Anlaşma

297 16 1
                                    

Gözlerimi yumdum ve yavaşça arkamı döndüm. Gözlerimi açtığımda hem heyecanlandım hem de rahatladım- bu nasıl oluyor derseniz bende bilmiyorum ama bana arada olur böyle-.

"Oops merhaba abi...ve Ege?" diye soru şeklinde sordum.

"Bir yerini kırdın mı diye bakmaya geldik..." Ayy sende mi merak ettin ya! Yerim ben seni! Tabi son kelimelerinle herşeyin içine ettin be Ege'm.

"..Deniz'in kızkardeşi" diye cümlesini tamamladı.

"Bir ismim var, Alya" Alya kısmını tıslayarak söylemiştim. "Ve merak etme ben senin kadar gerzek olmadığım için ismini biliyorum Ege!" dedim ve dudaklarımı büzüp ona alaycı gözlerle baktım. Abim deseniz o Ceren'le basketbol hakkında konuşuyorlardı.

"Aslında isimlere pek önem vermem ama ismini aklımda tutmaya çalışacağım,Alya" deyip o çok sevdiğim gülüşünü yüzüne takındı. Sonra abime dönüp;

"Hadi gidelim Alya'da bence hiçbir sorun yok." benim ismim bu çocuğun ağzında daha mı bi güzel acaba? Ee tabi çocuk abimin en yakın dostu ama beni farketmiyor bile. Belki de evimize hiç gelmediği içindir. Abimin beni hayvan gibi dürtmesiyle gerçek dünyaya geri döndüm.

"Kızım sana bir soru sorduk dimi! Artık ne düşünüyorsan aptal gibi sırıtıyorsun." deyince kısa bir süre afalladım. Ben de sorunun ne olduğunu umursamadan evet dedim.

"Tamam o zaman Ege yarın bize gel Alya da annemleri evden çıkartsın." deyince hemen lafa atladım.

"Durun bir dakika benim bundan çıkarım ne?" deyip tek kaşımı havaya kaldırdım-daha doğrusu çalıştım. Yapamayınca ve komik duruma düşmemek için eski halime döndüm.

"Çıkar falan yok sen annemleri dışarı çıkarıcaksın bücür." deyip kendini göre korkutucu olup bende hiç işe yaramayan bakışlarını gönderdi. Abimin bakışlarının bende işlemediğini farkeden Ege olaya el attı.

"Tamam peki senin istediğin birşeyi yaparsak, sende bizi istediğimizi yapar mısın?" Deyip kaşlarını havaya kaldırdı. Abime karşı birsürü kozum var bunu herzaman yapabilirim pehh! Bunlar bana sökmez Ege Bey.

"Ben bunu istesem kolayca yapabilirim yani fikrin işe ya-ra-maz." dedim. Dur bi dakika! Buldum. "Ama benim bir fikrim var. Tabii kabul etmek zorundasın. Evet söyliyimmi?" dediğimde Ege abimden önce davranıp konuşmaya başladı.

"Bize uyarsa neden olmasın!" dedi ve tek kaşını kaldırıp -zaten bi ben kaldıramıyorum- 'bekliyoruz' dedi. Bende fikrimi açıklamaya başladım.

"Şimdi abi sen beni ve istersen seni"burda Ceren'i gösterip sordum oda omuz silkince konuşmama devam ettim. "her gittiğin partiye bizi de götüreceksin ve senden alacağım 3 tişörte izin vericeksin. Ege sen de benim istediğim 3 şeyi izin vericeksin. Vee son olarak bugün biz de sizinle olucaz tamam mı? Ve merak etmeyin annemleri ben hallederim." dedim ve tepkilerini ölçtüm. Abim direkt olarak düşünceli adam moduna girmişler. Burak de ise beni vazgeçirebilirmiş gibi bir bakış vardı. Ve haklı çıktım çünkü şuan bunu yapıyordu.

"Burak ve Melis'ler de var gelmek isterseniz buyrun."dedi ve bana yine o etkileyici bakışlarını gönderdi.

Ceren'e baktığımda Burak'ın ismini duyar duymaz sersem bir gülümseme olmuştu. Onu abimlere çaktırmadan cimciklediğimde tekrar ciddileşti. Ciddileştiği gibi hem konuşmaya başladı.

"Düşünmeye bile gerek yok gelicez ama önce anlaşmayı kabul etmeniz lazım tamam mı?" dedi ve nefes aldı. Bende bazı şeyleri tek seferde söyleyince nefes nefese kalıyorum. Varlığını unuttuğum abim sonunda konuşmaya başladı.

"Tamam söz veriyoruz anlaşma kabul.Annemi nasıl ikna ediceksin çok bilmiş kardeşim?" dediği anda planımı devreye soktum.

"Çok basit dün halam burda ki evine döndüğü için annemler bugün orda kalıcak. Tabi senin de evde kalmak için bana ihtiyacın var çünkü annemler benim sakarlıklıklarımı bilir ve ilk günden rezil olmamak için beni götürmezlerr!" dedim ve derin bir nefes aldım.Ceren beni dürterken bi yandan da gülüyordu. Sebebi ise onun gibi tek solukta konuşmamdı.

Abim tam ağzını açıp konuşacaklen arkadan Burak geldi.

"Kuzen siz neden burda dikiliyorsunuz zil çaldı ya!" dedi ve Ceren'in olduğu tarafa bakıp sırıttı. Ha bide siz Burak'ın neden kuzen dediğini merak ediyorsunuzdur. Burak aslında Ege'nin kuzeni o kadar yani..

Zil çaldığı içinde hepimizin müdür sıkıcı konuşmasını dinlemek için sıraya girdik.

**

Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Bu bölüm pek içime sinmedi ama umarım beğenirsiniz. Multimedya Ege

Sakar |Askıda|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin