Kemal'im Yapmaz

104 5 2
                                    

Konu başlığına random yetersizliği jdjsjsjsm.

~Alya~
Ceren gelmeden bir kaç dakika öncesi

Abimin odasına girdiğimde ağır bir parfüm kokusu etrafımı sardı. Abim de tıpkı babam gibi parfümü fazla kullananlardan olduğu için bu kokuya alışmıştım. Şimdi asıl soru şu; Ege'nin Iphone 6 kılıfı nerde olabilir? İlk masanın üzerine bakmaya gittim. Açık olan pencereden giren hava beni serinlitiyordu. Abim ilk çocuk olarak bazı avantajları vardı. Bunlardan biride en serin odaya sahip olmasıydı.

Masada oyunlar dışında bir şey yoktu tabi birde ikimizin oldukça acayip çıktığı fotoğraf dışında. Annem ikimizin de odasına bu fotoğrafı koymuştu ama benim ki çerçeve yerine duvarda asılıydı. Ceren ile çektiklerimiz de duvarında asılıydı. Bir anda arkamda birini hissetmemle hızla arkamı döndüm. Dönerken ayak bileğimin arkasını çarpmamla yüzümü ekşittim. Ege'nin burda ne işi vardı?

"Sakar iz bek egeyn." hayır tabiki de böyle bir şey demedi jdjdjs. Sadece sakarlığıma güldü o kadar. Neyse biz onun neden burada olduğu konusuna dönelim.

"Telefonunun kılıfını buldun mu yoksa? Öyleyse ben bir gitsem mi? Aşağıya yani aşağıya gideyim mi? Şey yani Ceren'in yanına falan şimdi o benim nerede olduğumu bilmiyordur." diye yakınlığımızdan dolayı hızlı hızlı konuşmaya devam ederken o biraz daha yaklaştı. "Ya da burada da durabiliriz, ve sen de iyice dibine girersin. Çok mu sıcak oldu ne? Ben en iyisi pencerenin yanına gideyim." dedim ve abimin penceresinin önüne geldim. O konuşmadıkça ben saçmalıyorum, o bir hareket yapıyor ben yine saçmalıyorum. Harika bir uyum(!)

Ben düşüncelere daldığım için Ege'nin geldiğini farketmemiştim. Yine. Bugün daha ne kadar aptal olabilirim acaba? Bence hep Ceren'in suçu onun yüzünden kafamı çarpmıştım kesin ondan olmuştur. O da pencere kenarına eline koyarken esen rüzgar saçlarımı uçuştuyordu.

Hayır bu romantik bir durum değil hemde hiç değil. Bikere önümde öküzlerin neslini başlatan bir insan var ve ayrıca uçuşan saçlarım doğrudan ağzıma giriyor.

"Gözlerinin bu kadar yeşil olduğunu bilmiyordum. Hep ela gibi gözüküyordu." dediği an saçlarımı yolmak istedim. O an ben nasıl bir güç kullandıysam Ege ile yerlerimizi değiştirmiş oldum. Yani şuan Ege'nin üst bedenini camdan dışarı itmeye çalışıyorum diyebilirim.

"Yav sen nasıl bir öküzsün. Resmen annenin karnında biraz daha kalsan şu insan görünüm bile olmaz, öküz doğarsın." diye konuşmaya devam ederken yan taraftan bir kapı sesi çıktı. O değilde Ege resmen şuan gülüyor ya. Ben çocuğu camdan atacağım o hala gamzeli gamzeli gülüyor. Bir kaç saniye daha Ege'ye bağırmaya devam ederken sonunda merakım yenik düşüp kafamı çevirdim.

Ceren?! Allah'ım ben ne biçim biri ile arkadaşım? Kız resmen yere düşmesine rağmen elindeki cipsleri yiyerek bizi izliyor. Bu da katıksız mal. Dediği şeyler ile ağzım ile gözlerim aynı oranla açıldı.

"E hadi devam etsenize ben gelmemiş gibi davranın. 007 Ceren Bond burada yokmuş gibi Elya sahnesine devam edin. Alya yavrum sen niye bana bakıyorsun? Ben anladım zaten ne yapacağınızı, pozisyon değişimi. Şimdi baş sakar kızımız -bu sen oluyorsun Alya the Juliet-, malum mavili çocuğu -yani Ege the Romeo'yu pencere yaslayıp öper. Son-"

"SUS KIZIM BE. Şimdi şu odundan yapılma öküzümsü varlığı bırakıp seni sallandıracağım o olacak. Nerden geliyor bu fikirler sana?" dedim ve nefesimi dışarı verdim. Bu kız bu kafayla Wattpad de hikaye bile yazar.

"Haklısın." dediğinde tam rahatlıyordum ki konuşmaya devam etti. "Şimdi Ege playboy hem de öküz ondan Romeo olmaz. Eh sende aşkın için zehir falan içmezsin çünkü sen ancak Teen Wolf'ta Lydia ölürse bunu yaparsın. Senin gömlekteki ellerini ve onun senin belini saran ellerini yanlış anlamışım. Sizin şu halinizden ancak Sakar adlı bir komedi hikayesi çıkar.(tabiki de bunu bilerek yazmadım *bunu dedikten sonra kafasını arkaya çevirip sinsice gülümser*)"

Ege'nin elleri ne ara belime dolandı? Adam abazalıkta da master yapmış. Hızla iki adım geri attım ve Ege'ye kızgın bakışlarımı yolladım. Benimkilerin yetmeyeceğini anladığımda Ceren'e baktım. O da ne istediğimi anlayıp dediğimi yaptı. Hah bana dokunursa böyle olur.

"Kemal'im yapmaz."

Kırgın çiçekler? Mesude?



Saçma br yerde bitirdim, evet biliyorum. O son kısmı kimse söylemedi yani bir şey aramayın.

Okuyucu sayımız çok müko keşke vote ve yorumlar da öyle olsa. Her bölüme bir 2 yorum bile yeter bana. Yani her şey size bağlı ne kadar yorum/vote o kadar hızlı bölümler. Şimdi merakla beklediğiniz olayları öğrenebilirsiniz.

Multi de boş kalmasın diye Deniz'in odasında olabilecek bir resim koydum.

Sakar |Askıda|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin