Motorlu İkizler

247 12 1
                                    

Bizim gibi birçok öğrenci müdürü dinlemeyip arkadaşlarıyla konuşuyordu. O sırada müdürün son cümlesi herkesi sevindirmişti. Artık cuma günleri serbest kıyafetle okula gidicez! Yubbi!

Dur bi dakika ben 2 gün sonra ne giyicem. Ceren'e sormak için baktığımda müdürü dinlediğini gördüm. Ben de müdürü dinlemeye başladım.

"Evet çocuklar dediğim gibi cuma günleri artık serbest kıyafetlerle gelebileceksiniz. Fakat kızlar şort giyemezsiniz ve fazla dar pantalonlarda... Erkekler sizde fazla dar pantalon giyemezsiniz ve formada yok. Ayakkabı da suet(nasıl yazıldığını bilmiyorum yanlış yazdıysam çok sorry) ayakkabı ve topuklu yok. Bunlardan birini giyen olursa ailesi aranıp evine gönderilecektir. Şimdilik iyi dersler bu dönem başarılarınızı bekliyoruz!" dedi ve o gıcık sırıtmasını yaptı. Okulun ilk günü olduğu için Istiklal Marşı'nı okuduk. 6. Sınıflar içeri girmeye başladı. Evet bizim okulun ortaokulu ve lisesi birleşik naaparsın. Ceren ile sıramız, bize gelince 11/e sınıfına doğru ilerledik.

Sınıfa girince en arka cam kenarındaki sıraya oturan Ceren'in yanına geçtim. Ilk ders psikopat Özgür hocanın dersiydi.Ilk üç ders de aynı geçti. Tenefüs olduğunda sınıfta kalıp Flappy bird  oynamayı tercih ettim. Dediğinizi duyar gibiyim ve hayır silmedim. Ceren de yanımda otururken birden zıplayarak üstüne çıkıyordu. Az kalsın yere düşmek üzereydim Allah'tan pencere kenarındayım.

"Yaşasın rüyalarım sonunda gerçek oldu yubbi!" deyip şarkı söylemeye başladı.

"Gerizekalı neysen bahsediyosun söylesene! Bide üzerime çıkıyordun az daha bravo!" dedim ve ayağa kalkıp Ceren'i omzundan tutup sandalyeye oturttum. Ve ağzını elimle kapadım. Cam kenarında oturmasam Ceren yüzüne düşecektim.

"Şimdi ne oldu söyle ama sakin bir biçimde tamam mı?" dedim ve kaşlarımı kaldırdım.

Başını salladığın da elimi yavaşça geri çektim.

"Şeyy... Burak bana mesaj attı!!" Burak kısmını sınıfta 1-2 kişi olmasına rağmen fısıltı şeklinde söylemişti. Ama onun adına sevinmiştim.

"Bence çok iyi, en azından Burak ilgili ve senden hoşlanıyor bir de benimkine bak ben söylemesem ismimi bile bilmiyordu! Ah yine aklıma geldi gerzek herif!"

"Alya bugün Ege size gelicek değil mi?" diye sorduğunda 'evet' anlamında başımı salladım. O sırada aklıma dank etti( bu da nasıl bi sözcük lan ashdjdh).

"Ceren yardımın lazım hemde çok acil! sen bugün bize gelicekmisin?" diye sordum. "Evet neden sordun ki?" dediğinde ona açıklama gereği buldum.

"Bak önce size geçelim zaten annemler biz okuldan geldikten sonra gidecek. Abimle arkadaşları annemler gittikten bi 15 dakika sonra gelir sendeyken sen üzerini değiştirirsin sonra bize gelir benim ne giymem konusunda bana yardım edersin?" Derin bir nefes alınca yine tek nefeste konuştuğumu anladım. Arada bir iki kelimede takılsamda Ceren beni anladı ve onay verdi. Birden elim titremeye başladı. Noluyo lan! Haa telefonum titriyormuş! Telefonuma bakınca abimden mesaj geldiğini gördüm. Hemen açım mesajı açıp okumaya başladım.

Kimden: Gereksiz
Annemler bugün halamlara yardıma gideceklermiş ama çok geç dönerlermiş oyüzden bugün sadece Ege ve Burak gelecek.

mesajı Ceren'e gösterirken bir mesaj daha geldi.

'Ve bir de Melis'ler ;)' sonuna bir de piç smayl koymuş göt kafalı! O değilde Melislerde geliyor off... Birden zil çalınca irkildim ve yerimden zıplarken bacağımı masaya çarptım.

Sonunda okul bitti. çantama not defterimi koyup Ceren'le ayağa kalktık. Ben saçımı dağınık bir topuz yaptım zaten kim görecek okul bitti.

Dolapların önünden geçerken Ceren durunca bende durdum.

"Ben kulaklığımı unuttum hemen alıp geliyorum bekle beni burda." dedi ve gitti. Ben de dolaplara yaslandım ve Ceren'i beklemeye başladım. Ayakkabı bağcıklarımı izlerken biri elini kafamın hemen yanına koydu. Kafamı kaldırmaya gerek duymayarak sadece bakışlarımı yukarıya kaldırdım. Bu kişinin Berk olduğunu görünce biraz şaşırdım.

"Selam?" Berk'in aslında söylemeye şeyi anlamıştım. Normal de cevap vermezdim ama cevap veresim gelmişti.

"Ceren'i bekliyorum. Onlara gidicez sonra da kendi evime." deyince sırıtmaya başladı. Bugün herkes sırıtıyor mu yoksa bana mı öyle geliyor?

"Sizi bırakmamı ister misin sen benim motora Ceren de kardeşiminkine biner(fesat anlamayınız)?" diye sordu. Aslında olabilir zaten motorları severdim ama önce Ceren'e sormam lazımdı.

"Ceren'e sormam lazım." deyip gülümsedim. Ben gülümseyince oda gülümsedi. Ceren yanımıza gelince Berk kolunu indirdi, zaten Ceren'in gördüğünü sanmam telefonuyla uğraşıyordu.

"Ceren Berk ve Mert bizi bırakmak istiyormuş. Senin için sorun olmazsa gidelim mi?" dediğimde telefondan başını kaldırdı. Bakışları ben ve Berk arasında gidip geldi sonrada omuz silkip;

"Tabi neden olmasın" dedi. Berk, ben ve Ceren çıkışa doğru yürümeye başladık. dışarı çıktığımız da ben abimi aramaya başladım. Abim araba da Ege de camdan içeriye doğru eğilmiş birşeyler konuşuyorlardı.

"Ben abimle konuşup geliyorum Ceren gel hadi" dedim ve yürümeye başladık. Berk arkadan bize seslendi.

"Biz sizi bekliyoruz!" Cevap vermedik. Abimin yanına gelince Ege'yi ittirdim(çok havalı oldum ama şimdi). Ve abime söyleyeceklerime odaklandım.

"Öhöhöm abi ben Ceren'lere gidiyorum. Ceren üstünü değiştirdikten sonra geri gelicez. Sen merak etme Berk ve Mert bizi bırakıcaklar." dedim ve arkamı döndüm. Abimin jetonu geç düşmüş olmalı ki daha yeni konuşmaya başladı.

"O ikizlerde hiç bi yere gidemezsiniz! Alya buraya gel! Ege tut şu kızı!" dedi ben de son cümleden dolayı hızlı adımlarla yürümeye başladım.

Kimse yetişemeden Ceren'le Berk ve Mert'in motorlarına atladık. Ceren Mert'in beline tutmak yerine arkadaki demirleri tuttu. Ben ise onun aksine Berk'in beline sarıldım ve kafamı yanlamasına sırtına koydum. O sırada Ege'yi kaşlarını çatmış telefonuna bakarken gördüm. Ardından kafasını kaldırıp bana baktı. Çocuğun gözünden alev fışkıracak nerdeyse birden korktum ve Berk'e daha çok tutundum.

****

Bu 3 bölüm biraz detaylı oldu ama artık bu kadar detaylı yazmam isterseniz.Genelde 630 kelime yazan ben 884 kelime yazdım yubbi :) Multimedya da Berk ve Alya. Görüşlerinizi yorum kısmına yazın lütfen ve okuduysanız vote layın pliz

Sakar |Askıda|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin