UYKU ORMANI

384 55 0
                                    

Yatılı okulda kimseyle düşman olmak istemiyordum.Beladan hep uzak durdum.Demek buraya kadarmış.Bazen istemesek de düşmanımız olabiliyor.Bazen çıkarlar çatışır.Her iki taraf da pençelerini çıkarır, ya tozu dumana katar biri hayatta kalır, ya da biri diğerinin gözünü korkutup kaçırır.İçinde yaşadığımız doğa kanunu budur.Şimdi Derya ve ben tırnaklarımızı çıkarmış karşılıklı duruyorduk ve ilk hamleyi O yapacaktı. Belki de son hamle olacaktı.Çünkü ben çok dişli bir rakip değildim.Kolumu tutuyordu ve canım yanmaya başlamıştı.Sanırım parmaklarının altı morarmıştı.

_Bırak beni!!!Dedim sesimin en sert tonuyla.Yoksa!!!!

_Yoksa ne yaparsın?Başını yana eğmiş küçümseyen bakışlar atıyordu.

Merdivenin başında duruyorduk ve beni aşağıya savuracağını hissetmiştim. Adrenalin kanımda kaynarken nasıl kurtulacağımı düşünmeye çalışıyordum.Akran zorbalığı dedikleri bu olmalıydı.Gözlerimi kapatıp olan bitenin gerçekleşmesini bekliyordum.Tam vücudum öne doğru savruluyordu ki merdivenlerin altından bir ses duydum.

_Kim var orada?Ne yapıyorsunuz çocuklar yukarıda? Çabuk aşağıya inin.

Nöbetçi öğretmen, katları kontrol ediyordu ve bizi görmüştü. Okyanusta boğulmak üzereyken kurtarıcı bot görmüş gibi sevindim.

_Geliyoruz hocam, Henna küpesini kaybetmiş onu arıyorduk. Değil mi Henna? Dedi Derya kolumu bırakarak.

_EEE evet hocam küpemi arıyorduk dedim.

_Hadi kızlar, sonra ararsınız etüde geç kaldınız.

_Peki hocam.Dedim ve öyle bir koştum ki Derya arkada kaldı.

Her halde verilmiş sadakam var diye düşündüm. Allah'ım sana şükürler olsun, bu salak kızın elinden kurtardın beni. Hemen koşup sınıfa girdim. Derya diğer sınıftaydı. Bir süreliğine paçayı kurtardım ama ne zamana kadar.

_Nerede kaldın Henna merak ettim. Dedi Ayşe.Ben acıyan kolumu ovuşturmak ile meşgulken.

_Derya beni merdivende kıstırdı dövecekti.

_Ya!! Dedi gözlerini açarak. Ama neden?

_Oğuz beyin seminerlerine benim yerime Akile gitmek istiyormuş.

_Hasbinallah!!!! Şimdi gidip o kızın saçlarını eline vereceğim. Ellerini gözünün hizasında hayali saçları tutarmış gibi yumruk yapmıştı.

_Sakin ol dedim. Ben hallederim.

_Bütün sorunları kendin halledemezsin. Sorunlarını çözerken bazen arkadaşlarından yardım alman gerekir.

_Haklısın galiba dedim.Kolumun üzerindeki mor parmak izleri dakikalar geçtikçe daha da koyulaşıyordu.

_Off Henna!! Bu kız gerçekten manyak. Kolunu mahvetmiş resmen.Bir süreliğine benden ayrılmayacaksın. Hatta tuvalete bile beraber gideceğiz. Siyah gözleri endişeden daha da kararmıştı.

_Vazgeçsem mi? Lanet Akile ne istiyorsa yapsın.

_OOO ne çabuk pes ettin. Sana hiç yakıştıramadım.

_Kızın gözündeki deliliği görseydin sen de vazgeçerdin. Sanırım beni merdivenlerden yuvarlamayı düşünüyordu.

_Bu kez vazgeçtin diyelim bir daha ki sefere ne yapacaksın. Seni üstüne basılabilecek bir taş gibi görecekler.

_Evet haklısın galiba. Bizim evin önünde bir arsa vardı biri oraya çöpünü atmıştı. Ertesi gün bütün mahalle çöpünü oraya bırakmaya başladı. Yani kendimi çöp alanı yaptırmayacağım.

HENNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin