÁNÍ !!

ahojdá✌

tenhle díl je už dneska bcz ty komenty,hlasy a sledování omg

ani nevíte jakou mam pak náladu psát když tam vidím ty čísla❤❤

dikydikydikyy!

vote,koment a páčko✌❤

~sann

SKYPE»jbKde žijí příběhy. Začni objevovat