SUYUN PARMAK İZİ

511 71 1
                                    

Kendimi Tuna'nın üzerinden çektiğim gibi ayağa kalktım. Ne yapacağımı bilemiyordum.Tuna da şaşkındı ve hala aynı şekilde donup kalmıştı.Ne oldu şimdi der gibi birbirimize baktık.

_Hep senin suçun dedim kendim de inanmayarak.

_Ne yani?Üzerime düşen sendin.

_Akşam akşam odama gelen kimdi?

_Telefonunu açmayan kimdi?

_Tamam unutalım.Sadece bir kazaydı.

_Evet ama unutamayacağım bir kaza.

_Tunaaa....

_Tamam tamam, bir daha beni merakta bırakma.Telefonun açık olsun.

_Gitsen iyi olur.Yakalanırsak okuldan atılırım.

_Şimdi değil.Ortalık sakinleşene kadar yanında kalacağım sonra gizlice çıkarım. Otur artık.Daha ne kadar ayakta kalacaksın.

Haklıydı.Gidip yatağın diğer ucuna oturdum.

_Korkma, sana dokunmayacağım rahatla lütfen.

_Ne yaptın iş bulabildin mi?Dedim konuyu değiştirmek istemiştim.

_Evet. Çarşıda bir lokantada garsonluk yapacağım.

_Çok yorucu olmaz mı?

_Benim için endişelendin mi?

_Çok üzülüyorum okulunun yarım kalmasına.Senin bu yaşta para sorunun olmamalıydı.Nihal hanıma çok kızgınım.

_Aslında iyi oldu.Ne zamana kadar sırtımı anneme dayayacağım. Bir an önce erkek gibi davranmalıyım.Sorumluluğumu almalıyım.

_Başaracaksın.Dedim sağ elimi yumruk yapıp havaya kaldırarak.

_Benimle olduğun müddetçe hiç korkum yok.

Aramızdaki gerginlik ilerleyen dakikalarda kaybolmuş yatağımda bağdaş kurup karşılıklı oturuyorduk. Ne kadar konuştuk bilmiyorum gözlerim kapanmaya başlamıştı.

_Hadi git artık uyuyacağım dedim.Esneyerek.

_Gitmeyeceğim sen uyumadan.

_Üzerimi bile değişmedim böylemi uyuyacağım.

_Ben gözlerimi kaparım bak arkamı da döndüm değiştir hadi dedi.Hadi ama Henna sen uyumadan gitmeyeceğim.

Kıyafetlerimi çıkarmadan giyinme ustası olmuştum aslında. Kızlarla beraberken giyinip soyunacağımız yer olmadığı için böyle giyinmeye alışmıştık.Tamam dedim ışığı da söndüreceğim.

_Gerek yok, ama sen bilirsin.Acele et hadi.

Pijamalarımı dolaptan çıkarıp yatağın üstüne koydum. Lambayı söndürdüm. Çoraplarımı çıkardım gözümün ucuyla Tuna'dan tarafa bakıyordum ama karanlıkta hiç bir şey gözükmüyordu.Formamın eteğinin altından pijamamın altını giydim. Sonra acele ile formamı başımın üzerinden çıkarıp üst pijamamı giyindim. Tam lambayı açıyordum ki kapı çaldı

_Saklan saklan dedim kendimin bile zor duyabileceği bir sesle. Kapıya yavaş hareketlerle gidip hafif araladım. Ayşe yanında birkaç arkadaşı da almış kapıda duruyordu.

_Ne o?Bizi içeri almayacak mısın?Dedi ve içeri daldı.

_Yok.Dedim gözlerimi ovuşturarak.Uyuyordum.

_Nasıl oldun kendini daha iyi hissediyor musun?

_Biraz kırgınlık var tabi.

_Ah canım; bir şey ister misin? Hemen yapalım senin için.

HENNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin